Избор между 535d и550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Избор между 535d и550i
Здравейте колеги,
спрял съм се на тези два модела след фейслифта.
За 535д има много изписано и прочетено от мен,обаче за 550и неможах да намеря почти нищо.
И катоцяло 550 неса много в бг.
Ще бъда благодарен да дадете мнения и препоръки за при огледа като цяло за 550.
Ако темата не е за тук моля да ме извините и да бъде преместена в правилния раздел.
спрял съм се на тези два модела след фейслифта.
За 535д има много изписано и прочетено от мен,обаче за 550и неможах да намеря почти нищо.
И катоцяло 550 неса много в бг.
Ще бъда благодарен да дадете мнения и препоръки за при огледа като цяло за 550.
Ако темата не е за тук моля да ме извините и да бъде преместена в правилния раздел.
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Избор между 535d и550i
550i много сериозна машина само това мога да кажа не съм имал късмет да покарам такова нещо но предполагам ,ще е доста приятен за каране автомобил.
Но като цяло колега 2та автомобила на които си се спрял са доста различни
Но като цяло колега 2та автомобила на които си се спрял са доста различни
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Избор между 535d и550i
Има едно в Бова Кар миисля се продаваше едно 545... м пакет... не искам и да го карам че ще ми хареса и....
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Избор между 535d и550i
Здравей колега,
550i е уникален автомобил , казвам го от личен опит! Както казва Пенчев (вече и аз ), това е представител на "кралския клас".
535d е за хора, които пътуват страшно много. Само така ще си избиеш скъпата поддръжка на дизела. А и саждите не са ми любими по принцип.
Макар и да съм карал колата на мистър Р.Коларов 535dA, и макар да и се възхищавам на постигнато от BMW със съвременния дизел,
винаги сърцето ми ще принадлежи към клуба на бензиновите "V8".
550i е уникален автомобил , казвам го от личен опит! Както казва Пенчев (вече и аз ), това е представител на "кралския клас".
535d е за хора, които пътуват страшно много. Само така ще си избиеш скъпата поддръжка на дизела. А и саждите не са ми любими по принцип.
Макар и да съм карал колата на мистър Р.Коларов 535dA, и макар да и се възхищавам на постигнато от BMW със съвременния дизел,
винаги сърцето ми ще принадлежи към клуба на бензиновите "V8".
- optimist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Избор между 535d и550i
В какво се изразява скъпата поддръжка на дизела и този конкретно 535Д ?
Да има две турбини и помпи и дюзи евентуално ДПФ, нито се чупят лесно нито са безбожно скъпи
Сега че 550 е в друга лига да но кое му е евтиното консумативите са същите пари, v8 по принцип се обслужва една идея по-тегаво от редовите мотори.
Зависи колко километра се кара щот 550 и в софия под 20 л трудно ще падне докато Д-то е 13-4 извън пък на дизела може и 7 да даде а над 10 трудно можеш да направиш без да се пребиеш със сходен стил 550 колко да харчи от 10 до 13-4-5+ при смесено каране 50 на 50 са едни 10 лв на 100 повече за гориво.
За примерно 4 години и 100 х км са около 10000 лв надали ще се инвестира в ремонти по дизела такава сума.
То малко си е трънска сметка тая де щото такава кола се купува със мерак а не с калкулатор
Лошото е че според мен горивата ще станат доста по-дебели в рамките на следващите 4-5 г и тогава ще е предизвикателство за хора със средни доходи да се карат тези автомобли.
Да има две турбини и помпи и дюзи евентуално ДПФ, нито се чупят лесно нито са безбожно скъпи
Сега че 550 е в друга лига да но кое му е евтиното консумативите са същите пари, v8 по принцип се обслужва една идея по-тегаво от редовите мотори.
Зависи колко километра се кара щот 550 и в софия под 20 л трудно ще падне докато Д-то е 13-4 извън пък на дизела може и 7 да даде а над 10 трудно можеш да направиш без да се пребиеш със сходен стил 550 колко да харчи от 10 до 13-4-5+ при смесено каране 50 на 50 са едни 10 лв на 100 повече за гориво.
За примерно 4 години и 100 х км са около 10000 лв надали ще се инвестира в ремонти по дизела такава сума.
То малко си е трънска сметка тая де щото такава кола се купува със мерак а не с калкулатор
Лошото е че според мен горивата ще станат доста по-дебели в рамките на следващите 4-5 г и тогава ще е предизвикателство за хора със средни доходи да се карат тези автомобли.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Избор между 535d и550i
535d е колата..
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Избор между 535d и550i
optimist написа:В какво се изразява скъпата поддръжка на дизела и този конкретно 535Д ?
Да има две турбини и помпи и дюзи евентуално ДПФ, нито се чупят лесно нито са безбожно скъпи
Сега че 550 е в друга лига да но кое му е евтиното консумативите са същите пари, v8 по принцип се обслужва една идея по-тегаво от редовите мотори.
Зависи колко километра се кара щот 550 и в софия под 20 л трудно ще падне докато Д-то е 13-4 извън пък на дизела може и 7 да даде а над 10 трудно можеш да направиш без да се пребиеш със сходен стил 550 колко да харчи от 10 до 13-4-5+ при смесено каране 50 на 50 са едни 10 лв на 100 повече за гориво.
За примерно 4 години и 100 х км са около 10000 лв надали ще се инвестира в ремонти по дизела такава сума.
То малко си е трънска сметка тая де щото такава кола се купува със мерак а не с калкулатор
Лошото е че според мен горивата ще станат доста по-дебели в рамките на следващите 4-5 г и тогава ще е предизвикателство за хора със средни доходи да се карат тези автомобли.
НЕ че нещо ама 10К лв си е доста постижима за един каръшки дизеляк
А иначе мисля че изобщо не трябва да се сравняват 2те коли...
550i
- optimist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Избор между 535d и550i
принципно си прав ако я земеш неподдържана на над 500к ще си е едно перманентно изваждане
550 и също няма ти връща нищо и там има приказни моменти.
Единсвеното нещо против бензина е че ако искаш да го продадеш после си е вечно твой ти колко колеги познаваш дето биха взели 550-та без да припадаш на цена.
Инъче и моята идея за следваща кола е сходна само че вариантите са е60\61 535D или 750И е 65 за сега клоня към 7-цата особено след тест на една от първите 735и след тва с 3-ката е леко културен шок
550 и също няма ти връща нищо и там има приказни моменти.
Единсвеното нещо против бензина е че ако искаш да го продадеш после си е вечно твой ти колко колеги познаваш дето биха взели 550-та без да припадаш на цена.
Инъче и моята идея за следваща кола е сходна само че вариантите са е60\61 535D или 750И е 65 за сега клоня към 7-цата особено след тест на една от първите 735и след тва с 3-ката е леко културен шок
- bobih
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Избор между 535d и550i
Колата е една 550i дизела просто не е за BG
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Избор между 535d и550i
bobih написа:Колата е една 550i дизела просто не е за BG
Какво ще рече т'ва "дизела не е за BG" ?
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Избор между 535d и550i
Ами накратко, разликата във вървежа (без да съм ги тествал) сигурно няма да е голяма имайки предвид двете турбини на дизеляка и смазващия въртящ момент. И на двете поддръжката си е скъпичка... единствената голяма разлика си остава във разхода
Значи 535d +1
Значи 535d +1
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Избор между 535d и550i
Две неща:
1. Дизела ако не е чисто нов от магазина, ще е на 200к км, и ще започнат едни изважданици, ум да ти зайде. Освен това с тази гадна нафта в БГ, с толкова много сяра, да ти казвам ли, че за година - две ще започне да тресе колата, отиваш на дюзи, турбини, ЕГР-и, подгревни всещи, пеперудки на колекторите демпферни шайби и т.н. При бензиновите атмосферни мотори няма такива проблеми.
Смяната на маслото при дизела е хубаво да е на 7500-8000км, а към това се сменят и вс филтри (нафтов, горивен, въздушен). При бензина смените могат да са на 15к км дори повече, .
2. 550i е кола, която се взима за представителни цели. Много по-верочтно е да попаднете на отличен екземпляр втора ръка, който да е в изложбен вид, отколкото 535d, който се купува, за да му се скъсат шортите от каране.
Аз за себе си знам!
Дерзайте!
Поздрави на всички.
1. Дизела ако не е чисто нов от магазина, ще е на 200к км, и ще започнат едни изважданици, ум да ти зайде. Освен това с тази гадна нафта в БГ, с толкова много сяра, да ти казвам ли, че за година - две ще започне да тресе колата, отиваш на дюзи, турбини, ЕГР-и, подгревни всещи, пеперудки на колекторите демпферни шайби и т.н. При бензиновите атмосферни мотори няма такива проблеми.
Смяната на маслото при дизела е хубаво да е на 7500-8000км, а към това се сменят и вс филтри (нафтов, горивен, въздушен). При бензина смените могат да са на 15к км дори повече, .
2. 550i е кола, която се взима за представителни цели. Много по-верочтно е да попаднете на отличен екземпляр втора ръка, който да е в изложбен вид, отколкото 535d, който се купува, за да му се скъсат шортите от каране.
Аз за себе си знам!
Дерзайте!
Поздрави на всички.
- beff
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: mini cooperche
Re: Избор между 535d и550i
Според мен за бг ти трябва дизел,карал сам 530д доста а пък 535д е нещо уникално..
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Избор между 535d и550i
Колега бензина е за удоволствие. Ако постоянно караш на ръчка си вземи 550и. Аз лично си карам бавно 535д и в редки моменти на олигофрения ритам педала - равносметката ми я пише на таблото - 9.7
Избора бе доста бърз - поне за мен
Избора бе доста бърз - поне за мен
- asasin18
- ентусиаст
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Re: Избор между 535d и550i
абсолютно подкрепям мненията на ICE. Ак живеехме в по - нормална държава може би найстина щеше да имаме право на избор между бензин и дизел, но в БГ няма! Горивата са под всякаква критика. Само че на бензина това не му влияе до такава степен, при дизела в бг ще имаш грижи (мани го изваждането) сервизи части записване време и тем подобни хубавинки.
Така че те съветвам да си вземеш 550 - това е може би последния як осмак от фирмата - няма турбини и тем подобни тъпотии дето да се чудиш кво да ги правиш като се счупат. Е ако ще купуваш гаранционна кола е друго ама твоя случай май не е баш такъв
Така че те съветвам да си вземеш 550 - това е може би последния як осмак от фирмата - няма турбини и тем подобни тъпотии дето да се чудиш кво да ги правиш като се счупат. Е ако ще купуваш гаранционна кола е друго ама твоя случай май не е баш такъв
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани