Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Модератор: bum_bum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Да започна отдалеч....
....От няколко години ми се въртеше идеята да си направя състезателна кола по мой вкус за забавление и да "изпускам парата".
Така вече имах нужните финанси и решиш да започна търсенето на автомобил...Идеята ми беше да намеря читава кола от Острова като се бях спрял на e36 m3 3.0 286кс. купе по възможност черно.За целта имах един приятел в Англия,който трябваше да капарира кола и при идването ми аз да я доплатя и да се прибера с нея но какво ви е ясно няма как всичко да мине гладко и след несериозност от негова страна и изпусната кола аз се амбицирах и се заех сам да търся и организирам покупката на въпросната кола.
След десетки позвънявания,доста прегледани коли аз се спрях на въпросното черно купе но от друга страна колата не беше в Англия а в Ирландия,доста по-далеч отколкото бях решил да отида.Прецених че си заслужава купих си билет и тръгнах за колата..Пристигнах на летището в Белфаст(бях се разбрал със собственика на колата да ме чака там) и никога няма да забравя с какво вълнение слязох от самолета и търсех с поглед М3-ката.Като я видях как приближава разбрах че си е заслужавало цялото ми пътуване-което не беше никак малко над 3200км обратно с кола която не познавам по пътища по които не бях минавал.
Беше изтощително пътуване но с такова облекчение се прибрах в България и почнах да кроя планове за колата.Първо мислех да я продам но бързо се отказах и решиш да я правя за писта.
Махнах целият интериор,кори и всичко ненужно отвътре.После решиш да сменя окачването с нещо подходящо Bilstein B14,смених също и оригиналните джанти с такива от Е46 М3 9х18 с пълен слик на тях.Раздух и калниците за да могат да приберат джантите.Реших че е нужен и ролкейдж и след дълго ровене из нета и доста прегледани коли и снимки направих моя със стоманени безшевни тръби 38х3мм и 45х3мм като отидоха 21 метра.Дойде времето на седалките и коланите-
Sparco Corsa и Sparco Rev,волана също беше сменен от стандартен с велурен,дълбок също Sparco.Купих си и хидравлична ръчна на Compbrake(която още не съм монтирал).
Следвашите ми ъпдейти мисля да са изпускателната система,спирачките и съединителя.
Понеже това ми е първи такъв проект и има много неизвестни ще се радвам ако ми окажете съдействие при избора на правилни компоненти.
Решил съм от стандартната изпускателна система да оставя само колекторите а след тях вместо 2 да стане 1 тръба с диаметър 76см,резонатор и крайно гърне с вход 75мм на HKS Hi-Power?
Съединителя мисля да е керамичен на F1 Racing или керамичен ACT.Въпроса ми е каква е разликата от такъв с пружини и без такива?
Също така мисля да сложа олекотен маховик с тегло 6.5кг но ме притеснява дали няма да падат много бързо оборотите и колата да е трудна за каране?
Приемам всякаква критика,съвети и идеи...
Ще обновявам темата периодично с ъпдейтите,които правя по колата
Ето няколко снимки от пътуването ми и колата:
....От няколко години ми се въртеше идеята да си направя състезателна кола по мой вкус за забавление и да "изпускам парата".
Така вече имах нужните финанси и решиш да започна търсенето на автомобил...Идеята ми беше да намеря читава кола от Острова като се бях спрял на e36 m3 3.0 286кс. купе по възможност черно.За целта имах един приятел в Англия,който трябваше да капарира кола и при идването ми аз да я доплатя и да се прибера с нея но какво ви е ясно няма как всичко да мине гладко и след несериозност от негова страна и изпусната кола аз се амбицирах и се заех сам да търся и организирам покупката на въпросната кола.
След десетки позвънявания,доста прегледани коли аз се спрях на въпросното черно купе но от друга страна колата не беше в Англия а в Ирландия,доста по-далеч отколкото бях решил да отида.Прецених че си заслужава купих си билет и тръгнах за колата..Пристигнах на летището в Белфаст(бях се разбрал със собственика на колата да ме чака там) и никога няма да забравя с какво вълнение слязох от самолета и търсех с поглед М3-ката.Като я видях как приближава разбрах че си е заслужавало цялото ми пътуване-което не беше никак малко над 3200км обратно с кола която не познавам по пътища по които не бях минавал.
Беше изтощително пътуване но с такова облекчение се прибрах в България и почнах да кроя планове за колата.Първо мислех да я продам но бързо се отказах и решиш да я правя за писта.
Махнах целият интериор,кори и всичко ненужно отвътре.После решиш да сменя окачването с нещо подходящо Bilstein B14,смених също и оригиналните джанти с такива от Е46 М3 9х18 с пълен слик на тях.Раздух и калниците за да могат да приберат джантите.Реших че е нужен и ролкейдж и след дълго ровене из нета и доста прегледани коли и снимки направих моя със стоманени безшевни тръби 38х3мм и 45х3мм като отидоха 21 метра.Дойде времето на седалките и коланите-
Sparco Corsa и Sparco Rev,волана също беше сменен от стандартен с велурен,дълбок също Sparco.Купих си и хидравлична ръчна на Compbrake(която още не съм монтирал).
Следвашите ми ъпдейти мисля да са изпускателната система,спирачките и съединителя.
Понеже това ми е първи такъв проект и има много неизвестни ще се радвам ако ми окажете съдействие при избора на правилни компоненти.
Решил съм от стандартната изпускателна система да оставя само колекторите а след тях вместо 2 да стане 1 тръба с диаметър 76см,резонатор и крайно гърне с вход 75мм на HKS Hi-Power?
Съединителя мисля да е керамичен на F1 Racing или керамичен ACT.Въпроса ми е каква е разликата от такъв с пружини и без такива?
Също така мисля да сложа олекотен маховик с тегло 6.5кг но ме притеснява дали няма да падат много бързо оборотите и колата да е трудна за каране?
Приемам всякаква критика,съвети и идеи...
Ще обновявам темата периодично с ъпдейтите,които правя по колата
Ето няколко снимки от пътуването ми и колата:
Последна промяна ///M_Martin на 19 Яну 2013, 19:55, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12075
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
арна е
Съединителя Ф1 е неква малко куча марка. Има доста недоволни от него АСТ не знам ама на същите пари ще си вземеш Закс Спорт. Около 650 долара без доставка ти е кита с маховик Фиданза. Без демферни пружини може малко рязко да отделя и да претриса, докато и свикнеш, но съединителя е рязък и е готино за каране. С маховика няма яд и да падат по-бързо оборотите не е нещо чак кой знае какво, че да не може да се кара. Пък и Фиданзата не е чак толкова лек, че да е проблем. Един шорт шифтър и си в джаза.
Съединителя Ф1 е неква малко куча марка. Има доста недоволни от него АСТ не знам ама на същите пари ще си вземеш Закс Спорт. Около 650 долара без доставка ти е кита с маховик Фиданза. Без демферни пружини може малко рязко да отделя и да претриса, докато и свикнеш, но съединителя е рязък и е готино за каране. С маховика няма яд и да падат по-бързо оборотите не е нещо чак кой знае какво, че да не може да се кара. Пък и Фиданзата не е чак толкова лек, че да е проблем. Един шорт шифтър и си в джаза.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Гледах Закс Спорт но мислех че АСТ е по-агресивен, в смисъл държи повече на натоварване но явно съм бил в грешка.
Шорт шифтъра е в Списъка
Шорт шифтъра е в Списъка
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12075
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Не знам колко държи то АСТ, за Закса Лудия каза, че до 400 коня е ОК. Аз го препоръчвам щото го имам и още 3 човека знам да карат с такъв и нямат оплаквания. Всъщност аз вече имам ама те не са от съединителя, а от майстора, дето го монтира
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
ACT го дават до 500кс+ но в комбинация с олетотен маховик АСТ цената на кита е около 900долара без доставката до БГ което още поне 150-170 долара и става малко солено....
Сигурно е че ще помисля още малко преди да купя кит че да не ме е яд после..
Сигурно е че ще помисля още малко преди да купя кит че да не ме е яд после..
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12075
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Race Car Born.....E36 M3
Баце Марто - кефиш! Колата е супер!
На пролетната сбирка ти разрешавам да не идваш с печката, а с тоя звяр
На пролетната сбирка ти разрешавам да не идваш с печката, а с тоя звяр
Si non confectus, non reficiat.
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Race Car Born.....E36 M3
Марто, с нетърпение чакам да се види до къде си стигнал с проекта.Не се съмнявам в теб , знам , че ще я направиш както си му е реда.Дали в скоро време ще е готова?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Митак в най-скоро време ми се иска да я довърша ама пусти пари не са като весници
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Race Car Born.....E36 M3
хубавите работи стават бавно , лошото е , че с тази криза и безпаричие стават още по бавно , пожелавам ти скоро да направиш каквото си решил
Re: Race Car Born.....E36 M3
Много успехи, колега
Волана от нея страна ли ще си остане или ще го местиш ? Макар, че си свикнал на 46цата, но все пак...
Поздрави
Волана от нея страна ли ще си остане или ще го местиш ? Макар, че си свикнал на 46цата, но все пак...
Поздрави
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
uCnaHeTcA написа:Много успехи, колега
Волана от нея страна ли ще си остане или ще го местиш ? Макар, че си свикнал на 46цата, но все пак...
Поздрави
Ще се правя на японец докато ми омръзне
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4046
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Race Car Born.....E36 M3
Къде правиш колата? Ако нещо ти трябва помощ или само ако може да гледам кажи, че ми е интересно.
Ще караш ли за време или предимно дрифта те влече?
Ще караш ли за време или предимно дрифта те влече?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
На много места
Основно на първо време тайм атак а после ще се мисли....
Основно на първо време тайм атак а после ще се мисли....
Re: Race Car Born.....E36 M3
дай снимки на асмалъка де си мълчи пред момчетата бре
само най-добрите умират млади
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани