Проект М50Б20 Турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 12 Май 2010, 17:22

Здравейте колеги,
Преди няколко седмици се захванах с един проект, Ще правя универсална състезателна кола от Е36 М50Б20 за всякякви видове състезания, дрифт, time attack, планинско, и т.н. за каквото има средства. За сега съм подбрал Т04 турбина и с доста разпитване, ще сложа карантиите на ТДС 2.5. Бих желал да помоля за помощ хората които са се занимавали с подобни проекти, за помощ с каквото е нужно и по специално с въпроси от сферата на кълкулациите. Като например, въпроса с гарнитурата на главата. Все още не мога да сметна точната степен на сгъстяване която ми е нужна, защото не ми е пристигнала турбината, не знам точната и карта, ще увеличавам портовете на главата, а и не знам още как да сметна с точност коефициента на пълнене, но ми се иска да фрезовам буталата възможно най-малко, та.... Дали да си правя подложки с рингове или да се мъча да я докарвам с гарнитури? До колкото знам Рингването не е много просто, защото самите рингове трябва да имат коносовидно сечение, има ли някой, който да знае как точно стават нещата с този процес. Също така ми се иска да знам от кой двигатели мога да взаимствам разпределетелни валове, с които да постигна желан ефект. Целта която трябва да постигна е силен и здрав мотор, до толкова че да не се чудя дали ще завърша с него. Проекта няма да бъде реализиран с ултра много пари, няма да казвам защо. Също ще благодаря на този, който има или знае как да си направя клетката по хомологация, пък дали ще я озаконяваме времето ще покаже.Предварително брагодаря на всички, които допринесат за осъществяването на този проект сполучливо.
The power is nothing without control!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от BULL3T » 14 Май 2010, 12:24

Така,не знам от къде реши че кола която се прави за тайм атак става за дрифт и обратното,да не говорим за тва планинско за което говориш. Концепцията за дрифт и тайм атак е различна,не е като да сложиш по яки гуми и йеееееее вече тайм аттак!!!

Защо реши че ще правиш 20ка турбо бе пич??? 25ца е правена от много хора и се постигат уникални резултати.А с тая двайска кво ша прайш не ми е ясно! :dunno: Сигурен ли си че тдскови бутала и биели стават? Аз се самнявам. И пак питам как така го реши тоя проект? Смисъл хората първо питат говорят пък тогава правят. А ти изглежда всичко си знаеш вече.

Нищо лично колега,ама не се занимавай с 20ка.Вземи си м52б28 и ще ти е повече кеф и ще ти е по-надежден от м50б20. а й работата при м52б28 е много яка там мамата си трака,конете ги вадят като стой та гледай!!!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bmw 318 is » 14 Май 2010, 22:23

Ludiagsm беше споменал за една конверсия от 20ска на 25 и така viewtopic.php?f=62&t=106190

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bum_bum » 15 Май 2010, 15:36

BULL3T написа:Нищо лично колега,ама не се занимавай с 20ка.Вземи си м52б28 и ще ти е повече кеф и ще ти е по-надежден от м50б20. а й работата при м52б28 е много яка там мамата си трака,конете ги вадят като стой та гледай!!!


Как се "вадят" и на каква цена. Обясни какво се прави и колко коне се вадят за колко пари? ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 15 Май 2010, 17:56

BULL3T написа:Така,не знам от къде реши че кола която се прави за тайм атак става за дрифт и обратното,да не говорим за тва планинско за което говориш. Концепцията за дрифт и тайм атак е различна,не е като да сложиш по яки гуми и йеееееее вече тайм аттак!!!

Защо реши че ще правиш 20ка турбо бе пич??? 25ца е правена от много хора и се постигат уникални резултати.А с тая двайска кво ша прайш не ми е ясно! :dunno: Сигурен ли си че тдскови бутала и биели стават? Аз се самнявам. И пак питам как така го реши тоя проект? Смисъл хората първо питат говорят пък тогава правят. А ти изглежда всичко си знаеш вече.

Нищо лично колега,ама не се занимавай с 20ка.Вземи си м52б28 и ще ти е повече кеф и ще ти е по-надежден от м50б20. а й работата при м52б28 е много яка там мамата си трака,конете ги вадят като стой та гледай!!!


1. - Подготвена кола за планински шампионати, си е готова състезателна кола, окачване, спирачки, шпер, и т.н. Дали според теб тази кола не става за тайм атак? А от там защо да не става и за дрифт?
2. - Преди години съм се състезавал професионално, и ти казвам че с така подготвена кола със сигурност ще я карам на тайм атак, състезания не се печелят само с коне под капака, пък за дрифт изобщо дори не се притеснявам, че няма да стане - даже напротив, за различните състезания - различни настройки.
3. - Избрах тая кола щото никога не бях карал задно предаване и беше първата която ми падна в ръцете, и страшно много се изкефих, без щпер, без ръчна, и не знам дали има и 90 коня на колелата.
http://www.youtube.com/watch?v=Gs86IxbQKk8
http://www.youtube.com/watch?v=XSFA7hvX ... re=related
- това е първото ми каране на този леген и реших че ще има перформанс.
А и не ми струва много пари.
4. - ТДС - влизат като у дома си на тоя блок, и получавам 2.5 с 80 мм бутало и дълъг ход, единствената разлика е канала за шпонката на зъбните колела на ангренажа и масл. помпа. И това че трябва да се прави по-голяма гор.камера.
5. - Аз не искам 500 коня кола, искам здрав двигател, 250-300 коня с добър въртящ момент сравнително на по-ниски обороти, и си мисля че с тези ковани карантии ще го постигна.
6. - Аз не искам да постигам резултати в тея състезания, минал съм по този път и знам, че резултати се постигат с много много пари, искам да си правя кефа, където мога и когато мога, ако искам резултати - напомпан еволюшън .
7. - Сега колега, надявам се да съм ти отговорил абсюлютно пълно, и се надявам да ти е станало ясно как съм избрал да правя това, ииии нищо лично, но ако нямаш нещо смислено да кажеш, не коментирай.
The power is nothing without control!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 15 Май 2010, 18:16

bmw 318 is написа:Ludiagsm беше споменал за една конверсия от 20ска на 25 и така http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2&t=106190



Да благодарение на него се ориентирах барзо.
The power is nothing without control!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от nParMaTuK » 16 Май 2010, 8:09

Danislav Slavev написа:...искам здрав двигател, 250-300 коня...

Ше трябва да си намериш яки бутала на 80мм и да надуеш на 1 бар.
Другия вариант е да си караш на 0.6-7 с двайсковите и да живееш в страх кога ше стане белята :lol:
А тва с намирането на яките бутала на 80мм ако не е трудно, със сигурност е скъпо :D
А, може да пробваш с м20б20/23 бутала, ма май ше имаш проблеми със степента, оттам гарнитури и като цяло филм :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Nightmare » 16 Май 2010, 10:26

Е той колегата е написал, че ще ползва от тдс :winky:
А колега, каква турбинка ще ползваш?Колектор правен или ще си купуваш готов?
А за окачване мислил ли си?Спирачки?
Мен лично ще ми е интересно какво ще се получи, и ще следя с интерес :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 16 Май 2010, 11:12

Nightmare написа:А колега, каква турбинка ще ползваш?Колектор правен или ще си купуваш готов?
А за окачване мислил ли си?Спирачки? :yes:


Турбината ще е китайска, Т03ІТ04, Колектора ще си го правя сам.

Окачването и спирачките са решени какви ще са, но определено ме притесняват заради това че са скъпи, Това ще е най скъпата част по проекта. Окачването ще е KONI - регулируемо, а спирачките мисля да са на D2 и то само отпред 330мм с 8-бутални супорти , отзад ще със вентилирани дискове от 2.8.
The power is nothing without control!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от BULL3T » 16 Май 2010, 11:13

Колега нищо лично нямам и аз към теб,просто цялата работа е че искаш да направиш кола за всичко,а това не става.

Хубаво 'айде за планиснко и тайм аттак ок,ама за дрифт... трябват ти други неща за дрифт. Центъра на тежеста за дрифт трябва да е друг,щпера трябва да ти е поне 80%(което за тайм аттак няма да е голяма далавера)или заварка,отделно трябва да рашириш ъгъла на завиване на предните колела,в дрифтинга имаше тема за това. Абе работата при дрифта е по различна. Не казвам че няма да става колата за дрифт,но няма да е истинска дрифтачка,това е.Иначе това което ми обясни за двигателя е хубаво и ще извадиш тия коне които искаш,друг е въпроса дали ще ти стигнат?

бум бум, с около 15 хиляди лева,м50б25 се прави така че да ти вади 450 коня на колелата на е34 и това съм го виждал лично. С турбинка на турбонетикс и карантии не знам си откъде,тия коне се вадят на 1 бар,бар и малко.

няма повече да ти сера в темата просто исках да ви отговоря. Успех с проекта. :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bum_bum » 16 Май 2010, 11:28

Danislav Slavev написа:
Nightmare написа:А колега, каква турбинка ще ползваш?Колектор правен или ще си купуваш готов?
А за окачване мислил ли си?Спирачки? :yes:


Турбината ще е китайска, Т03ІТ04, Колектора ще си го правя сам.

Окачването и спирачките са решени какви ще са, но определено ме притесняват заради това че са скъпи, Това ще е най скъпата част по проекта. Окачването ще е KONI - регулируемо, а спирачките мисля да са на D2 и то само отпред 330мм с 8-бутални супорти , отзад ще със вентилирани дискове от 2.8.


С китайската турбина ще е чудо, ако я докараш до пистата изобщо. Не се занимавай с такива части, че ще я платиш няколко пъти и накрая ще си вземеш пак свестна. С Д2 отпред и 28-цови дискове отзад силно ще промениш баланса на спирачното усилие и ефекта няма да е пълен. А и за тия пари по-добре виж конверсията от е46 330i отпред и 325/328 отзад. Мисля, че няма да е по-скъпо от предния комплект Д2, а ще си имаш големи спирачки и отпред и отзад.
Ако 250- 260 коня ще те задоволят най-добре ще е да си направиш една атмосферна 2,8- ца, далеч по-лесно ще е от турбинирането май.

BULL3T написа:бум бум, с около 15 хиляди лева,м50б25 се прави така че да ти вади 450 коня на колелата на е34 и това съм го виждал лично. С турбинка на турбонетикс и карантии не знам си откъде,тия коне се вадят на 1 бар,бар и малко.


Аз за 28-цата питах, с турбо всички знаем, че може. Проблема там е, че хората без проблем вадят над 450 коня на колелата на 1 бар, а тук едвам докарваме триста и нещо и колата не става да излезеш от града с нея, щото се чупи всеки постоянно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 16 Май 2010, 12:44

Благодаря, ще се заинтересувам по въпроса с тия спирачки. Атмосферна няма да е, това твърдо съм го решил. А от трудното не се плаша. Така или иначе турбото вече съм го поръчал, така че първия опит ще е с него, пък после здраве да е!
The power is nothing without control!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от TOM » 16 Май 2010, 13:10

bum_bum написа:
Аз за 28-цата питах, с турбо всички знаем, че може. Проблема там е, че хората без проблем вадят над 450 коня на колелата на 1 бар, а тук едвам докарваме триста и нещо и колата не става да излезеш от града с нея, щото се чупи всеки постоянно.

Е, не всички са така, веднага давам пример с едно двоен стоп синьо, с лош вид е30 323 с 2.7 М20. На събора сигурно сте го видяли. Има над 30 000 х.км, на 1.1 бара прави 400 к на вала. ВСИЧКО по двигателя е стандартно ;) Откакто сме го направили преди 4 години, НИТО веднъж не е отваряно 8)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от BULL3T » 16 Май 2010, 13:52

TOM написа:
bum_bum написа:
Аз за 28-цата питах, с турбо всички знаем, че може. Проблема там е, че хората без проблем вадят над 450 коня на колелата на 1 бар, а тук едвам докарваме триста и нещо и колата не става да излезеш от града с нея, щото се чупи всеки постоянно.

Е, не всички са така, веднага давам пример с едно двоен стоп синьо, с лош вид е30 323 с 2.7 М20. На събора сигурно сте го видяли. Има над 30 000 х.км, на 1.1 бара прави 400 к на вала. ВСИЧКО по двигателя е стандартно ;) Откакто сме го направили преди 4 години, НИТО веднъж не е отваряно 8)


Ти се ебаваш нещо,м20 със сток карантия?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Nightmare » 16 Май 2010, 15:16

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Какво и е на карантията на М20 точно :dummy:
Изображение

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook