Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- pisarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво колега от каде намери този касетофон можели да се сваржи с ченджар пайнер?
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Поклон пред спокойствието, мерака, педантността и сръчността ти!!
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
През последните няколко дни нещата се развиха доста интересно.
Задната кора е готова и стана много добре, но не съм я монтирал, защото така добре съм прибрал щипките, с които кората се закрепя към купето, че утре ще си купя нови. Така изглежда кората след претапицирането:
Осватлението в краката стана доста добре и мисля да си остане така:
При шофьора снимките на са се получили въпреки, че там крушката свети по-силно и мисля утре да купя две нови, които да светят еднакво.
За да използвам всички функции на плафона, свързах единя проводник към маса, а другия към проводник с цветове кафяв/червен. Както от страната на шофьора, така и от страната на пасажера има една черна кутия, в коато се намират разпределителни платки на различните сигнали и напрежения. Там има платка с три кабела с цветове кафяв/червен. В случая нямаше свободно място където да включа кабела от плафоните в краката и се наложи да запоя кабела към един от трите. Аз си избрах най-дебелия, като двата са с еднакво сечение, а третия е с малко по-голямо сечение. След като ги запоих, изолирах спойката с термошлаух. На снимките се вижда черния термошлаух и три проводника, които излизат от него:
Тук се вижда буксата която съмизползвал за плафоните, а зад нея въпросните проводници:
Самата букса е взета от компютърен вентилатор и е леко изтунена, за да може да стане за плафона. Контакктните и пластини са така разположени, че не може да се завърти на двугата страна, което е добре ако се ползват диодни крушки, защото няма възможност за обръщане на поляритета.
Днес мислех да монтирам и корите на вратите, но ми дойде нова идея. Когато прекарвах кабелите на усилватела, оставих кабелите на оригиналното озвучаване. В момента имам прокарани кабели за 16 говоритела. Усилватела вади много добър саунд. Направих си един експеримент. Пуснах предната линия директно от плеара, а задната през усилватела. Ефекта беше поразителен. Предната линия направо се загуби, за да се чува се налага да се пусне 90% предна и 10% задна линия. Ако ми се наложи да се возя отзад ще ми трябват тапи за ушите. След края на експеримента реших, че ще запазя оригиналните колони и ще сложа и Hi-Fi пакета. За целта ще преместя оригиналните задни колони в задните врати, а на кората ще остане Hi-Fi пакета, който вече е монтиран. В предните врати ще монтирам Hi-Fi пакета (баси, среди и високи), а в краката ще си останат оригиналните говорители, които са свързани и с телефона. Само прябва да намеря място на пищялките и ми се върти една идея да ги сложа на колонките на вратите.
За осъществяване на идеята се наложи да птекарам кабелите във вратите:
На първата снимка е буксата, а на втората кабелите вече са във вратата на пасежера и остава да се сглоби мъжката букса и да се включи в тази от другата снимка. Всяка врата е окабелена и сега се захващам с корите на вратите и си търся оригиналния ключ за Hi-Fi озвучаването, който се слага на колите с хармън Кардън. Ако някой има такъв да пише едно ЛС.
Последва почисване, но не е основно. Утре ще се чисти още и щя се маже салона с прапарати.
Ето и малко сномки от изминалите дни:
Ами за сега е това, до празниците съм си намерил работа
Задната кора е готова и стана много добре, но не съм я монтирал, защото така добре съм прибрал щипките, с които кората се закрепя към купето, че утре ще си купя нови. Така изглежда кората след претапицирането:
Осватлението в краката стана доста добре и мисля да си остане така:
При шофьора снимките на са се получили въпреки, че там крушката свети по-силно и мисля утре да купя две нови, които да светят еднакво.
За да използвам всички функции на плафона, свързах единя проводник към маса, а другия към проводник с цветове кафяв/червен. Както от страната на шофьора, така и от страната на пасажера има една черна кутия, в коато се намират разпределителни платки на различните сигнали и напрежения. Там има платка с три кабела с цветове кафяв/червен. В случая нямаше свободно място където да включа кабела от плафоните в краката и се наложи да запоя кабела към един от трите. Аз си избрах най-дебелия, като двата са с еднакво сечение, а третия е с малко по-голямо сечение. След като ги запоих, изолирах спойката с термошлаух. На снимките се вижда черния термошлаух и три проводника, които излизат от него:
Тук се вижда буксата която съмизползвал за плафоните, а зад нея въпросните проводници:
Самата букса е взета от компютърен вентилатор и е леко изтунена, за да може да стане за плафона. Контакктните и пластини са така разположени, че не може да се завърти на двугата страна, което е добре ако се ползват диодни крушки, защото няма възможност за обръщане на поляритета.
Днес мислех да монтирам и корите на вратите, но ми дойде нова идея. Когато прекарвах кабелите на усилватела, оставих кабелите на оригиналното озвучаване. В момента имам прокарани кабели за 16 говоритела. Усилватела вади много добър саунд. Направих си един експеримент. Пуснах предната линия директно от плеара, а задната през усилватела. Ефекта беше поразителен. Предната линия направо се загуби, за да се чува се налага да се пусне 90% предна и 10% задна линия. Ако ми се наложи да се возя отзад ще ми трябват тапи за ушите. След края на експеримента реших, че ще запазя оригиналните колони и ще сложа и Hi-Fi пакета. За целта ще преместя оригиналните задни колони в задните врати, а на кората ще остане Hi-Fi пакета, който вече е монтиран. В предните врати ще монтирам Hi-Fi пакета (баси, среди и високи), а в краката ще си останат оригиналните говорители, които са свързани и с телефона. Само прябва да намеря място на пищялките и ми се върти една идея да ги сложа на колонките на вратите.
За осъществяване на идеята се наложи да птекарам кабелите във вратите:
На първата снимка е буксата, а на втората кабелите вече са във вратата на пасежера и остава да се сглоби мъжката букса и да се включи в тази от другата снимка. Всяка врата е окабелена и сега се захващам с корите на вратите и си търся оригиналния ключ за Hi-Fi озвучаването, който се слага на колите с хармън Кардън. Ако някой има такъв да пише едно ЛС.
Последва почисване, но не е основно. Утре ще се чисти още и щя се маже салона с прапарати.
Ето и малко сномки от изминалите дни:
Ами за сега е това, до празниците съм си намерил работа
Последна промяна stony1 на 30 Яну 2010, 0:13, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво !!! Страшен труд .... !!!! Минал съм през такова "разглабяне" на автомобила и знам за какъв "чанч" става дума ..... Много разправия , но резултата си заслужава усилията ... ,Браво !
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
От доста време не съм писал в темата, но докато сменях корите на вратите с описаните по горе установих, че колкото и добре да изглежда черната кожа, изпозването на допълнителни цветове дава усещането за по-голям простор. И понеже разполагах със свалените кори от колата раших да ги претапицирам по следния начин:
Съжалявам за качеството, но апарата не е в мен и се наложи да снимам с телефона.
Това е задна лява кора. Основата е черна кожа, а останалата част е червена кожа. В склада имаха мостра на вишнава кожа, но очакват да получат от нея след около месец. Ако след монтирането на колата не ми допадне много цвета, ще ги претапицирам с вишнава кожа.
Идеята ми е да сменя и кожата на скоростния лост, ръчната спирачка и тази на подлакътника в същия цвят като тази на корите на вратите.
Съжалявам за качеството, но апарата не е в мен и се наложи да снимам с телефона.
Това е задна лява кора. Основата е черна кожа, а останалата част е червена кожа. В склада имаха мостра на вишнава кожа, но очакват да получат от нея след около месец. Ако след монтирането на колата не ми допадне много цвета, ще ги претапицирам с вишнава кожа.
Идеята ми е да сменя и кожата на скоростния лост, ръчната спирачка и тази на подлакътника в същия цвят като тази на корите на вратите.
Последна промяна stony1 на 30 Яну 2010, 0:14, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Моите врати са така,само кожата е по-ярко червена...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vectra
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Доста труд си положил
Нито ми се пее, нито ми се смее, а ми се живее
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ами той телефона толкова може. Иначе цвета е доста добър, но се надявам утре да направя по-добри снимки с апарата. Мисля, че ще се получи добре. Поне до края на седмицата ще е ясен резултата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Memo85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво колеги направо ви се кефя че имате време аз другия месец ще направя и аз тапицирване и се надявам да се справя само трябва да видя за качествено лепило. Като направя моя Upgrade ще го покажа преди и след промяната
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Малко Upgrade в моята кола.
1ин въпрос,каза че ти се е счупила заварката на облегалката,не е ли по лесно просто да се разглоби облегалката и да се завари наново?отколкото да се купува нова седалка
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
kiko написа:1ин въпрос,каза че ти се е счупила заварката на облегалката,не е ли по лесно просто да се разглоби облегалката и да се завари наново?отколкото да се купува нова седалка
Нямам идея дали е по-лесно. В началото търсих цяла нова седалка и установих, че през годините са използвани два вида конструкции. После се оказа, че точно като моята не се намира лесно, а там където имаше искаха по 50 лв. на седалка, която е стояла поне година на открито и е в отвратително състояние. Та в цялото това търсене ми попаднаха новите седалки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Малко Upgrade в моята кола.
аха,питам защото и моята точно от дясно поддава и напролет като се постопли мисля да я разколача и ако стане да се завари просто а не да търся нови седалки,друг варянт е нали седалката е от 2 части да се вземе само облегалката ама пак е търсене и тн. + това и мен ме чака операцията с тавана ама хич не ми се захваща
пс.поздрави за хубавата тема и ентосиазма ти
пс.поздрави за хубавата тема и ентосиазма ти
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:От доста време не съм писал в темата, но докато сменях корите на вратите с описаните по горе установих, че колкото и добре да изглежда черната кожа, изпозването на допълнителни цветове дава усещането за по-голям простор. И понеже разполагах със свалените кори от колата раших да ги претапицирам по следния начин:
Съжалявам за качеството, но апарата не е в мен и се наложи да снимам с телефона.
Това е задна лява кора. Основата е черна кожа, а останалата част е червена кожа. В склада имаха мостра на вишнава кожа, но очакват да получат от нея след около месец. Ако след монтирането на колата не ми допадне много цвета, ще ги претапицирам с вишнава кожа.
Идеята ми е да сменя и кожата на скоростния лост, ръчната спирачка и тази на подлакътника в същия цвят като тази на корите на вратите.
Браво, колега!
Само да попитам с каква кожа претапицираш?
И как я опъваш така че да няма шевове и гънки?
- sando_83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Pernik
- Пол: Мъж
- Кара: К'вот му падне
- Мечтае да кара: Е36 M3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво бе колега ти си железен от къде нерви за толкова занимавка само мисля че както я беше разтурил щеше да ти е много лесно да си монтираш големия борд
Мнението е като гъза всеки го има но никой не го показва
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
sando_83 написа:Браво бе колега ти си железен от къде нерви за толкова занимавка само мисля че както я беше разтурил щеше да ти е много лесно да си монтираш големия борд
Оказа се, че съм пропуснал да се сдобия с пустите му букси и това беше причината да не го монтирам, но както съм я подхванал само да се постопли малко и ще го сложа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани