Искам да споделя...Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Georgi Stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.07.2006
- Местоположение: Sofia
XaMaB написа:Georgi Stoqnov написа:Колега ти защо си се ориентирал към ТДС имаш ли нещо напредвид, я сподели може и аз да се насоча на там. Струва ми се обаче че подръжката е по-скъпа а пък и харчи колкото бензина сигурно.
Ами насочил съм се към дизела с идеята да спестя някой лев от бензин. Както писаха между вървежа на 520/525ТДС няма голяма разлика. Освен да е дизел съм се навил и да е автоматик![]()
Общо взето с идеята да пробвам всичко от "противниковия" лагер
Колега я кажи как е шумоизлоацията при ТДС-а, щот сега гледах обяви в мобилето и има добри оферти, и може и аз да търся такава. Обаче ме притеснява шума. Дали отвътре е толкова тиха колкото бензинова?
А относно разхода не мисля че ще спестиш щото 2.5 дизел си харчи колкото 2.0 бензин, така че... а пък и подръжката на дизел е по-скъпа така че парите които евентуално ще спестиш ще отидат другаде. Не че бензина няма ама знае ли се...
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
XaMaB написа:....Освен да е дизел съм се навил и да е автоматик![]()
САМО НЕ ВЗИМАЙ стария автоматик, който освен че нама нищо общо с новия, от него ще ти побелее косата!!!
Вярвай ми!

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
XaMaB написа:Ами вече е малко късно...
Тогава ето ти един БЕЗЦЕНЕН СЪВЕТ:
НИКОГА НЕ МЕСТИ ЛОСТА ОТ D на R, преди да си спрял напълно и дръпнал ръчната спирачка!!!
Това второто е най-важно, при паркиране, особено на наклони....
1. Спираш .... до нула (0 км/ч)!!!
2. Дърпаш ръчната докрай (колкото сила имаш

3. Чак тогава местиш лоста от "D" на "P"!!!
Повярвай ми това ще ти спести хиляди левове!

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
А може ли малко пояснение защо е нужно чак ръчната?
За спирането до 0км/ч и тогава да се сменя - ясно. Но ръчната?
Има ли някаква връзка между ръчната и скоростната кутия или просто като един вид презастраховка, че няма да тръгнеш?
И на едното място пише R на другото P. За кое точно става дума?
За спирането до 0км/ч и тогава да се сменя - ясно. Но ръчната?
Има ли някаква връзка между ръчната и скоростната кутия или просто като един вид презастраховка, че няма да тръгнеш?
И на едното място пише R на другото P. За кое точно става дума?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
XaMaB написа:А може ли малко пояснение защо е нужно чак ръчната?...
Това важи най-вече при пракиране, особено на наклони...
От D на R не е необходима тази процедура, но винаги изчаквай колата да спре .... в покой.

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани