Малко помощ за една Баничарка

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: M52 и M57

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от sub_eleven » 14 Апр 2013, 21:23

N.Mihaylovski написа:Пежо/Ситроен ги гледам скептично, въпреки факта, че са масови и се карат много, карал съм Берлинго 2.0 HDI около 40 000 му врътнах, върви добре, но като стана на 50 000 км хвърли турбото, клекна задницата и се разкрачи ( колата беше пътническа, не се товари и не се тормози с товари ) и кормилната кутия сдаде багажа ремонт в СФА над 5000 лв, брони, фарове радиатори са доста скъпи дори и не оригинални.
колата беше 2005 година като стана на 100 000 км пак турбо, кутия, Интериора е доста гадничък, и не удобен
Окачването на френските е малко кекаво.

за протокола карам такова от 6 години. 2003-ти набор е от първите - 2.0 хди.

Задния мост е ясен - ако не правиш профилактика на 80хил. се разкрачва и започва да скърца..... и струва доста пари. Има и други дразнещи дреболии и тъпи инженерни решения, но колата като цяло е железна. По принцип нямат други слаби места, а това че сте сменяли турбо и т.н., ми служебните коли знаете повечето как се карат. Бас ловя, че ако карахте една 320д вместо хди-то, турбото щяхте да сте го сменили два пъти.

Мойто гони 200хил. С чип е от поне 100хил.
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2023
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София - Плевен
Пол: Мъж
Кара: внимателно! :Р
Мечтае да кара: E9 3.0 CSL

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от Kroki » 15 Апр 2013, 8:21

Виж и Опел Комбо. Карам такова всеки ден и е доста маневрено. Говори с Любо за поддръжката как е..
Изображение

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от RSxRacer » 15 Апр 2013, 9:04

погледни и Дачия Логан-а,нашите са такива и да ти кажа ги скъсваме от каране и за 2г. и нещо са над 100к. км и нищо фрапантно не им е правено. 1.5 дци са им моторите и откъм разход градско не са зле.Приятел си купи 10 такива,но с 1.6 мпи на газ и вече 3 години си свирка :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от speeder88 » 15 Апр 2013, 9:48

RSxRacer написа:погледни и Дачия Логан-а,нашите са такива и да ти кажа ги скъсваме от каране и за 2г. и нещо са над 100к. км и нищо фрапантно не им е правено. 1.5 дци са им моторите и откъм разход градско не са зле.Приятел си купи 10 такива,но с 1.6 мпи на газ и вече 3 години си свирка :)

Корави са, да! Вътрешното пространство обаче е кофти. Изглеждат огромни, но събират по-малко багаж от Peugeot и Сitroen. Тествал съм с еднакви кашони и в Dacia-та се побраха по-малко.
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от RSxRacer » 15 Апр 2013, 10:06

speeder88 написа:
RSxRacer написа:погледни и Дачия Логан-а,нашите са такива и да ти кажа ги скъсваме от каране и за 2г. и нещо са над 100к. км и нищо фрапантно не им е правено. 1.5 дци са им моторите и откъм разход градско не са зле.Приятел си купи 10 такива,но с 1.6 мпи на газ и вече 3 години си свирка :)

Корави са, да! Вътрешното пространство обаче е кофти. Изглеждат огромни, но събират по-малко багаж от Peugeot и Сitroen. Тествал съм с еднакви кашони и в Dacia-та се побраха по-малко.


Ако ще превозват храна примерно,няма да им трябва такъв голям обем,че да редят кашони :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1679
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: 660 nm трактор
Мечтае да кара: V10 двигател с компресор.

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от Babuna » 15 Апр 2013, 11:40

С 2ръце препоръчвам Fort Turneo Connect 1.8 TDCI, имаме го от година, купихме го на 50 000 км, сега е 90 000, яко се кара, няколко пъти сме му качвали над 1 тон при товароносимост 800 кг, движи се без проблеми, спира добре, 110 к.с. модела вдига над 170 и ускорява на добре. Клиърънсът е по-висок от на другите.

Лошото му е, че е по-камионджийски, вътре при над 120 е доста шумно, (не е уголемена кола, като всички останали, а умален бус транзит), задните врати се разскърцват, а средният разход се върти около 7, не е от най-икономичните, но пък е с най-голямо вътрешно пространство от баничарките.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
Спирачни дискове и накладки на ZIMMERMANN за е36, е46, е39, е60 - най-ниска цена в БЪЛГАРИЯ!
Качествени немски стелки за всички модели на BMW! от 40 лв
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 46 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 177 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 250 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 250 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 59.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 55 лв
0889 22 66 88

Е30 Fanatic
Online
Аватар
Мнения: 3850
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: В печатницата
Пол: Мъж
Кара: Ultimate racing machine.....
Мечтае да кара: NICOLAI ION & E31

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от N.Mihaylovski » 15 Апр 2013, 17:24

RSxRacer написа:
speeder88 написа:
RSxRacer написа:погледни и Дачия Логан-а,нашите са такива и да ти кажа ги скъсваме от каране и за 2г. и нещо са над 100к. км и нищо фрапантно не им е правено. 1.5 дци са им моторите и откъм разход градско не са зле.Приятел си купи 10 такива,но с 1.6 мпи на газ и вече 3 години си свирка :)

Корави са, да! Вътрешното пространство обаче е кофти. Изглеждат огромни, но събират по-малко багаж от Peugeot и Сitroen. Тествал съм с еднакви кашони и в Dacia-та се побраха по-малко.


Ако ще превозват храна примерно,няма да им трябва такъв голям обем,че да редят кашони :)

Возим предимно ролки и плоскости и вътрешния обем е важен широчина /височина, новата Дачия ДОКЕР изглежда по големичка, но трябва да се види на живо
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: M52 и M57

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от sub_eleven » 15 Апр 2013, 17:58

аз пък чувам доста негативи относно дачия от много хора около мен.
Изображение

Е30 Fanatic
Online
Аватар
Мнения: 3850
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: В печатницата
Пол: Мъж
Кара: Ultimate racing machine.....
Мечтае да кара: NICOLAI ION & E31

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от N.Mihaylovski » 15 Апр 2013, 18:19

sub_eleven написа:аз пък чувам доста негативи относно дачия от много хора около мен.


Аз поразпитах доста собственици, колеги който ги ползват за служебни, таксиджии, и всички казват, че са корави машини с евтина поддръжка дървенки са но за парите си стават, но аз не искам Дачия не ме кефи нещо :)
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5510
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E..........

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от madpetio » 15 Апр 2013, 18:42

бягай далеч от dci като от мана небесна :!:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 709
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 318tds
Мечтае да кара: някакво М

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от Binev_OuT » 15 Апр 2013, 20:33

madpetio написа:бягай далеч от dci като от мана небесна :!:

:dunno: ако говориш за 1.5 дци май бъркаш.
Карам две дачии едната е 6+1 другата е пикап и двете са 1.5дци - пътническата е на 230000 другата е на 190000.И двете са купени април 2009-та.
Нищо сериозно и по двете не е правено,а за разхода е около 5.5 до 6 извън града,в града трудно мога да кажа,почти не се карат градско.
Карам и един канект от 2005 тдци - е от тука вече наистина трябва да с ебяга на далеч - всеки един датчик по мотора е сменен,сменено турбо,помпа(два пъти),дюзи преди 30000км миналата седмица разбрахме че 3 от тях пак пикаят,в момента е на около 360000км - не се търпи тая бангия.
Иначе за товаренето,наистина толкова много стока е хващала,че мога да вкарам едно кади вътре :mhihi:
Карам и Берлинго от 2005 атмосверен 1.9 дизел - по-принцип е с пиклив интериор,кори и т.н. като в Е36,ама иначе е безотказно.
ИзображениеИзображение

Photographer
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от randity » 15 Апр 2013, 20:34

Babuna написа:С 2ръце препоръчвам Fort Turneo Connect 1.8 TDCI, имаме го от година, купихме го на 50 000 км, сега е 90 000, яко се кара, няколко пъти сме му качвали над 1 тон при товароносимост 800 кг, движи се без проблеми, спира добре, 110 к.с. модела вдига над 170 и ускорява на добре. Клиърънсът е по-висок от на другите.

Лошото му е, че е по-камионджийски, вътре при над 120 е доста шумно, (не е уголемена кола, като всички останали, а умален бус транзит), задните врати се разскърцват, а средният разход се върти около 7, не е от най-икономичните, но пък е с най-голямо вътрешно пространство от баничарките.

Зависи, те са два вида 1.8 TDCI. Разликата е в горивната система. Ако не се лъжа след 2004г. са с новата и са по-добри :yes:
Изображение

rve написа:Моля се един ден хората да разберат, че автомобил се кара с глава, не с крака и ръце.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: M52 и M57

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от sub_eleven » 15 Апр 2013, 20:51

един приятел пък във фирмата от няколко стола са на земята с такива дачии. Непрекъснато ремонтират това или онова, а една се замозапали в движение и нищо не остана от нея. Сега се разправят със застрахователите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от exotique » 15 Апр 2013, 21:12

От баничарките, които съм карал:
Номер 1 по здравина и идиотоустичивост: Пежо партнер пътническо 1-ва фаза(1998 година) 1,9 чист дизел, карано от мен около 20 000 км, колата по километраж беше на 200 000 (поддържано от читави майстори)
Номер 2 по здравина: пак Партнер 1,9D, втора фаза (2005 година) товарно, на 2 рата година след закупуването беше извадено от сервиз на Пежо поради тяхната некомпетентност и поддържано във Хеед. Произведено във франция, купено чисто ново от СФА
Номер 1 по трошливост- Партнер 1,9D, 2007-ма година Пътническо, купено чисто ново от СФА, поддържано в СФА поради по-дългият лизинг- нестабилно в завои, трудно пали при минус 20, по- кофти рейка, на 80 000км смяна на цял заден мост. Сглобено в Африка по ВИН.
Номер 4- просто щото и него съм карал 10 000км - 2006 г модел товарно, купено втора ръка(първа рег. СФА) -цялата газ, почти никакви проблеми, на около 100 000 км имаше проблем с разширителният съд, на 110 000 км обслужване на заден мост.
Още: Фиат Добло Карго произв. 2007 година 1,3 jtd дизел 75 коня- купено втора ръка на 140 000 км, в момента за 2 години е на 210 000- само смяна на масло и филтри....Още е с ориг. верига. Разход извънгр, 5/100, градско около 6,5-7/100. Товари 1 тон и се движи.
Това са моите преки наблюдения-като разхода на френският 1,9 чист дизел беше еднакъв за всички екземпляри: 10/100 натоварен Софийски Трафик (11/100 с включен климатик), извънградско- 7/100 както и да го караш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: M52 и M57

Re: Малко помощ за една Баничарка

Мнение от sub_eleven » 15 Апр 2013, 21:24

exotique написа:От баничарките, които съм карал:
Номер 1 по здравина и идиотоустичивост: Пежо партнер пътническо 1-ва фаза(1998 година) 1,9 чист дизел, карано от мен около 20 000 км, колата по километраж беше на 200 000 (поддържано от читави майстори)

то за здравина идиотоустойчивост и аз мога да препоръчам 1.4i пак берлинго - много е подходяща да я зачислиш на някой - няма как да прави произшествия с нея, едвам вдига 60 между светофарите... Всъщност ускорява като икарус.... може би една идея по-бавно :lol:

Може би е най-добре да се зачислява заедно с пакетче валидол или абонамент за посещение на психиатър всяка сряда.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
IMG_8570 copy.jpg
Facebook