Направи си сам
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- IveTooO MpoWeR
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.09.2010
- Пол: Жена
Re: Направи си сам
6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?
аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза.
Бензин,а не кръв! Двигател,а не сърце! Машина,а не човек! = BMW Ентусиаст
Re: Направи си сам
IveTooO MpoWeR написа:6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?
аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза.
Леле колко го вдига тоя мотор тои направо трябва да си го извадил на 80%. Аз свалях помпата и беше много мъчително като за първи път, трябват ми 3 ръце поне за да не се мъча.......а шибаната ми гарнитура от евро 07 така и така не пасна как трябва, просто формата и беше малко различна, пък си пишеше че е за м20 и м21.....
Междудругото на м20-ката картер от м21 заспива.
BMW e30 320i Powered by LowBudgetPerformance™ & 88' BMW E30 330i Turbo & BMW e36 m40b16
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Направи си сам
IveTooO MpoWeR написа:6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?
аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза.
за м40 ли става въпрос
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ico-bmw
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- J0k3R
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 324d
- Мечтае да кара: V12
Re: Направи си сам
Някой има ли идея защо оборотомера на м21цата ми сработва(ако може да се каже и това,просто подскача) при малко по високи обороти,в ниските бъощбе не работи.. Почиствах контактите на датчика ама,нищо..
... _______
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]
- IveTooO MpoWeR
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.09.2010
- Пол: Жена
Re: Направи си сам
за м20 става въпрос яворе
Бензин,а не кръв! Двигател,а не сърце! Машина,а не човек! = BMW Ентусиаст
- Icooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Направи си сам
Относно картера на м20/21 - става само с повдигане на мотора. Развива се маслената помпа "на сляпо" като отлепи картера и се вади с помпата вътре. После обаче трябва помпата да се пусне в картера преди да се монтира и е малко кофти зацепването на привода.
Поздрави.
Поздрави.
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Направи си сам
А за М50 сериала същия ли е с картера ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Направи си сам
IveTooO MpoWeR написа:6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?
аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза.
на старата ми 323-ка сменях преди 6-7г. биелни лагери ......и по същия начин напънах малко мотора с лебедката да се вдигне 3-4 пръста от моста и си изпочупих ръцете да извадя картера ма става
Re: Направи си сам
J0k3R написа:Някой има ли идея защо оборотомера на м21цата ми сработва(ако може да се каже и това,просто подскача) при малко по високи обороти,в ниските бъощбе не работи.. Почиствах контактите на датчика ама,нищо..
проблема не е в М21 а в Е30 и при мен на едната е30 ми прави така . От таблото е то се сменя
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Направи си сам
Здравейте колеги. Решил съм да си затъмня задните стопове. Става въпроз за 3-ен стоп. Мисля да пробвам да го отворя (разделя) и само пласмасата (стъклото на стопа) отвътре да я пръсна с трансперантен шпреи. Според вас възможно ли е да се разделят стоповете? Дали би изглеждало добре и някои правил ли го е?
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Направи си сам
Аз също имам идея за тези стопове (но малко по-различна), и в нея пак е включено отделянето на външната част от рефлектора и горе-долу съм проучил нещата. Външната част ще стане много кекава, особено при нагряване. Затова вземи два комплекта стопове. На едните чупиш "стъклото", а на другите по някакъв начин рефлектора. И така от двата комплекта да имаш два читави рефлектора и две читави стъкла. Предполагам ти ще искаш да боядисаш част от рефлектора, за да наподоби малко вида на MHW-то. И сигурно, то иначе се губи смисъла от разглобяването. Аз съм си наумил една друга идея, доста е странна, но ако се получи нещо ще пиша. Но мисля и да си взема отделни два комплакта, за да не си прецаквам оригиналните.
Успех.
Успех.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- BobiMinev
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 7.12.2011
- Местоположение: Varna / Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i 89`; е36 316i 95`
- Мечтае да кара: e30 cabrio v10
Re: Направи си сам
Дайте малко акъл, как да сменя кобилица на м20 б20 :?
Re: Направи си сам
направо ви се чудя на глупостите ... земете си 1 фолио или 1 спреи за стопове и си ги боядисаите или фолираите несезанимаите с глупости .. по добре фолиото за стопове и фарове ще останете много по довони от спрея аи после махането по лесно и ти остааат оригинални след това неги захабяваш
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Направи си сам
alpina-ma6inata написа:Аз също имам идея за тези стопове (но малко по-различна), и в нея пак е включено отделянето на външната част от рефлектора и горе-долу съм проучил нещата. Външната част ще стане много кекава, особено при нагряване. Затова вземи два комплекта стопове. На едните чупиш "стъклото", а на другите по някакъв начин рефлектора. И така от двата комплекта да имаш два читави рефлектора и две читави стъкла. Предполагам ти ще искаш да боядисаш част от рефлектора, за да наподоби малко вида на MHW-то. И сигурно, то иначе се губи смисъла от разглобяването. Аз съм си наумил една друга идея, доста е странна, но ако се получи нещо ще пиша. Но мисля и да си взема отделни два комплакта, за да не си прецаквам оригиналните.
Успех.
Тея MHWта ще има направим реплика. Четох още една тема и може и да постигнем някакъв резутат.
тея секции над и под светлината за задна ще се боядисат и отражателните покрития. ще ти пратя тема
Накрая ще стане като с черните хели - правиш реплики и накрая оригинал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани