относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Biankonero
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Колега, вземи 17-ките. Характеристиките им са перфектни - гуми 225/45/17. Тия 5х112 не ги гледай, трябва да са 5х120. Аз карам със 17-ки Дезент лятото - 7.5J, ET45 - твоите са 8J ЕТ 35, т.е. ще стоят доста по-навън(1.5см) и по изравнени с калниците, т.е. по-добре, а и са хубав модел... Моите са 2-ра ръка от Германия, не знам тия по нашите магазини от къде ги внасят и с какво качество са, а 18-ките са за немски пътища...
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Vanio_bmw написа::help: Здр колеги имам въпрос за едни джанти , надявам се да ми отговорите понеже не съм мн запознат с инфото върху тях.
на спиците (отвътре) пише:
C CH 184
H D04 19 307
07/08
VIA 680 kg
ET 20
H 303
SE
18 x 8,5 J
A на самата джанта N 51951885-8AT
Аз никъде оба4е не видях да пи6е Made in ......... ?
или може да не съм видял защото те бяха и малко мръсни.
Джантите са като на 6-та серия (5 двойни лъча цепнати) ,ако 6те помогне това
И най-важното стават ли за Е46 ?!
отзад не е толкова притеснително,ако се кара на 215/40/18 гумата ще се разпъне и ще има симетрия с веждата,вероятността да опира отзад не е много голяма,но отпред ще е ужасно,ако и предната е 8.5 на ет20
- THE JORDAN
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 14.11.2009
- Пол: Мъж
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
колега аз карам 18 ки с ет 20 с гуми 225 40 и няма зака4ане а стоят нвероятно viewtopic.php?f=15&t=177730
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
THE JORDAN написа:..
нямаш проблем,но джантата ти вероятно не е 8.5!...ЕТ20 на 8 инча е едно,на 8.5 е друго
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Я и аз да задам едно въпросче въпреки че (въпреки че ми казаха че стават).
Джанти 16 ски 7J с ЕТ 34 и гуми 205 55/16 на Е46 дали ще седят добре и ще опитат ли?
Джанти 16 ски 7J с ЕТ 34 и гуми 205 55/16 на Е46 дали ще седят добре и ще опитат ли?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
ludia написа:Я и аз да задам едно въпросче въпреки че (въпреки че ми казаха че стават).
Джанти 16 ски 7J с ЕТ 34 и гуми 205 55/16 на Е46 дали ще седят добре и ще опитат ли?
Няма да имаш проблем.
Si non confectus, non reficiat.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Понеже всеки задава въпрос за неговите си джанти, ето един лесен принцип като се чудите дали ще стои хубаво, имам предвид Е36 и Е46. Джантите до 8J стоят добре, когато са с малко ЕТ (офсет), до 35, но не по-малко от 20, защото е почти сигурно, че ще опират, зависи от гумите и окачването. По-широките джанти стоят добре (и не опират) до около 45. Нагоре ЕТ-то вече е за брутални валяци и съответно гуми. Все пак зависи и от модела джанти, често "стиоенето" е чисто визуален трик, не само милиметри. При Е90 нещата са малко по-различни и всички стандартни 16' и 17' стоят малко като патерици без фланци или някаква интервенция.
Never mistake motion for action...
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Аз пък все си мисля, че най-добре стоят джанти с ОЕМ оффсет.
Ако някой е решил да взима афтърмаркет джанти, е хубаво да провери колко инча са широки и после в РЕАЛОЕМ да направи справка какво ЕТ дават за заводски джанти с тази ширини.
Едни от най-сполучливите джанти за Е46, а именно М-дабъл-споук стайл 68, са 7.5 инча отпред с ЕТ41, а задните са 8.5 инча с ЕТ50.
И със сток пружини седи добре така, а ако се сложат едни М-тех или по-ниски визията става брутална
Също така и оригиналните 18ки стил 32 са със същото ЕТ, а там инчовете са 8 отпред и 8.5 отзад... (поне по спомен)
ПП: това си е мое лично мнение, на някои може да им харесва джантите да са малко по-изнесени, но според мен са излишни главоболия, скъпи фланци и т.н.
Ако някой е решил да взима афтърмаркет джанти, е хубаво да провери колко инча са широки и после в РЕАЛОЕМ да направи справка какво ЕТ дават за заводски джанти с тази ширини.
Едни от най-сполучливите джанти за Е46, а именно М-дабъл-споук стайл 68, са 7.5 инча отпред с ЕТ41, а задните са 8.5 инча с ЕТ50.
И със сток пружини седи добре така, а ако се сложат едни М-тех или по-ниски визията става брутална
Също така и оригиналните 18ки стил 32 са със същото ЕТ, а там инчовете са 8 отпред и 8.5 отзад... (поне по спомен)
ПП: това си е мое лично мнение, на някои може да им харесва джантите да са малко по-изнесени, но според мен са излишни главоболия, скъпи фланци и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- Blago_e91
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 5.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d E61
- Мечтае да кара: BMW 535 F10
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Здравейте Колеги,
тук чета темата и се опитвам да хвана логиката, защото не съм компетентен и искам да ви помоля за малко съдействие...Внесох си в от Австрия 4 джанти с гуми стил 45, които излязоха ЕТ 47, а искам да ги сложа на Е91 с ЕТ34. Това, което разбрах е, че при тая разлика гумата ще ми влезе навътре (говорим за един и същ размер на гумата 205/55/16) Прав ли съм? Какво трябва да сложа на гумата *фланци* за да мога да си ги карам без проблем?
P.S. А и от къде се продават тия фланци?
Мерси предварително за отговора!
тук чета темата и се опитвам да хвана логиката, защото не съм компетентен и искам да ви помоля за малко съдействие...Внесох си в от Австрия 4 джанти с гуми стил 45, които излязоха ЕТ 47, а искам да ги сложа на Е91 с ЕТ34. Това, което разбрах е, че при тая разлика гумата ще ми влезе навътре (говорим за един и същ размер на гумата 205/55/16) Прав ли съм? Какво трябва да сложа на гумата *фланци* за да мога да си ги карам без проблем?
P.S. А и от къде се продават тия фланци?
Мерси предварително за отговора!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Между ЕТ47 и ЕТ34 има 13мм разлика и в случая с ЕТ47 ще стоят малко по-навътре на Е91.
В магазините за авточасти предлагат много видове фланци и съм сигурен, че ще си намериш - ако гониш да стане точно стойка като на ЕТ34 - търси фланци с дебелина 13мм.
В магазините за авточасти предлагат много видове фланци и съм сигурен, че ще си намериш - ако гониш да стане точно стойка като на ЕТ34 - търси фланци с дебелина 13мм.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Слагал съм 17'' стил 44 от Е46 на Е90, изглеждат адски зле и на пълно навит волан опират леко от вътрешната страна, това с гуми 225/45/17. Мога да ти покажа как стоят 16'' с ЕТ 20, за да си прецениш. За да ги докараш тези стил 45 на вид ти трябват поне 20мм фланци. И пак този модел няма да стои добре на Е90, но вкуса си е нещо индивидуално.
Never mistake motion for action...
- ShaShi
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Re: относно ДЖАНТИ - ЕТ-то
Ето повече информация относно, с какво ЕТ джанти можете да сложите, при положение, че не са правени някакви модификации ( не са раздувани калниците и др.)
1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45
1 Series E82M = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-31
1 Series F20/F21 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 33-53
3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20
3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35
3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30
3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47
3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47
3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47
3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27,
3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45
3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37
3 Series F30/F31 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 31-47
5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25
5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20
5 Series E34ix (4x4) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 46-55
5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-22
5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.1mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25
5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.1mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25
5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32
5 Series E60/61 xDrive = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 40-46
5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32
5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32
5 Series F07 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 25-41
5 Series F10/F11 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 33-44
6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-22
6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20
6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20
6 Series F12/13 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 30-44
7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26
7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25
7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25
7 Series F01/02 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 25-41
8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 10-19
X1 E84 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-41
X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-46
X3 F25 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 32-51
X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45
X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53
X5M E70 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 18-40
X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 38-40
Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 24-25
Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-41
Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-41
Z4 E85/86 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52
Z4 E89 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 29-40
Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-22
BMW Mini R50/R52/R53 = PCD 4x100, centre bore 56.2mm and M12x1.5 bolt thread. ET 37-48
BMW Mini R55/R56/R57/R58/R59/R60 = PCD 4x100, centre bore 56.2mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-48
1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45
1 Series E82M = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-31
1 Series F20/F21 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 33-53
3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20
3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35
3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30
3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47
3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47
3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47
3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27,
3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45
3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37
3 Series F30/F31 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 31-47
5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25
5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20
5 Series E34ix (4x4) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 46-55
5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-22
5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.1mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25
5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.1mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25
5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32
5 Series E60/61 xDrive = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 40-46
5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32
5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32
5 Series F07 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 25-41
5 Series F10/F11 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 33-44
6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-22
6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20
6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20
6 Series F12/13 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 30-44
7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26
7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25
7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25
7 Series F01/02 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 25-41
8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 10-19
X1 E84 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-41
X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-46
X3 F25 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 32-51
X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45
X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53
X5M E70 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 18-40
X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.25 bolt thread. ET 38-40
Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 24-25
Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-41
Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-41
Z4 E85/86 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52
Z4 E89 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 29-40
Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 20-22
BMW Mini R50/R52/R53 = PCD 4x100, centre bore 56.2mm and M12x1.5 bolt thread. ET 37-48
BMW Mini R55/R56/R57/R58/R59/R60 = PCD 4x100, centre bore 56.2mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-48
Баварец вадя от гараж, после на масаж !
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани