Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)
Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
SPEED_GABROVO написа:nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)
Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?
ами с ръчната пак става някакъв бърнаут но върти само едната гума- процедурата е лесна - разхлабваш едното жило, а другото го оставяш затегнато- т.е ръчната държи само едното колело. Силата от мотора отива само към тая която не е хваната от ръчната и се получава така, че автомобила стой на едно място и пуши само една гума
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Супер излишно. Ама щом ви кефи, разхлабвайте жилата...
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
err0r написа:Супер излишно. Ама щом ви кефи, разхлабвайте жилата...
излишно е и според мен, но още не съм се пробвал със спирачките пък и не знаех дали ще се получи нещо като съм без шпер. Иначе освен че е и излишно е и смешно да гледаш някво бмв как си пали само едната гума все едно е моторетка
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Как работи един отворен диференциал? И какво е точно предимството на ръчната, държаща само на едно колело?
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ами предимството е, че още от първия момент завърта само едната гума, в противен случей първоначално се завъртат и двете, но постепенно едната изостава - движението се прехвърля на тази която се върти по лесно. Не съм го правил, но съм виждал какво се получава в такава ситуация.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
err0r написа:Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.
колега нещо не се разбрахме както трябва .... както и да е
а да попитам - когато се прави това с натискане на спирака, износва задните накладки нали?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Абе ти на 10 ли си ?
Идеята е че прилагаш техниката хийл енд тоу ( пръстите на крака на спирачката, петата на газта) . След като го направиш - трябва да форсираш мАторят до към 5-6 000 оборота за да се дигне пушилка и съвсем леко да натиснеш педала на спирачката. Съвсем лекото натисване е защото (ако не си забелязал) при спиране първо се "потапя" муцуната , което означава че предните колела хващат преди задните . Та цялата работа е предните колела да си ги държат спирачките и колата да седи мирна на едно място, докато задните гуми пилят.
Същото тва хийл енд тоу помага и при взимане на 90 градусови завой, тъй като преместваш центъра на тежеста отпред, задницата олеква и тръгва настрани ...
Идеята е че прилагаш техниката хийл енд тоу ( пръстите на крака на спирачката, петата на газта) . След като го направиш - трябва да форсираш мАторят до към 5-6 000 оборота за да се дигне пушилка и съвсем леко да натиснеш педала на спирачката. Съвсем лекото натисване е защото (ако не си забелязал) при спиране първо се "потапя" муцуната , което означава че предните колела хващат преди задните . Та цялата работа е предните колела да си ги държат спирачките и колата да седи мирна на едно място, докато задните гуми пилят.
Същото тва хийл енд тоу помага и при взимане на 90 градусови завой, тъй като преместваш центъра на тежеста отпред, задницата олеква и тръгва настрани ...
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Абе ти на 10 ли си ?
Идеята е че прилагаш техниката хийл енд тоу ( пръстите на крака на спирачката, петата на газта) . След като го направиш - трябва да форсираш мАторят до към 5-6 000 оборота за да се дигне пушилка и съвсем леко да натиснеш педала на спирачката. Съвсем лекото натисване е защото (ако не си забелязал) при спиране първо се "потапя" муцуната , което означава че предните колела хващат преди задните . Та цялата работа е предните колела да си ги държат спирачките и колата да седи мирна на едно място, докато задните гуми пилят.
Същото тва хийл енд тоу помага и при взимане на 90 градусови завой, тъй като преместваш центъра на тежеста отпред, задницата олеква и тръгва настрани ...
утре ще го пробвам и извинете за глупавите въпроси, просто не съм го опитвал и няма как да го знам предварително
- А.Марчев
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
nikolay_pz написа:SPEED_GABROVO написа:nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)
Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?
ами с ръчната пак става някакъв бърнаут но върти само едната гума- процедурата е лесна - разхлабваш едното жило, а другото го оставяш затегнато- т.е ръчната държи само едното колело. Силата от мотора отива само към тая която не е хваната от ръчната и се получава така, че автомобила стой на едно място и пуши само една гума
как ставала работата ... ,но друго си е с 2-те и яко Smoke
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
nase7o написа:как ставала работата ... ,но друго си е с 2-те и яко Smoke
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Не виждате ли че и Вичо е дръпнал ръчната - за тва пуши само едната гума
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Radinka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: Dubai, United Arab Emirates
- Пол: Жена
- Кара: се
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?
т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните?
т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните?
never drive faster, than your guardian angel can !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани