до можещите и знаещите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

до можещите и знаещите

Мнение от bobby02 » 29 Юни 2006, 16:15

Здравейте , искам да попитам защо перката на климатика ми работи само на втора степен. Та въпроса е какво се е пре.....ло за да не включва по слабия режим на работа на перката. Един наш колега изрази мнение , че е от резистора на перката , но ще съм благодарен :bchug: и за още компететни мнения по проблема.
П.С. Не ми се дават пари на вятъра , благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 29 Юни 2006, 16:32

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 4.10.2003

?

Мнение от Дедо Мраз » 29 Юни 2006, 17:20

Тъй като и мен ме интересува тоя въпрос, прегледах и другата тема, в нея има линк и към друга - и нея прегледах, но не ми стана ясно все пак кога трябва да работи тая перка - при включен климатик ли е само, или и при други случаи... Ако е само при включен климатик, непрекъснато ли върти, или сама спира и пак почва...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Юни 2006, 18:03

При включване на климатика веднага включва и перката на бавна скорост :arrow: като през определено време изключва,после пак включва ,пак изключва ... Аз не съм с климатроник и когато пусна вентилатора в купето на "4" степен перката работи постоянно,както и компресора ... При позиция "3"често включва компресора с перката,при позиция "2" по-рядко и на позиция "1" съвсем оредяват включванията на компресора с перката и тогава колата потегля и ускорява почти като без вкл. климатик :idea:

Втората степен е превантивна - тогава когато силикона изнемогва напр. при работа на празен ход при адска жега и дълго време,тогава когато той се върти поне 2 пъти по-бавно от ел.перка :idea:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: до можещите и знаещите

Мнение от dizelboy » 30 Юни 2006, 8:42

bobby02 написа:Здравейте , искам да попитам защо перката на климатика ми работи само на втора степен. Та въпроса е какво се е пре.....ло за да не включва по слабия режим на работа на перката. Един наш колега изрази мнение , че е от резистора на перката , но ще съм благодарен :bchug: и за още компететни мнения по проблема.
П.С. Не ми се дават пари на вятъра , благодаря предварително


защото тие изгоряла първа степен 80 кинта е целото нещо в дару
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 30 Юни 2006, 8:54

сьс сигурност ти се е скапал резистора за бавната степен, тои се намира под предната броня и е захванат за корпуса на самата перка,
представлява един керамичен правоьгьлник.
аз моя го сменях щот се скапа ама сложих некав друг щото имах такьв подрька маи е от форд и си бачка перфектно колкото и време да стоя на място с пуснат климатик температурата не мьрда ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юни 2006, 9:53

момчета не слагайте "кво'т да е" а търсете със същото съпротивление, защото или перката ще се върти по-бавно и няма да охлажда, или ще се върти по-бързо и има опасност да изгори перката от пренатоварване :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 30 Юни 2006, 15:44

stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна ;)
1. когато минава напрежението през резистора перката работи в много по-лек режим,товара се поема от резистора.
2. пьрва степен е 1/2 от втора степен такаче всеки може да предцени разликата, пьк аз лично предпочитам оборотите на 1-ва степен да са ми малко по високи от нормалното за да неми се налага да се включва 2-рата степен, а освен това колкото е по-охладен климатичния радиатор толкова по-студено духа климатика мое наблудение.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 30 Юни 2006, 15:45

да се похваля братлета.първо искам да ви благодаря за съдействието което ми оказахте.сега да ви напиша и как отстраних проблема-наистина се оказа от резистора на перката но се оказа че има два вида резистори-на бош/43лв/ и на сименс/82лв/цените са от дару.за мой късмет моя резистор се оказа бош,и минах тънко.възможно е да се смени този резистор и без сваляне на бронята/както направих аз/но са необходими доста труд ,нерви,и подходящи инструменти защото работиш на 10сантиметра в далбочина и е адски неудобно. :P :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 02 Юли 2006, 13:22

А за тези на които не им работят и двете степени на перката ? :help:
Явно че не е резистора. При подаване на ток директно на перката - работи - здрава е не е изгоряла . Някакви идеи :?: :idea: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 02 Юли 2006, 14:24

бушон :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 02 Юли 2006, 15:54

Да бъга е електрически.
Бушон ама кой е той ??? :confused:
Или реле - ама каде е ??? :lol:
" Хамлет " :lol: :lol: :lol:
P.S. Всички бушони са здрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юли 2006, 19:11

NAPSTERS написа:stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна ;)
1. когато минава напрежението през резистора перката работи в много по-лек режим,товара се поема от резистора.
2. пьрва степен е 1/2 от втора степен такаче всеки може да предцени разликата, пьк аз лично предпочитам оборотите на 1-ва степен да са ми малко по високи от нормалното за да неми се налага да се включва 2-рата степен, а освен това колкото е по-охладен климатичния радиатор толкова по-студено духа климатика мое наблудение.


бате, наясно съм доста. а ти щом предпочиташ ч-вата степен да ти е яка, направо махни резистора, така ще охлажда много, но и перката не се знае колко ще изкара :idea:
относно колко студено ти духа климатика - ми смени фреона и филтера на климатика и ти гарантирам че ще стане като при мен - в най-големите жеги като го настроя на 24 градуса и ми е студено ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 02 Юли 2006, 19:14

stanchev.неспоря с теб при мен всичко е ок. просто изказвам мое лично мнение по вьпроса :)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юли 2006, 21:39

NAPSTERS написа: stanchev.неспоря с теб при мен всичко е ок. просто изказвам мое лично мнение по вьпроса :)


NAPSTERS написа: stanchev маи неси много наясно с елекротехниката нека те светна


голямо мнение по въпроса имаш :lol:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook