Съживяване на един мъртвец e30 м20б27
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
tuningfena написа:bum_bum написа:Тва фолио толкова ли нема с кво да го изрежеш направо
оставих го нарочно , да макят разбирачите
А ква ти е идеята за тая кола? Аз нещо не мога да разбера?
п.п. А това с фолиото направо ме убива,що си резнал така капака бе пич?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
BULL3T написа:tuningfena написа:bum_bum написа:Тва фолио толкова ли нема с кво да го изрежеш направо
оставих го нарочно , да макят разбирачите
А ква ти е идеята за тая кола? Аз нещо не мога да разбера?
п.п. А това с фолиото направо ме убива,що си резнал така капака бе пич?
ами то си пише , съживяване , вместо да стой гнило стоково издухано 327 ета със 122 коня да е закърпено отвсякаде ,леко олекотено купе , със повече коне за момента и с доста повече по нататък
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
Не че нещо,ама не е нужно да си разбирач да забележиш,че фолиото е рязано с трион...Ако го изрежеш както трябва и по ръбовете на издувката,би се получило добре.Не се сърди,но щом си пуснал на обществено достояние работата си,трябва да приемаш и критика
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
Dpy написа:Не че нещо,ама не е нужно да си разбирач да забележиш,че фолиото е рязано с трион...Ако го изрежеш както трябва и по ръбовете на издувката,би се получило добре.Не се сърди,но щом си пуснал на обществено достояние работата си,трябва да приемаш и критика
така е прав си , но тоз капак е временен докато боядисам белия , то в тоз форум освен критики и заяждане не виждам друго да се пише, няма добри съвети няма помощ , секи пише колкото да се заяде и до там , не визирам теб
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
Така е прав,си че има доста че има доста колеги гледащи "от високо" и с пренебрежение на неща правени с малко средства,но с мерак.Все пак повечето са пекани и готови да помогнат,та за тва си струва пребиваването тук.
П.С. Фолиото макар и вече сложено,все още можеш да го изрежеш както трябва с един остър резец внимателно,без да забиваш в боята.И не подценявай външния вид,постарай се да изглежда семпла,но "изпъната" за това не са нужни кой знае какви средства и усилия.
П.С. Фолиото макар и вече сложено,все още можеш да го изрежеш както трябва с един остър резец внимателно,без да забиваш в боята.И не подценявай външния вид,постарай се да изглежда семпла,но "изпъната" за това не са нужни кой знае какви средства и усилия.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
Dpy написа:Така е прав,си че има доста че има доста колеги гледащи "от високо" и с пренебрежение на неща правени с малко средства,но с мерак.Все пак повечето са пекани и готови да помогнат,та за тва си струва пребиваването тук.
П.С. Фолиото макар и вече сложено,все още можеш да го изрежеш както трябва с един остър резец внимателно,без да забиваш в боята.И не подценявай външния вид,постарай се да изглежда семпла,но "изпъната" за това не са нужни кой знае какви средства и усилия.
Благодаря , фолиото е наи малкия проблем, работа за 5 минути , дано има и колеги със добри съвети както Явор за боята по амортисиора ,а не само смеещи се ..........
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
tuningfena написа:bum_bum написа:Тва фолио толкова ли нема с кво да го изрежеш направо
оставих го нарочно , да макят разбирачите
То си е твоя работа, казвам го в смисъл, че ако си оставил фолиото в този вид, което е нищо работа да се изреже направо как ли ще правиш другите работи, които са важни? Просто не вярвам в това,в че кола, която на пръв поглед изглежда направена надве натри важните работи са сглобени с внимание и старание.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
казах този капак е временен експериментален , стига толко с него , да видим проблема с ангренажния ремък , поради липса на раздвижна ролка дочух че освен ремък с 127 ,128 имало и ремък със 126 зъба, което може да реши проблема със скъсения блок щот още малко и ше пусна тоз V12
Последна промяна tuningfena на 19 Дек 2010, 17:50, променена общо 1 път
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Съживяване на един мъртвец м20б27
реших и аз да пробвам да премина на 5 х 120 дискове за по добро спиране, изпаднаха ми едни дискове на 330 мм но ми се виждат прекаленно големи и тежки , мисля че нормални вентилирани от е36 са достатъчни , а за отзад компактови са достатъчни намерих и една раздвижна ролка но нещо е смотана и иска преправяне и малко нови тампони накраиници ремак и ролка
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани