Оригинална аларма - DIY
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Оригинална аларма - DIY
Колеги, как се активира алармата, ако има всичко инсталирано? С инпата симулирах отваряне на врата и започват да мигат аварийните при включена аларма, но не издава звук.
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
През ИНПА-та можеш само да гледаш какво става. Трябва да изпълниш стъпките при 'retro fit'-а през DIS за алармата или с NCS Expert да си модифицираш конфигурацията на Главния Модул.Teogop написа:Колеги, как се активира алармата, ако има всичко инсталирано? С инпата симулирах отваряне на врата и започват да мигат аварийните при включена аларма, но не издава звук.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
Има ли някакъв начин да се намали времето през което мигат мигачите? Става въпрос за следното.. сложих си шоков датчик и вчера мина един самолет много ниско .. колата се разпищя .. пищя около 2-3мин, после спря и продължиха само мигачите да мигат .. и така към 8-10мин. Сега лятото ок, но зимата като паднат температурите, пет самолета да минат и акумулатора ми е паднал
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
Към фабричната аларма ли си вързал този шоков датчик или имаш някаква афтър-маркет аларма, която си подобрил?dido0o``` написа:Има ли някакъв начин да се намали времето през което мигат мигачите? Става въпрос за следното.. сложих си шоков датчик и вчера мина един самолет много ниско .. колата се разпищя .. пищя около 2-3мин, после спря и продължиха само мигачите да мигат .. и така към 8-10мин. Сега лятото ок, но зимата като паднат температурите, пет самолета да минат и акумулатора ми е паднал
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
vassil_bk написа: Към фабричната аларма ли си вързал този шоков датчик или имаш някаква афтър-маркет аларма, която си подобрил?
Към фабричната. По същия начин съм го вързал като от DIY в първата страница на темата.
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
Еми тогава няма да може да стане това, което искаш. Няма такива настройки на фабричната аларма. Но пък можеш да изключиш мигачите и каквато и да е там визуална индикация и да оставиш само пищенето. За това вече има настройка, ако те устройва...dido0o``` написа:Към фабричната. По същия начин съм го вързал като от DIY в първата страница на темата.
П.П. Аз все пак си мисля, че от едни мигачи няма как да ти падне акумулатора...
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Оригинална аларма - DIY
Някой може ли да ми каже каква е цената в БМВ на трите неща?Искам да знам от къде да си ги поръчам,понеже съм в щатите и мога да провера дали няма да са по ниски цените.Благодаря ви много!
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
Чукни в RealOEM.com. Цените там даже са си в долари.SaRsEmA написа:Някой може ли да ми каже каква е цената в БМВ на трите неща?Искам да знам от къде да си ги поръчам,понеже съм в щатите и мога да провера дали няма да са по ниски цените.Благодаря ви много!
П.П. Няма как да излезе по-евтино, отколкото втора ръка от някой донор!
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Оригинална аларма - DIY
Аз във РеалОЕМ намерих компонентите.Мисля че в БГ цените бяха малко по ниски от колкото са в РеалОЕМ.За донори ми мина през акъла, но ми е интересно във ибей намерих доста ОЕМ аларми но незнам дали ще станат.Знаеш ли от кои модели също стават за 320Д 2002 година?Тук в УСА има само бензини по стари модели, 323,325,330 дали стават от тези коли?Благодаря за отговорите ;-)
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
Ако твоята е седан, значи стават само от друг седан, купе или комби без значение годината. Сирената от Е39 също става. Може да ти свърши работа и обемен датчик пак от Е39, но тук вече трябва да се провери. Виж в РеалОЕМ-а за всеки един чарк на кои модели го дават и си готовSaRsEmA написа:Аз във РеалОЕМ намерих компонентите.Мисля че в БГ цените бяха малко по ниски от колкото са в РеалОЕМ.За донори ми мина през акъла, но ми е интересно във ибей намерих доста ОЕМ аларми но незнам дали ще станат.Знаеш ли от кои модели също стават за 320Д 2002 година?Тук в УСА има само бензини по стари модели, 323,325,330 дали стават от тези коли?Благодаря за отговорите ;-)
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Оригинална аларма - DIY
Благодаря ти много за информацията.Ще видя какво ще успея да намеря и като се пребера в БГ ще пиша за резултатите
- BMW_1914
- младши ентусиаст
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Оригинална аларма - DIY
Може би не е точно за тук питането ми, но сега се сетих:
Когато заключвам от вътре колата с централното с бутона до аварийните, ми се заключват само 3-те врати - без шофьорската,тя остава отключена
и при вас ли е така?
Когато заключвам от вътре колата с централното с бутона до аварийните, ми се заключват само 3-те врати - без шофьорската,тя остава отключена
и при вас ли е така?
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
Сирената има ли някакъв бушон или нещо друго? Че моята спря да работи. На инпа като я гледам при задействана аларма ми показва че работи ( там където пише siren при задействане на сигнализацията почва да мига, което предполага че е включена). И може ли самата сирена като се извади да се провери дали работи?
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
Сирената, както и всички датчици на фабричната аларма, са закачени към бушон 67. Провери го дали е дал фира. Иначе съм почти убеден, че няма да можеш да тестваш сирената, ако я свалиш. В нея, освен захранване (+ и -) влизат още 2 кабела от Главния модул, с които се управлява. Трябва да видиш на 4-ти пин от буксата на сирената какво точно идва от Главния модул и така да го симулираш, като я свалиш...dido0o``` написа:Сирената има ли някакъв бушон или нещо друго? Че моята спря да работи. На инпа като я гледам при задействана аларма ми показва че работи ( там където пише siren при задействане на сигнализацията почва да мига, което предполага че е включена). И може ли самата сирена като се извади да се провери дали работи?
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани