до можещите и знаещите
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
до можещите и знаещите
Здравейте , искам да попитам защо перката на климатика ми работи само на втора степен. Та въпроса е какво се е пре.....ло за да не включва по слабия режим на работа на перката. Един наш колега изрази мнение , че е от резистора на перката , но ще съм благодарен
и за още компететни мнения по проблема.
П.С. Не ми се дават пари на вятъра , благодаря предварително

П.С. Не ми се дават пари на вятъра , благодаря предварително
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
?
Тъй като и мен ме интересува тоя въпрос, прегледах и другата тема, в нея има линк и към друга - и нея прегледах, но не ми стана ясно все пак кога трябва да работи тая перка - при включен климатик ли е само, или и при други случаи... Ако е само при включен климатик, непрекъснато ли върти, или сама спира и пак почва...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
При включване на климатика веднага включва и перката на бавна скорост
като през определено време изключва,после пак включва ,пак изключва ... Аз не съм с климатроник и когато пусна вентилатора в купето на "4" степен перката работи постоянно,както и компресора ... При позиция "3"често включва компресора с перката,при позиция "2" по-рядко и на позиция "1" съвсем оредяват включванията на компресора с перката и тогава колата потегля и ускорява почти като без вкл. климатик
Втората степен е превантивна - тогава когато силикона изнемогва напр. при работа на празен ход при адска жега и дълго време,тогава когато той се върти поне 2 пъти по-бавно от ел.перка
Георги Пенчев


Втората степен е превантивна - тогава когато силикона изнемогва напр. при работа на празен ход при адска жега и дълго време,тогава когато той се върти поне 2 пъти по-бавно от ел.перка

Георги Пенчев
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: до можещите и знаещите
bobby02 написа:Здравейте , искам да попитам защо перката на климатика ми работи само на втора степен. Та въпроса е какво се е пре.....ло за да не включва по слабия режим на работа на перката. Един наш колега изрази мнение , че е от резистора на перката , но ще съм благодарени за още компететни мнения по проблема.
П.С. Не ми се дават пари на вятъра , благодаря предварително
защото тие изгоряла първа степен 80 кинта е целото нещо в дару



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
сьс сигурност ти се е скапал резистора за бавната степен, тои се намира под предната броня и е захванат за корпуса на самата перка,
представлява един керамичен правоьгьлник.
аз моя го сменях щот се скапа ама сложих некав друг щото имах такьв подрька маи е от форд и си бачка перфектно колкото и време да стоя на място с пуснат климатик температурата не мьрда
представлява един керамичен правоьгьлник.
аз моя го сменях щот се скапа ама сложих некав друг щото имах такьв подрька маи е от форд и си бачка перфектно колкото и време да стоя на място с пуснат климатик температурата не мьрда

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
момчета не слагайте "кво'т да е" а търсете със същото съпротивление, защото или перката ще се върти по-бавно и няма да охлажда, или ще се върти по-бързо и има опасност да изгори перката от пренатоварване 


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна
1. когато минава напрежението през резистора перката работи в много по-лек режим,товара се поема от резистора.
2. пьрва степен е 1/2 от втора степен такаче всеки може да предцени разликата, пьк аз лично предпочитам оборотите на 1-ва степен да са ми малко по високи от нормалното за да неми се налага да се включва 2-рата степен, а освен това колкото е по-охладен климатичния радиатор толкова по-студено духа климатика мое наблудение.

1. когато минава напрежението през резистора перката работи в много по-лек режим,товара се поема от резистора.
2. пьрва степен е 1/2 от втора степен такаче всеки може да предцени разликата, пьк аз лично предпочитам оборотите на 1-ва степен да са ми малко по високи от нормалното за да неми се налага да се включва 2-рата степен, а освен това колкото е по-охладен климатичния радиатор толкова по-студено духа климатика мое наблудение.
да се похваля братлета.първо искам да ви благодаря за съдействието което ми оказахте.сега да ви напиша и как отстраних проблема-наистина се оказа от резистора на перката но се оказа че има два вида резистори-на бош/43лв/ и на сименс/82лв/цените са от дару.за мой късмет моя резистор се оказа бош,и минах тънко.възможно е да се смени този резистор и без сваляне на бронята/както направих аз/но са необходими доста труд ,нерви,и подходящи инструменти защото работиш на 10сантиметра в далбочина и е адски неудобно.




- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
А за тези на които не им работят и двете степени на перката ?
Явно че не е резистора. При подаване на ток директно на перката - работи - здрава е не е изгоряла . Някакви идеи


Явно че не е резистора. При подаване на ток директно на перката - работи - здрава е не е изгоряла . Някакви идеи



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Да бъга е електрически.
Бушон ама кой е той ???
Или реле - ама каде е ???
" Хамлет "
P.S. Всички бушони са здрави.
Бушон ама кой е той ???

Или реле - ама каде е ???

" Хамлет "



P.S. Всички бушони са здрави.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
NAPSTERS написа:stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна![]()
1. когато минава напрежението през резистора перката работи в много по-лек режим,товара се поема от резистора.
2. пьрва степен е 1/2 от втора степен такаче всеки може да предцени разликата, пьк аз лично предпочитам оборотите на 1-ва степен да са ми малко по високи от нормалното за да неми се налага да се включва 2-рата степен, а освен това колкото е по-охладен климатичния радиатор толкова по-студено духа климатика мое наблудение.
бате, наясно съм доста. а ти щом предпочиташ ч-вата степен да ти е яка, направо махни резистора, така ще охлажда много, но и перката не се знае колко ще изкара

относно колко студено ти духа климатика - ми смени фреона и филтера на климатика и ти гарантирам че ще стане като при мен - в най-големите жеги като го настроя на 24 градуса и ми е студено


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
NAPSTERS написа: stanchev.неспоря с теб при мен всичко е ок. просто изказвам мое лично мнение по вьпроса
NAPSTERS написа: stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна
голямо мнение по въпроса имаш


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани