Връзване на усилвател в е39
Модератор: Icco
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- __smirnoff__
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 27.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e39 523i
Връзване на усилвател в е39
Здравейте,
търсих по въпроса доста, сигурно 50 теми съм изчел, но едно нещо ми остана неясно. Значи връзвам си плюса, минуса, сигнала чрез преходник от задните колони, но къде връзвам ремоута? С Business CD съм, няма фабричен усилвател. Има ли някъде по плеъра, или дори отзад някъде в багажника изкарани евентуално за усилвател кабели, откъдето мога да го хвана? Не съм много наясно още, отскоро имам е39, не съм я разучил все още. Ако знаете къде да го вържа, бихте ли ми казали? Не че не мога да си сваля всичко и да проверя къде какво има, но ако го знам къде е ще е по-лесно и може и да е безсмислено да свалям плеъра.
Благодаря предварително на отзовалите се, и се извинявам ако има тема по въпроса, просто не можах да я открия.
търсих по въпроса доста, сигурно 50 теми съм изчел, но едно нещо ми остана неясно. Значи връзвам си плюса, минуса, сигнала чрез преходник от задните колони, но къде връзвам ремоута? С Business CD съм, няма фабричен усилвател. Има ли някъде по плеъра, или дори отзад някъде в багажника изкарани евентуално за усилвател кабели, откъдето мога да го хвана? Не съм много наясно още, отскоро имам е39, не съм я разучил все още. Ако знаете къде да го вържа, бихте ли ми казали? Не че не мога да си сваля всичко и да проверя къде какво има, но ако го знам къде е ще е по-лесно и може и да е безсмислено да свалям плеъра.
Благодаря предварително на отзовалите се, и се извинявам ако има тема по въпроса, просто не можах да я открия.
- JL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Връзване на усилвател в е39
Можеш да вземеш римут от антенния усилвател.Той се намира под кората отзад, където са задните плафони. Става въпрос за страничната кора, на която е плафона.Опитай с тази зад водача. Отдолу има усилвател за антената на радиото, който получава захранване при включено радио. От там спускаш в багажника кабел за управлението на усилвателя.
Понякога четенето на 50 теми отнема повече време от 5 минути разглобяване
Понякога четенето на 50 теми отнема повече време от 5 минути разглобяване
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Здравейте, и аз имам същия проблем,ходих в М КАР и ми казаха след като провериха,че самата кола нямала окабеляването.Аз съм с Бизнес РДС и СД Чейнджър и нямам фабричен усилвател.Купих си едно добро Сони усилвателче,но не мога да отктрия ремут кабел за да го вържа.Пробвах това,което е написал колегата по-горе но по захранването на антенния усилвател течат постоянно 12в.Т.Е не става,ако някой има решение моля за помощ,не искам да го свързвам с отделно копче за пускане и спиране.Или ако нчкой е способен да го монтира чакам предложения.
- __smirnoff__
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 27.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e39 523i
Re: Връзване на усилвател в е39
мерси, утре съм планувал да я свърша тази работа, ако не ми мине котка път ще разглабям
за антенния усилвател не се бях сетил, знам, че го има, но не го отразих като възможност
за антенния усилвател не се бях сетил, знам, че го има, но не го отразих като възможност
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Колеги аз замерих антенния усилвател и си има постоянно 12В дори когато радиото е изключено.Един вид не върши работа.И не знам от къде да взема окабеляването за ремут захранването. .
- __smirnoff__
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 27.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e39 523i
Re: Връзване на усилвател в е39
колега alkazalcer, при мен на антената има 12V когато е на контакт. Засега там съм го вързал ремоута.
Благодаря на колегата JL, че ме насочи, и не се наложи да разглобявам около плеъра каквото и да било Вече съм си с вързан усилвател, свири си и всичко е 6.
Благодаря на колегата JL, че ме насочи, и не се наложи да разглобявам около плеъра каквото и да било Вече съм си с вързан усилвател, свири си и всичко е 6.
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Колега аз намерих от къде да вържа усилватела и да се изключва когато колата не е на контакт но проблема е че когато спирам радиото се чува едно пукане яко в бас касата която е вързана към усилвателя-еднократно.Има остатъчен ток.Искам ако е възможно да се изключва заедно с радиото т.е. когато работи радиото и усилвателя да работи а когато го спра и усилвателя да се изключва.
Който може да го направи ще почерпя
Който може да го направи ще почерпя
- King Nothing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d '02
- Мечтае да кара: подводница
Re: Връзване на усилвател в е39
11-ти пин от тази схема - http://www.bmwtips.com/tipsntricks/ster ... wiring.htm
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване на усилвател в е39
King Nothing написа:11-ти пин от тази схема - http://www.bmwtips.com/tipsntricks/ster ... wiring.htm
Това е окабеляването за сток усилвател, колегата пита за нещо по-различно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- King Nothing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d '02
- Мечтае да кара: подводница
Re: Връзване на усилвател в е39
stony1 написа:King Nothing написа:11-ти пин от тази схема - http://www.bmwtips.com/tipsntricks/ster ... wiring.htm
Това е окабеляването за сток усилвател, колегата пита за нещо по-различно.
Remote кабела пак е белия.
А пукането ще се получава, ако спираш усилвателя, като директно му прекъснеш главното захранване.
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Здравейте на всички.Благодаря за мненията,но искам да спомена че при мене този бял кабел го няма,който всъщност трябва да използвам и това е проблема.Нямало окабеляване за автоматична антена и съответно и този пин от схемата-така казаха от мкар пловдив.
Има ли вариант който да се извърши свързването? Предложиха ми да се свърже с отделно копче от което да се прекъсва само remote + на усилвателя .
Благодаря.
Има ли вариант който да се извърши свързването? Предложиха ми да се свърже с отделно копче от което да се прекъсва само remote + на усилвателя .
Благодаря.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване на усилвател в е39
alkazalcer написа:Здравейте на всички.Благодаря за мненията,но искам да спомена че при мене този бял кабел го няма,който всъщност трябва да използвам и това е проблема.Нямало окабеляване за автоматична антена и съответно и този пин от схемата-така казаха от мкар пловдив.
Има ли вариант който да се извърши свързването? Предложиха ми да се свърже с отделно копче от което да се прекъсва само remote + на усилвателя .
Благодаря.
Този белия кабел, които е посочили колегата е нормално да го нямаш, защото нямаш окабеляване за сток усилвател. Въпреки това, кабел трябва да пуснеш и вземи сигнал от сток буксата на плеара от 16. Принципно е бял кабел със сечение 0,5 и е само за тази цел. А антената на радиото се захранва от друг кабел, които е лилав/бял и няма никаква връзка с буксата на радиото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Колега,мерси за бързия отговор но преди малко погледнах окабеляването на сд-то и действително има бял кабел но не е на 6-та позиция и когато го замерих с мулти цепа по него няма 12в .и не са всичките 6бр кабели които май трябва да са. на 6-та позиция те са номерирани на самата букса няма нищо-празно е .сега съм свалил цялото радио и 6те пробвам да взема от коп4ето за вкл на радиото .някакви предложения
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване на усилвател в е39
alkazalcer написа:Колега,мерси за бързия отговор но преди малко погледнах окабеляването на сд-то и действително има бял кабел но не е на 6-та позиция и когато го замерих с мулти цепа по него няма 12в .и не са всичките 6бр кабели които май трябва да са. на 6-та позиция те са номерирани на самата букса няма нищо-празно е .сега съм свалил цялото радио и 6те пробвам да взема от коп4ето за вкл на радиото .някакви предложения
Ами този пин 16 е свързан с копчето на радиото. На самия плеар трябва да има такъв пин, ако на другата букса няма си сложи един. Провери дали на белия кабел има +12V когато включиш плеара и дали кабела не е бял/кафяв.
Последна промяна stony1 на 27 Фев 2011, 22:52, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alkazalcer
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Връзване на усилвател в е39
Здравей колега.Както написах в4ера 4е съм свалил радиото и когато го слагам обратно 6те погледна за 6-ти пин,най интересното е 4е е 17 round pin connector,има ги тоест вси4ки нужни пинове но на буксата ,която се вклю4ва липсват кабели http://homepage.ntlworld.com/richard.pa ... pinout.jpg Според това което намерих на 16 позиция е ремут-а ако сложа към буксата ,която се включва връзка за този пин дали ще функционира,тоест дали е жив.?
Мерси.
Мерси.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани