M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от Nightmare » 10 Дек 2009, 14:28

lowdriver написа:
Nightmare написа:И ако степента на сгъстяване е 11,5:1 няма ли да имте проблеми със заводската електроника :oops:

Породени от?

Породени от повишената степен на сгъстяване :roll:
Сега гледам че колегата е написал заводска компресия 10.5:1 което според мен трябва да е степен на сгъстяване :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 11 Дек 2009, 1:17

няма да има проблеми с 11.5:1, не е особено висока компресия + имаме пиги-бек компютър MAP ECU 2, който позволява контрол на горивото и запалването. до сега не го бяхме сложили, но сега ще трябва малко повече гориво заради портваната глава, сигурно ще сменим колекторите и ще махнем дебитомера. бутлата са от алуминий мисля 2ххх серията. а, освен това като казвам компресия имам предвид степен на сгъстяване - грешка в превода :oops:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от sonny » 29 Дек 2009, 22:47

имаш ли снимки, по-отблизо на портовете на портваната тиква?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 15 Яну 2010, 8:13

обратно на училище :oops:

снимките на главата ще ги кача тези дни. не е нищо особено, но като за без пари толкова :)

съвсем случайно се сетих да напиша за dr.vanos няколко неща. не знам за България дали излиза изгодно да се поръча (с доставката и времето чакане) но аз съм изключително доволен - всякакви тракания от vanos-а изчезнаха напълно и освен това самия dr.vanos е многоо отзивчив и готов да обясни всичко как се прави. дори в началото след като го сложихме имаше някакво тракане и човека беше доста притеснен от какво се е получило и искаше да ни прати нов комплект, но се оказа, че тракането е дошло от лагера на водната помпа, който беше сдал багажа като сменихме ремък (което беше по същото време когато сменихме vanos-a)

тези дни почваме сглобяването на двигателя и всичко ще бъде документирано

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2010, 12:03

Отзивчив е щото си в Щатите, тук сме 3- тия свят и познай при проблем дали някой те има за жив. А и с новите наредби на митниците за един такъв комплект ще се плаща мито, ДДС и висене поне 1-2 дни :confused: А и няма как да върнем стария за да получим отстъпката..
Ти кой комплект взе, 1 или 2? Гледам, че стейдж 1 е минус 50 долара и като върнеш стария излиза направо без пари.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 15 Яну 2010, 19:21

ние сме с 2ро ниво комплекта (най-вече защото ни дадоха огромно намаление). за това, че човека ще е отзивчив съм 100% сигурен, защото това опира до човек, не до къде се намираш... за това, че до бг може да излезе златно - напълно възможно.
сега с намалението е 200$ което не е като да е без пари :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 07 Фев 2010, 1:12

започнахме сглобяването, но нямаме ръководството. някой да знае разстоянието между основните лагери и коляновия вал и между биелните лагери и коляновия вал?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 09 Фев 2010, 8:59

малко снимки от сглобяването
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 09 Фев 2010, 9:01

още малко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от slavianko » 09 Фев 2010, 16:33

Наистина ли са толкова тънки тия биели или просто от снимката така ми се е сторило :shock:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от Nikolay1 » 09 Фев 2010, 16:40

slavianko написа:Наистина ли са толкова тънки тия биели или просто от снимката така ми се е сторило :shock:

Толкова са.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 09 Фев 2010, 23:06

оригиналните I-тип ковани биели :)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от sonny » 10 Фев 2010, 11:10

Ще пуснеш ли моля те снимки на портовете на тиквата :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 16 Фев 2010, 2:09

буталата си отиват по местата и снимките на главата ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 14 Мар 2010, 22:28

доста време ни отне да свършим малко полезна работа... проблема беше, че когато мотора се е въртял с 10к+ оборота двата болт-оси на които седи водача на веригата се бяха буквално откъснали от блока и трябваше да поръчаме нови (специална доставка - 10 дни :no: ) и да оправим резбата в блока (8мм х 1мм резба - супер рядкост, трябваше специално да поръчаме хели-коил (heli-coil) кита.. :banghead: . ) но най-после го оправихме и вчера свършихме доста работа. мотора започна да добива вид :ok:

докато чакахме за мотора си сложихме "олекотените" преден и заден капак, които ни ги подариха (фирмата е VIS - мисля, че са китайски, фибростъкло с един слой карбонови нишки отгоре за красота... ма като за без пари толкова... )

ако има въпроси, питайте :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook