Направи си сам

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.09.2010
Пол: Жена

Re: Направи си сам

Мнение от IveTooO MpoWeR » 12 Яну 2011, 20:59

6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?


аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза. :ok:
Бензин,а не кръв! Двигател,а не сърце! Машина,а не човек! = BMW Ентусиаст

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.05.2008
Мечтае да кара: e28 turbo

Re: Направи си сам

Мнение от Ma7e4k0 » 05 Май 2011, 16:36

IveTooO MpoWeR написа:
6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?


аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза. :ok:

Леле колко го вдига тоя мотор тои направо трябва да си го извадил на 80%. Аз свалях помпата и беше много мъчително като за първи път, трябват ми 3 ръце поне за да не се мъча.......а шибаната ми гарнитура от евро 07 така и така не пасна как трябва, просто формата и беше малко различна, пък си пишеше че е за м20 и м21.....
Междудругото на м20-ката картер от м21 заспива.
BMW e30 320i Powered by LowBudgetPerformance™ & 88' BMW E30 330i Turbo & BMW e36 m40b16

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Направи си сам

Мнение от ///Явор » 17 Май 2011, 21:32

IveTooO MpoWeR написа:
6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?


аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза. :ok:

за м40 ли става въпрос :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Re: Направи си сам

Мнение от ico-bmw » 20 Юли 2011, 19:19

маи за м20
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 324d
Мечтае да кара: V12

Re: Направи си сам

Мнение от J0k3R » 20 Авг 2011, 12:54

Някой има ли идея защо оборотомера на м21цата ми сработва(ако може да се каже и това,просто подскача) при малко по високи обороти,в ниските бъощбе не работи.. Почиствах контактите на датчика ама,нищо..
... _______
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.09.2010
Пол: Жена

Re: Направи си сам

Мнение от IveTooO MpoWeR » 26 Окт 2011, 9:57

за м20 става въпрос яворе
Бензин,а не кръв! Двигател,а не сърце! Машина,а не човек! = BMW Ентусиаст

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: Направи си сам

Мнение от Icooo » 02 Ное 2011, 19:17

Относно картера на м20/21 - става само с повдигане на мотора. Развива се маслената помпа "на сляпо" като отлепи картера и се вади с помпата вътре. После обаче трябва помпата да се пусне в картера преди да се монтира и е малко кофти зацепването на привода.

Поздрави.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Направи си сам

Мнение от BABHOMED » 02 Ное 2011, 21:23

А за М50 сериала същия ли е с картера ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Направи си сам

Мнение от Master™ » 10 Ное 2011, 18:16

IveTooO MpoWeR написа:
6estaka написа:немаше ли начин с повече повдигане на мотора да мине без сваляне на маслената помпа?


аз два пъти сменях картер и двата пъти без да свалям помпата дигам макс нагоре и с леко завъртане на една страна излиза. :ok:

на старата ми 323-ка сменях преди 6-7г. биелни лагери ......и по същия начин :yes: напънах малко мотора с лебедката да се вдигне 3-4 пръста от моста и си изпочупих ръцете да извадя картера ма става :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Re: Направи си сам

Мнение от BAYRON » 12 Ное 2011, 9:31

J0k3R написа:Някой има ли идея защо оборотомера на м21цата ми сработва(ако може да се каже и това,просто подскача) при малко по високи обороти,в ниските бъощбе не работи.. Почиствах контактите на датчика ама,нищо..

проблема не е в М21 а в Е30 и при мен на едната е30 ми прави така . От таблото е то се сменя
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: Направи си сам

Мнение от tontoni » 22 Мар 2012, 22:17

Здравейте колеги. Решил съм да си затъмня задните стопове. Става въпроз за 3-ен стоп. Мисля да пробвам да го отворя (разделя) и само пласмасата (стъклото на стопа) отвътре да я пръсна с трансперантен шпреи. Според вас възможно ли е да се разделят стоповете? Дали би изглеждало добре и някои правил ли го е?

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Направи си сам

Мнение от alpina-ma6inata » 23 Мар 2012, 0:31

Аз също имам идея за тези стопове (но малко по-различна), и в нея пак е включено отделянето на външната част от рефлектора и горе-долу съм проучил нещата. Външната част ще стане много кекава, особено при нагряване. Затова вземи два комплекта стопове. На едните чупиш "стъклото", а на другите по някакъв начин рефлектора. И така от двата комплекта да имаш два читави рефлектора и две читави стъкла. Предполагам ти ще искаш да боядисаш част от рефлектора, за да наподоби малко вида на MHW-то. И сигурно, то иначе се губи смисъла от разглобяването. Аз съм си наумил една друга идея, доста е странна, но ако се получи нещо ще пиша. Но мисля и да си взема отделни два комплакта, за да не си прецаквам оригиналните. :)

Успех.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 7.12.2011
Местоположение: Varna / Pleven
Пол: Мъж
Кара: e30 320i 89`; е36 316i 95`
Мечтае да кара: e30 cabrio v10

Re: Направи си сам

Мнение от BobiMinev » 23 Мар 2012, 11:53

Дайте малко акъл, как да сменя кобилица на м20 б20 :?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 5.09.2008
Пол: Мъж

Re: Направи си сам

Мнение от KRuMPeRS » 23 Мар 2012, 14:15

направо ви се чудя на глупостите ... земете си 1 фолио или 1 спреи за стопове и си ги боядисаите или фолираите несезанимаите с глупости .. по добре фолиото за стопове и фарове ще останете много по довони от спрея аи после махането по лесно и ти остааат оригинални след това неги захабяваш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Направи си сам

Мнение от Vasko_BP » 24 Мар 2012, 2:13

alpina-ma6inata написа:Аз също имам идея за тези стопове (но малко по-различна), и в нея пак е включено отделянето на външната част от рефлектора и горе-долу съм проучил нещата. Външната част ще стане много кекава, особено при нагряване. Затова вземи два комплекта стопове. На едните чупиш "стъклото", а на другите по някакъв начин рефлектора. И така от двата комплекта да имаш два читави рефлектора и две читави стъкла. Предполагам ти ще искаш да боядисаш част от рефлектора, за да наподоби малко вида на MHW-то. И сигурно, то иначе се губи смисъла от разглобяването. Аз съм си наумил една друга идея, доста е странна, но ако се получи нещо ще пиша. Но мисля и да си взема отделни два комплакта, за да не си прецаквам оригиналните. :)

Успех.

Тея MHWта ще има направим реплика. Четох още една тема и може и да постигнем някакъв резутат. :yes:
тея секции над и под светлината за задна ще се боядисат и отражателните покрития. ще ти пратя тема
Накрая ще стане като с черните хели - правиш реплики и накрая оригинал.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook