Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Днес купих едно такова чудо на техниката
и ще се монтира , не на БМВто но все пак мисля че тук има знаещи хора и ще са полезни ! Та ме интересуват тънкостите ... Знам че маркучите на рейката трябва да са еднакви по размер и някви подобни пинизи ще са ми полезни .... Интересно ми е къде е най-добре да се дупчи колектора , абе от сякви съвети имам нужда 


I'm slowly drifting


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Е, може и да се пробва човека... Никой не се е родил научен, ако внимава и мисли, и чете, ще се справи.
Най-напред - какъвто и да е ГИ, трябва да има добра монтажна инструкция. На Ланди Ренцо, която съм чел, е доволно добра. Но за всяка система си има специфики, така че най-добре да е оригиналната инструкция.
Общи правила, за които се сещам в момента
- От газовите инжектори до колектора маркучите трябва да са с ЕДНАКВА дължина, и не повече от 15см обикновено. Те би трябвало да са налични готови в комплекта.
- Щуцерите се навиват на колекторните тръби препендикулярно на повърхността им, възможно най-близо до всмукателните клапани.
- Дебелият маркуч, на който стои филтъра за ниското налягане (от редуктора до газовата рейка), не трябва да надхвърля 80-100см дължина.
- Някои редуктори имат изисквания как да бъдат разположени в пространството (примерно LI02 на Ланди Ренцо ТРЯБВА да е ориентиран вертилакно, с изходящия щуцер (ниското налягане на газта) в горната страна!
)
- Газовите съединения (с буренцата и щуцер-холендрите) нямат нужда от диво затягане, щом се усети началното разплескване на буренцето, се прави ориентировъчно още половин до 3/4 оборот и с това се приключва. Вече, ако има теч, след пускане на налягането, може да се донатяга, но при добър монтаж и читави компоненти, няма причина да изпуска.
- и т.н, и т.н. ....
Изобщо не смятам, че в един-два поста може да се опише как се монтира ГИ. Това, за което се сетих, са някои общи насоки, които обаче съм останал с впечатление, че не се спазват понякога, и после-ефектът е явен 
Електричарските подробности въобще няма да коментирам, както и настройването на компютъра на ГИ.
Ето, изрових от архивите:
http://www.autocentre-europe.com.ua/ru/gbo/selfinstall#1
Най-напред - какъвто и да е ГИ, трябва да има добра монтажна инструкция. На Ланди Ренцо, която съм чел, е доволно добра. Но за всяка система си има специфики, така че най-добре да е оригиналната инструкция.
Общи правила, за които се сещам в момента
- От газовите инжектори до колектора маркучите трябва да са с ЕДНАКВА дължина, и не повече от 15см обикновено. Те би трябвало да са налични готови в комплекта.
- Щуцерите се навиват на колекторните тръби препендикулярно на повърхността им, възможно най-близо до всмукателните клапани.
- Дебелият маркуч, на който стои филтъра за ниското налягане (от редуктора до газовата рейка), не трябва да надхвърля 80-100см дължина.
- Някои редуктори имат изисквания как да бъдат разположени в пространството (примерно LI02 на Ланди Ренцо ТРЯБВА да е ориентиран вертилакно, с изходящия щуцер (ниското налягане на газта) в горната страна!

- Газовите съединения (с буренцата и щуцер-холендрите) нямат нужда от диво затягане, щом се усети началното разплескване на буренцето, се прави ориентировъчно още половин до 3/4 оборот и с това се приключва. Вече, ако има теч, след пускане на налягането, може да се донатяга, но при добър монтаж и читави компоненти, няма причина да изпуска.
- и т.н, и т.н. ....


Електричарските подробности въобще няма да коментирам, както и настройването на компютъра на ГИ.
Ето, изрових от архивите:
http://www.autocentre-europe.com.ua/ru/gbo/selfinstall#1
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Мерси , ето такива постове ще са полезни ! Научен човек няма , но важното е желание и малко помощ и нещата стават ... С кабелите мисля че няма да имам проблем (надявам се) Единствената схема дето ми дадоха е тази за кабелите , Самия газов инжекцион е Power Jet Тоест БГ комп подобен на fobos и tomasetto части ! Интересно ми е само да речем че всичко съм направил като я запаля дали ще може да мине на газ или трябва първо на бензин да си я закарам в сервиз да ми направят настройка (понеже нямам кабел за настройка) ?
Сега се сетих и още нещо ... Вакума къде се пробива в колектора , чувал съм че било най-добре в непосредствена близост след дросела ?
Сега се сетих и още нещо ... Вакума къде се пробива в колектора , чувал съм че било най-добре в непосредствена близост след дросела ?
I'm slowly drifting


Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
"... Вакума къде се пробива в колектора , чувал съм че било най-добре в непосредствена близост след дросела ?... "
Мисля, че да.
Иначе - за щуцерите на колекторите, дето бях писал по-горе, би трябвало да се подразбира и максимално близо до бензиновите инжектори да е, стига да е възможно!
Нищо не знам за този ГИ, но би трябвало да се програмира компа на ГИ-то предварително, т.е. да му се укаже брой цилиндри, тип на сигнала за оборотите, тип ламбда сонда и доста други неща, преди да заработи. Т.е., щом нямаш интерфейс и софтуер за това - налага се да се ходи в сервиз. Подозирам, че ще вземат известна сума пари за манипулацията, така че може да прецениш, дали не си струва в сервиза да направят целия монтаж, а ти да им стоиш през това време на главите, и да ги наблюдаваш, да не направят някоя простотия по колата
Загледах се в линка, дето постнах преди малко - пичът пише, че и твърде малка дължина на маркуча на ниското налягане не е желателна - иначе се губел ефектът на временно хранилище за газ, който се ползва при рязко натоварване... Не знам дали е така. При мен този шланг е около 75 см, нямам никакви проблеми.
Мисля, че да.
Иначе - за щуцерите на колекторите, дето бях писал по-горе, би трябвало да се подразбира и максимално близо до бензиновите инжектори да е, стига да е възможно!

Нищо не знам за този ГИ, но би трябвало да се програмира компа на ГИ-то предварително, т.е. да му се укаже брой цилиндри, тип на сигнала за оборотите, тип ламбда сонда и доста други неща, преди да заработи. Т.е., щом нямаш интерфейс и софтуер за това - налага се да се ходи в сервиз. Подозирам, че ще вземат известна сума пари за манипулацията, така че може да прецениш, дали не си струва в сервиза да направят целия монтаж, а ти да им стоиш през това време на главите, и да ги наблюдаваш, да не направят някоя простотия по колата

Загледах се в линка, дето постнах преди малко - пичът пише, че и твърде малка дължина на маркуча на ниското налягане не е желателна - иначе се губел ефектът на временно хранилище за газ, който се ползва при рязко натоварване... Не знам дали е така. При мен този шланг е около 75 см, нямам никакви проблеми.
Последна промяна jdl на 24 Мар 2011, 12:29, променена общо 1 път
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Знам че ще има 20 лева за настройка поне , но един монтаж кви пари е , според мен няма как да е под 150 лева поне ?
I'm slowly drifting


Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Знам ли?! Може и 300 да вземат за монтажа
Провери. Но не мисля, че ще минеш и с 20лв за настройка на ГИ, то именно там е тънкостта и се иска опитна ръка, другото (опъването на тръбите) е за "нискоквалифицирания" персонал.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Е то 80 лева ми е кабела и софтуера ми е безплатен на Български , ако искат повече от 20 лева няма смисъл по-добре кабел да си купя за да го имам и занапред
I'm slowly drifting


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
на 6таците може да се направи уникален монтаж. Бубинките с рейките се монтират под колектора, по този начин и щуцерите се забиват много удобно и близо цилиндрите и до бензиновите дюзи. Тва е като функционалност и естетика много добър вариант.
Иначе като цяло както и колегата посъветва трябва да се чете упътванията на уредбите, там всичко си пише.
Важно е и да има добър дебит за подгерева на изпарителя, при БМВ добро място да се вземе водата е от тръбата на парното, там дебита е голям.
Иначе като цяло както и колегата посъветва трябва да се чете упътванията на уредбите, там всичко си пише.
Важно е и да има добър дебит за подгерева на изпарителя, при БМВ добро място да се вземе водата е от тръбата на парното, там дебита е голям.
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
BiTurbo написа:на 6таците може да се направи уникален монтаж. Бубинките с рейките се монтират под колектора, по този начин и щуцерите се забиват много удобно и близо цилиндрите и до бензиновите дюзи. Тва е като функционалност и естетика много добър вариант.
Иначе като цяло както и колегата посъветва трябва да се чете упътванията на уредбите, там всичко си пише.
Важно е и да има добър дебит за подгерева на изпарителя, при БМВ добро място да се вземе водата е от тръбата на парното, там дебита е голям.
Да, за 6-таците може да стане перфектно


Подгревът - или с байпас на парното, или последователно на подгрева на колекторните тръби

Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
По принцип цените за монтаж като проверявах преди да сложа моята бяха около 150 за обикновена и около 300 за инж.
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Dpy написа:По принцип цените за монтаж като проверявах преди да сложа моята бяха около 150 за обикновена и около 300 за инж.
а така ... защо ли земат 300лв.

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Брат, виж сега: отиваш на сайта на Фобос и си смъкваш инструкция и схеми за монтаж и приключваш питанията си
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Ники имам ги схемите на фобос и по тях ще връзвам ,но искам някви тънкости да науча да няма много казуси ... Интересуват ме щуцерите на колектора как се пробиват направо или под ъгъл да сочат надолу към цилиндрите ?
Игнатов има хора дават ... аз моята газова за голфа си я купих за 50 лева (втора ръка)и я сложих за 4 часа и кво трябваше да дам 400 за нова и да дам още 150 за монтаж ? Или пък за смяна на двигател ми искат 400 лева , е аз тва лято като свалих за 1 месец 3 двигателя и сложих 2 кво трябваше да дам 1000+ лева ли ? Всеки си преценява сам какво прави и тн
Игнатов има хора дават ... аз моята газова за голфа си я купих за 50 лева (втора ръка)и я сложих за 4 часа и кво трябваше да дам 400 за нова и да дам още 150 за монтаж ? Или пък за смяна на двигател ми искат 400 лева , е аз тва лято като свалих за 1 месец 3 двигателя и сложих 2 кво трябваше да дам 1000+ лева ли ? Всеки си преценява сам какво прави и тн
I'm slowly drifting


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
дупчиш както е удобно, ако позволява с наклон го правиш, дупчат право в пластмаса, ако е метал се позволява наклон, но не се прекалява, това е. Явно това търсиш, що никой не казва, нямадаим вземеш хляба. Питай каквото ти трябва, не общи работи. Поздрави
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани