.

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

.

Мнение от bmw325tds » 27 Авг 2010, 15:40

.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 10:07, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от bmw325tds » 06 Окт 2010, 11:41

bmw325tds написа:...
А има и нещо друго, което не разбирам (цитат от темата Турбо конверсия):
Лудия Бик 5 написа:генерацията :...

Защо в такъв случай всички турбо колектори на BMW са така да се каже "некъдърно направени".
Пример:
Изображение
Вижда се, че разстоянието от 1-ви цилиндър до турбото и от 4-ти цилиндър до турбото е различна.
Да не говорим за 6 цилиндровите двигатели, които са версия d. При tds са малко по-добре нещата, защото турбото е в средата на изходящите колектори.

Ако горенаписаното е вярно, то ако си заваря един колектор с равни дължини на трубите до турбото би трябвало да се получи по добра работа на трурбината. Ще работи равномерно. Самоче докато напълни тия тръби и ще се увеличи турбо-дупката.
Идеи?

Тук малко съм объркал :oops:
Разгледах изпускателен колектор на новите дизели и се оказа, че отвора, който се вижда на горепосоченото изображениее е за отвеждане на часто от изгорелите газове към AGR клапана за повторно изгаряне. А изхода за към турбото се намира на стандартното място - в средатана колектора.
Но отново разстоянията не са еднакви :conf:
Явно ефекта ще е незначителен ако пътя на изгорелите газове е с еднаква дължина, щом BMW инженерите не са го направили.

И така, става ясно, че колектор няма да правя. Но какво да правя с турбото? С лагам ли такова с променлива геометрия или второ по-малко турбо?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от AVGO » 06 Окт 2010, 14:43

Не ти ли харесва резултата с турбо на 1.5 бара ?
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от bmw325tds » 06 Окт 2010, 15:05

AVGO написа:Не ти ли харесва резултата с турбо на 1.5 бара ?

Искам 1bar на 1500 об.мин, за да дърпа от рано.
Това 1.5 кога ще го получа, докато стигна 2500 об.мин ще брадясам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от AVGO » 06 Окт 2010, 23:04

Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам :angel:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от bmw325tds » 07 Окт 2010, 7:47

AVGO написа:Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам :angel:

Колега, сложи си един манометър и гледай какво се получава.
Погледни тази тема: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)
Моя 2.5tds достига 1bar при 2200об/мин, 1.1bar при 2500об/мин. Ако карам колата постоянно около 3000об/мин е като малък самолет, но се налага от време на време да сприам по светофари и стопове.
Искам по от рано да надува.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от AVGO » 07 Окт 2010, 14:47

bmw325tds написа:
AVGO написа:Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам :angel:

Колега, сложи си един манометър и гледай какво се получава.
Погледни тази тема: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)
Моя 2.5tds достига 1bar при 2200об/мин, 1.1bar при 2500об/мин. Ако карам колата постоянно около 3000об/мин е като малък самолет, но се налага от време на време да сприам по светофари и стопове.
Искам по от рано да надува.


Колега, манометър и бууст контролер вече имам.Но просто не съм обръщал внимание кога съм на 1 бар, живот и здраве ще видя утре.Но аз на 2200 обората или мааааалко отгоре съм на 1.5 бара.
Просто исках да кажа че променливата геометрия е доста краен вариант, че и без нея тдс може доста да бяга.Имам един последен опит за доработка и ще видя да я кача на дино да видим какво ще покаже :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от AVGO » 16 Окт 2010, 22:58

Колега, направих 1 относителен тест :

1 бар на 1900 оборота
1.5 бара на 2100-2200 оборота

Усещането е приятно и преди това :)
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: В.Търново

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от bmw_324d » 23 Ное 2010, 23:19

Колега , да не те разочаровам , но се вкарваш в голям филм!Турбо от двулитров дизел не ти върши работа , защото е прекалено малко , това което би ти свършило работа е от трилитров дизелов двигател.Варианта е от 3.0 дизел на БМВ(GT2260V,GT2556V) , обаче са с два вида контрол на геометрията : с вакуум и с електроника , нито едното не ти върши работа , защото ТДСа може да се контролира само с налягане.Трябва да се прехвърли контролера от твоето турбо , но не е толкова просто.Другата пречка е че трябва да се припили блока или да се измести колектора с фланец , защото търбото е по-голямо и опира , освен това трябва да се завъртят и охлювите , защото са разположени по различен начи и няма да ти паснат!Иначе фланците са същите , но едното е с шпилки а другото с ботове и изхода към генерацията е различен!Сигурен съм че инвестицията няма да си заслужава , ефекта съвсем няма да е този който очакваш , освен това ще е голямо приключение да се настрои геометрията адекватно към режима на двигателя , както и нафтоподаването(не е невъзможно)!

P.S. тия налягания , за които говорите 1.5 bar на 2200 об./мин. са нереални , ТДСа дава подобни стойности след доработка към края на оборотите.Това са максимално допустимите параметри по МАП , така че няма как да ги прави в тия обороти!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от AVGO » 24 Ное 2010, 11:06

bmw_324d написа:Колега , да не те разочаровам , но се вкарваш в голям филм!Турбо от двулитров дизел не ти върши работа , защото е прекалено малко , това което би ти свършило работа е от трилитров дизелов двигател.Варианта е от 3.0 дизел на БМВ(GT2260V,GT2556V) , обаче са с два вида контрол на геометрията : с вакуум и с електроника , нито едното не ти върши работа , защото ТДСа може да се контролира само с налягане.Трябва да се прехвърли контролера от твоето турбо , но не е толкова просто.Другата пречка е че трябва да се припили блока или да се измести колектора с фланец , защото търбото е по-голямо и опира , освен това трябва да се завъртят и охлювите , защото са разположени по различен начи и няма да ти паснат!Иначе фланците са същите , но едното е с шпилки а другото с ботове и изхода към генерацията е различен!Сигурен съм че инвестицията няма да си заслужава , ефекта съвсем няма да е този който очакваш , освен това ще е голямо приключение да се настрои геометрията адекватно към режима на двигателя , както и нафтоподаването(не е невъзможно)!

P.S. тия налягания , за които говорите 1.5 bar на 2200 об./мин. са нереални , ТДСа дава подобни стойности след доработка към края на оборотите.Това са максимално допустимите параметри по МАП , така че няма как да ги прави в тия обороти!


Е айде сега, като дойде ваканцията и се поосвободя малко ще направя една тема за моята печка, обещавам, ще има специално клипче с баровете и оборотите :bchug:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: Турбо с променлива геометрия на tds

Мнение от jogr » 17 Фев 2011, 11:13

AVGO написа:Колега, направих 1 относителен тест :

1 бар на 1900 оборота
1.5 бара на 2100-2200 оборота

Усещането е приятно и преди това :)


Колега направи ли клипчето? И интересно ми е колко гориво е пуснато от ГНП-то (с ИНПА и ДИС дава различни стойности), ако знаеш кажи цифри. А чип имаш ли?

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook