2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Jim Beam написа:Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?
Разхода си е същия като преди ремонта . Дросели не мисля че са нужни, респонса и сега си е добър, а ако не се сметне правилно пленума, резултата от дроселите може и да е отрицателен. Виж едни по-рошави валове и един лек маховик ще му дойдат екстра.
СМТ-то го махнах по няколко причини. Да поясня, че дебитомера беше изолиран, ползвах му само датчика за температурата на входящия въздух. Сигнала на дебитомера го емулираше СМТ-то, настройката беше по ТПС и МАП.
Първо- на мапера тва му беше първото СМТ-8 и не можа да върже запалването . След това, компа "чуваше" детонации и връщаше аванса. Накрая се пре.ба Мап-сензора и се нервирах и го изскубах в буквалния смисъл на думата.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
slavianko написа:Със смт-то си трябва и дебитомер
Лудия каза че може и без но в атмосферен вариант мисля че няма смисъл от SMT-щото няма кво да се настройва, по-добре Мега според мен, а за турбиниране вече незнам кой ще е по-добрия вариант
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че ставаVaLy0 написа:slavianko написа:Със смт-то си трябва и дебитомер
Лудия каза че може и без но в атмосферен вариант мисля че няма смисъл от SMT-щото няма кво да се настройва, по-добре Мега според мен, а за турбиниране вече незнам кой ще е по-добрия вариант
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
slavianko написа:Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че става
Значи какъв е извода...... при атмосферен по-добре само с мотроника и някъв чип примерно
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
VaLy0 написа:slavianko написа:Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че става
Значи какъв е извода...... при атмосферен по-добре само с мотроника и някъв чип примерно
Ти нали си с мега, доволен ли си от нея, дава ли приличен разход с нея, че уж немогло да харчи като с мотроника..
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
vankatagsi написа:Ти нали си с мега, доволен ли си от нея, дава ли приличен разход с нея, че уж немогло да харчи като с мотроника..
Хаха, това са митове и легенди, може по-малко от мотроника да гори, същевременно и да върви повече от мотроника
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
izzzo написа:Jim Beam написа:Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?
Разхода си е същия като преди ремонта . Дросели не мисля че са нужни, респонса и сега си е добър, а ако не се сметне правилно пленума, резултата от дроселите може и да е отрицателен. Виж едни по-рошави валове и един лек маховик ще му дойдат екстра.
СМТ-то го махнах по няколко причини. Да поясня, че дебитомера беше изолиран, ползвах му само датчика за температурата на входящия въздух. Сигнала на дебитомера го емулираше СМТ-то, настройката беше по ТПС и МАП.
Първо- на мапера тва му беше първото СМТ-8 и не можа да върже запалването . След това, компа "чуваше" детонации и връщаше аванса. Накрая се пре.ба Мап-сензора и се нервирах и го изскубах в буквалния смисъл на думата.
На твое място бих пробвал с присадена мега в мотрониковата кутия
по инсталацията на мотора.
Карал съм преди с смт-6 и след това с мегата колата се чувства
много по жива в преходните режими и естествено
върви повече
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Подходяща ли е мегата за ежедневка? И то такава дето минава 3000км на месец?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12075
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Така и направих, въпроса ми беше по скоро риторичен.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Да те питам, нещо охладител за маслото сложи ли или си караш така, не загрява ли много и също ме интересува със сток радятора ли си?
Веригата смени ли я като сваля мотора?Питам защото в София на ОМВ-то един път се засякох с една ис-ка правена по-същия начин на 2.1л и момчето се оплака че попринцип веригата не издържала след такава интервенция и правела проблеми, пак уж сме с 2-ни вериги нещо!
Веригата смени ли я като сваля мотора?Питам защото в София на ОМВ-то един път се засякох с една ис-ка правена по-същия начин на 2.1л и момчето се оплака че попринцип веригата не издържала след такава интервенция и правела проблеми, пак уж сме с 2-ни вериги нещо!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Не съм слагал радиатор за маслото, температурата стига към 120 градуса при повече натоварване, но с хубаво масло мисля че не е проблем. Интересно е че като минах от 10W60 на 5W50, разхода спадна с 1 литър, мотора сутрин почна да загрява по-бавно(т.е. нормално) и мотора почна да работи по-леко.
Радиатора си е сток, но е на две години (Behr-Hella) и му е напълно достатъчен (термостата е на 82 градуса). Веригата и тя е на две години, сега смених само разните там банани обтегачи и т.н. Проблеми с нея нямам и не виждам причина да имам. Да не би мотора да е станал 600 коня за да не издържа
Радиатора си е сток, но е на две години (Behr-Hella) и му е напълно достатъчен (термостата е на 82 градуса). Веригата и тя е на две години, сега смених само разните там банани обтегачи и т.н. Проблеми с нея нямам и не виждам причина да имам. Да не би мотора да е станал 600 коня за да не издържа
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
izzzo написа:Подходяща ли е мегата за ежедневка? И то такава дето минава 3000км на месец?
Цитата ми беше съпоставка смт+мотроник с/у мегата.
Дали е подходяща зависи от къде е мегата и да е настоена
правилно.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
bum_bum написа:От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.
Със една стенд алон електроника винги е по добре от първобитните
мотроници на м50 освен в случая,че не знаеш кво правиш
или си някой заклет маниак и си искаш бмв-то във фабричен вид;)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани