Проект М50Б20 Турбо
Модератор: bum_bum
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Това означава ли , че на 2000 -то мога да сложа смукателен и изпускателен вал от 2.5? На коя глава тогава са наи-големи клапаните и съответно валове, освен на м-ката? На 2.5? Определено няма да правя подобна интервенция, питам информативно.
The power is nothing without control!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проект М50Б20 Турбо
Взаимозаменяеми са валовете, с изключение на М- ковите, и някой други малки подробности, но най-добре като имаш интерес ползвай търсачката, щото тия неща са обяснявани вече както за валовете, така и за клапаните.
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: Проект М50Б20 Турбо
може ли и аз да кажа нещо
та нейде четох че вала на м52б20 ( изобщо на м52 ) е кован - това много арно
със сигурност бутала от дизле не е добра идея в бенз блок
м50 блока е чугун супер за здравина кофти за охлаждане
колянов вал от ТДС е с ход 82.8 ако не се лъжа ? а ан м50б20 хода на коляновия вал е 66 сиреч
за да няма среща бутала-клапани ти тряя или друго бутало .. или други биели ( аз залагам на биелите )
а именно 82.8/2 - 66/2 = 8,4 значи ако ползваш мб50б20 без ванус който е с биели 140мм нали
ти тряят някви биели с по къси с 8,4 мм ... но такива иок и затова 130мм биели но
така освен горивната камера остава и една цилиндрична камера с обем = PI*r^2*h сиреч 3.14*40*40* 1,6 ( 1,6 = остатъка в разликата 130+8,4 до 140 ) сиреч тоя обем се добавя към стандартната горивна камера
дотук добре и сравнително ясно надявам се
обаче за детонаций тая форма на горивната камера ( стандартна+цилиндър ) дали е добре или не не знам .. само опитно или някой като лудиягсм да каже
та нейде четох че вала на м52б20 ( изобщо на м52 ) е кован - това много арно
със сигурност бутала от дизле не е добра идея в бенз блок
м50 блока е чугун супер за здравина кофти за охлаждане
колянов вал от ТДС е с ход 82.8 ако не се лъжа ? а ан м50б20 хода на коляновия вал е 66 сиреч
за да няма среща бутала-клапани ти тряя или друго бутало .. или други биели ( аз залагам на биелите )
а именно 82.8/2 - 66/2 = 8,4 значи ако ползваш мб50б20 без ванус който е с биели 140мм нали
ти тряят някви биели с по къси с 8,4 мм ... но такива иок и затова 130мм биели но
така освен горивната камера остава и една цилиндрична камера с обем = PI*r^2*h сиреч 3.14*40*40* 1,6 ( 1,6 = остатъка в разликата 130+8,4 до 140 ) сиреч тоя обем се добавя към стандартната горивна камера
дотук добре и сравнително ясно надявам се
обаче за детонаций тая форма на горивната камера ( стандартна+цилиндър ) дали е добре или не не знам .. само опитно или някой като лудиягсм да каже
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Благодаря. Вече имам всичко нужно. Ето малко снимки. Тепарва започва работата по купето, която никак не е малко. Така, че скоро няма да тръгне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Ще има и други газариики
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Докато се прави 3-ката ето малко снимки на другия проект.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
и още...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
ето пак...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The power is nothing without control!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Проект М50Б20 Турбо
Човек моля те какво е това????? Тая кола защо е със стоково окачване и турбо???
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Беше... със стоково окачване и беше.... с две турбини, Какво те учудва?
The power is nothing without control!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Проект М50Б20 Турбо
Danislav Slavev написа:Беше... със стоково окачване и беше.... с две турбини, Какво те учудва?
Питам те щото мен лично такава кола ще ме е страх да я карам... Аз като се сетя мойта кола без окачване как беше лошо ми става... Иначе евала за проекта.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Ами виж как.....
http://www.youtube.com/watch?v=7k6KM1XVww8
http://www.youtube.com/watch?v=7k6KM1XVww8
The power is nothing without control!
- Raya
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: Проект М50Б20 Турбо
BULL3T написа:Danislav Slavev написа:Беше... със стоково окачване и беше.... с две турбини, Какво те учудва?
Питам те щото мен лично такава кола ще ме е страх да я карам... Аз като се сетя мойта кола без окачване как беше лошо ми става... Иначе евала за проекта.
Страх те е защото си наред с главата, а той не е
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проект М50Б20 Турбо
мнооо късно ги вадите бре
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Явор написа:мнооо късно ги вадите бре
Кое да вадим много късно?
The power is nothing without control!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани