Смяна на акумулатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Смяна на акумулатора
Търсих в търсачката, но и така не намерих конкретен отговор. При смяната на акумулатора хубаво ли е да се подаде ток с кабели от друг за да не се прекъсва захранването?
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Смяна на акумулатора
adovet написа:Търсих в търсачката, но и така не намерих конкретен отговор. При смяната на акумулатора хубаво ли е да се подаде ток с кабели от друг за да не се прекъсва захранването?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на акумулатора
shark1986 написа:adovet написа:Търсих в търсачката, но и така не намерих конкретен отговор. При смяната на акумулатора хубаво ли е да се подаде ток с кабели от друг за да не се прекъсва захранването?
Има доста колеги които пишат, че след това имат проблеми с грешки по електрониката
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Смяна на акумулатора
Махаш стария внимаваш за клемите да не се допират , слагаш новия и си свиркаш
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Смяна на акумулатора
Няма нищо притеснително. Сменявай го спокойно.
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Смяна на акумулатора
аз пък моите ги допрях нарочно
стояха така докато изпуших една цигара
нищо не се случи така че и да се допрат-спокойно
вадиш стария и ако искаш новият го слагаш след две седмици
нищо няма да стане
само дето трябва да си запаметиш станцийте на радиото на ново и да свериш часовника. това е
стояха така докато изпуших една цигара
нищо не се случи така че и да се допрат-спокойно
вадиш стария и ако искаш новият го слагаш след две седмици
нищо няма да стане
само дето трябва да си запаметиш станцийте на радиото на ново и да свериш часовника. това е
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Смяна на акумулатора
за 2 седмици не се ли губи нещо настройки на ключа за алармата и т.н. имам някакъв смътен спомен от преди години,пак подобна тема...ама немога се сетя сега,иначе нямаш проблеми вадиш старият и слагаш новият,все пак е кола,не операционна.
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Смяна на акумулатора
не мисля че се губи нещо освен станцийте на радиото които са запаметени и часовника
последният път колата като ми беше в сервиз за смяна на стартер седя две седмици в сервиза без акомулатор че го бяха разкачили за да не става ещо на късо при демонтирането на стартера (не виждам какво но.... превантивни мерки явно) до пристигането на новият стартер и нямаше нищо.
последният път колата като ми беше в сервиз за смяна на стартер седя две седмици в сервиза без акомулатор че го бяха разкачили за да не става ещо на късо при демонтирането на стартера (не виждам какво но.... превантивни мерки явно) до пристигането на новият стартер и нямаше нищо.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Смяна на акумулатора
Държал съм колата четири месеца без акумулатор (бях в чужбина). След като се прибрах закачих го и нищо не се беше изгубило. И всичко си работеше
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- fedoracore
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
няма кво да стане -освен да си настроиш музиката и час
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Смяна на акумулатора
При сваляне се откача първо минуса, след това плюса. Слагаш и закрепваш новия акумулатор и закачаш първо плюса, след това минуса. Даваш на контакт и държиш така 5мин., след това палиш, тръгваш и караш 15км. за да си направи компа всички настройки. Това е най- просто казано. И може да си замериш като работи двигателя с какво напрежение се зарежда акумулатора, със и без консуматори.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на акумулатора
смених акумулатора без проблеми.Само часовника сверих след това
Re: Смяна на акумулатора
katronski_br написа:аз пък моите ги допрях нарочно
И аз моите съм ги допирал нарочно защото ми бяха казали че така се изчистват някакви си натрупани грешки, но по принцип не е много правилно, защото след откачане на акумулатора все още има заредени кондензатори и по този начин ги даваш на късо
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Смяна на акумулатора
Колега видя ли,че няма нищо страшно!Аз от теб чувам за грешки след смяна на акумулатор!
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Смяна на акумулатора
tisho_ написа:katronski_br написа:аз пък моите ги допрях нарочно
И аз моите съм ги допирал нарочно защото ми бяха казали че така се изчистват някакви си натрупани грешки, но по принцип не е много правилно, защото след откачане на акумулатора все още има заредени кондензатори и по този начин ги даваш на късо
и на мен така ми бяха казали точно с цел да се азредят кондензатори и да няма остатъчно електричество из системите за да потдържа еди какво си в старите -грешни параметри а така като ги разредиш после си тръгват наново с новият акомулатор.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани