Конзола на патроника на запалването
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Конзола на патроника на запалването
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Конзола на патроника на запалването
Май ти трябва целия патронник, ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Конзола на патроника на запалването
вече ти уредих такъв чарк
до няколко дни ще измислим нещо за взимането
до няколко дни ще измислим нещо за взимането
- power4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Конзола на патроника на запалването
колега, не ти е виновна годината на производство.
просто каквото си платил, това си получил
просто каквото си платил, това си получил
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Stanchev написа:колега, не ти е виновна годината на производство.
просто каквото си платил, това си получил
Аз съм платил за хубава кола,подържана в Германия до 2006 ,след това в Дару с оргинални части.Но...
ЕWS2-нещо напълно излишно,което само създава ядове
Основни датчици,които при по-старите модели са обикновени бобини ,тук се изработват с участието на полупроводникови елементи,които стареят и си променят характеристиките.
Замяната на електрониката на Бош със Сименс -много по -лошо качество на изработка-свалям маншоните на буксите да кажем на датчик на колянов вал и буксата на колата-от страна на датчика на Сименс изолацията е напукана,от другата страна все едно сега е произведено.
Материалите и начина на изработка, от които се правят основини възли на двигателя са доста по-добри при първите Е34 до определени години.
айде стига ,че не ми се пише повече
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
NikiNikolov написа:Май ти трябва целия патронник, ?
Е вече ми трябва.За да мога да карам колата ,трябваше да избия блокировката на волана и понеже го правих на тъмно и студено след7часа една водеща шайба на оста се изкриви Мисля ,че колегата power4o ми предлага точно това,за което съм му много благодарен
- power4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: Конзола на патроника на запалването
след час отивам да го свалям и ти отговарям дано е същият
0988853655
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
power4o написа:след час отивам да го свалям и ти отговарям дано е същият
Дано да се получи колега-имам няколко предложения но са от стари автомобили и няма да станат,доколкото знам граничната година е 93-та
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Конзола на патроника на запалването
Имам 1 излишен, ако не станат на колегите ще ти дам да пробваш, ще трябва да го сваля първо, но най-рано мога в събота. Поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
За по-любопитните колеги-ето какво представляват нещата от вътре
И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега
И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега
- power4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: Конзола на патроника на запалването
Извиняваи че се забавихчак сега се докопах до колата моя е друг чвно до 93г и е различен.
0988853655
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Конзола на патроника на запалването
zvetiko написа:И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега
обикновенно се отлага някакъв гаден окис по стените на патронника, там където се движат пластините!
моя съвет е да изкараш всички пластини, като си запишеш коя къде стои, че после трябва да пренареждаш комбинаций
взимаш спрей за карбуратори пръскаш хубаво и вкарваш и изкарваш ключа да се раздвижи.
абе най-добре става като го разглобиш на съставни части и с тънко стоманено телче да изчистиш дупките!
пластините трябва да се движат свободно (тоест да си падат сами като няма ключ)
чистиш хубаво, смазваш с моторно масло обилно и си сглобяваш. дори и да ги разбъркаш тотално се нареждат за 5 минути всички пластини.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Stanchev написа:zvetiko написа:И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега
обикновенно се отлага някакъв гаден окис по стените на патронника, там където се движат пластините!
моя съвет е да изкараш всички пластини, като си запишеш коя къде стои, че после трябва да пренареждаш комбинаций
взимаш спрей за карбуратори пръскаш хубаво и вкарваш и изкарваш ключа да се раздвижи.
абе най-добре става като го разглобиш на съставни части и с тънко стоманено телче да изчистиш дупките!
пластините трябва да се движат свободно (тоест да си падат сами като няма ключ)
чистиш хубаво, смазваш с моторно масло обилно и си сглобяваш. дори и да ги разбъркаш тотално се нареждат за 5 минути всички пластини.
Лошото е ,че номера става от това ,че е износен или нареза на ключа или пластината от вътрешната страна и затова не се прибират-като ги натисна няма проблем,значи не е от замърсяване.Обаче успях да ги раздвижа-дойде ми идеята да изпиля това ,което стърчи и пластините се раздвижиха и изпаднаха. Страшно ми хареса как се върти патроника без пластини,айде може да сложа 2-3 неизносени колкото да не е без хич Много ми харесва и това ,че волана вече не се заключва-нещо напълно безсмисленно,което понякога държи шарнирите на кормилното управление под напрежение. А най ми харасва,че вече нямам и ключ-отварям колата с дистанционното,завъртам врътката на мястото на патроника и паля,после няма вадене на ключове от патронника ,прибиране За скептиците-друг не може да подкара колата,защото има 2-3 самозадействащи се електронни блокировки
power4o,благодаря за желанието да помогнеш-както всичко останало при тази кола всичко е много трудно-имам около 15 предложения за конзола на личен и никоя не става.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Конзола на патроника на запалването
ако си ги пренаредил неправилно също става така
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани