Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Модератор: Технически модератори
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Пешо , ти не слагаш щанги с драстично по-голям диаметър за да се плашиш от разни странични ефекти ,като подскачания по пътното платно и пр.Колата ти е достатъчно тежка , твоето окачване не е най-здравото и стегнато възможно
Яворе , да те попитам как изолира хидравличната система , направи ли някакъв по-дълъг байпас за да разтовариш все пак малко помпата или може и така ?
Георги Пенчев

Яворе , да те попитам как изолира хидравличната система , направи ли някакъв по-дълъг байпас за да разтовариш все пак малко помпата или може и така ?
Георги Пенчев
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби

Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде. По-натам ще демонтирам дори тези тръбопроводи и ще сложа обикновена едносекционна помпа само за сервото на волана.
П.П. Добавям снимка на височините отпред и отзад.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Ама ти си златен бря. Като те видя и ще те цунем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
..........след това ми дайте цена на нивоматните ви с-миZubcho написа:Ама ти си златен бря. Като те видя и ще те цунем.

Ако щете щв ви дам свалени от 34-ка оригинални амортресиори и пружини ,щамповано на самите тях=М спорт(лине), но само за проба и тогава пак ще си говорим за премахване на заводското окачване .
Нивомата ми трябва за IX-a;
Tds=a има завидно окачване от завода пред ,което есп или дсц много мига.......за кони-та не ми се дума
Все пак темата е за подобряване-да ама в каква насока и по какви пътища се движи(една вълна на магистралата в завой ИИИИИИИИИ

За мен това е влошаване на окачването,ако освен самата лимозина не се движи само по писти..............на нивомата се монтира съвременно управление


by ''kompleksa''
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Аз също не смятам, че премахването на нивомата е подобряване. Може да греша, но не е ли М-ката също с нивомат, макар и с други настройки?
Това което ценя в БМВ и по-специално в Е34 е чудесния баланс от където и да го погледнете. Колата е подходяща за всяка нормална ситуация в живота. От ходене на опера до къмпингуване по високопланинските язовири. От магистрален бегач на дълги разстояния до градска кола с която се борим за всеки метър в задръстванията в София.
В този ред на мисли трудно може да се подобри заводското окачване без да се залитне в някаква посока. Евентуално нови амортесьори с близки харектеристики до оригиналните и по-здрави торсионни щанги. Едни 16-ки с качествени широки гуми без да са твърде ниски и до там. Това е моето мнение съставено на основата на начина по който аз ползвам колата си естествено. А той е почти всеки ден на работа-градско София ~7км в едната посока, чат-пат извън градско по изложби с кучето ~ 150+km. няколко пъти в годината и поне веднъж яко пътуване по няколко хиляди км. в чужбина предимно магистрали пак по изложби или почивка.
Имам 2 деца и след последното ходене до Връховръх големия син откри повръщането на спускане
със заводкото окачване ами ако бях с друго?
Страшно ми хареса колата на Явор след подобренията, но дали би вършила работа на човек като мен- определено не. Ходим за гъби из балкана, влача каравана по язовири и рядко карам с повече от 140км. Така изглеждат нещата от моята камбанария.
Това което ценя в БМВ и по-специално в Е34 е чудесния баланс от където и да го погледнете. Колата е подходяща за всяка нормална ситуация в живота. От ходене на опера до къмпингуване по високопланинските язовири. От магистрален бегач на дълги разстояния до градска кола с която се борим за всеки метър в задръстванията в София.
В този ред на мисли трудно може да се подобри заводското окачване без да се залитне в някаква посока. Евентуално нови амортесьори с близки харектеристики до оригиналните и по-здрави торсионни щанги. Едни 16-ки с качествени широки гуми без да са твърде ниски и до там. Това е моето мнение съставено на основата на начина по който аз ползвам колата си естествено. А той е почти всеки ден на работа-градско София ~7км в едната посока, чат-пат извън градско по изложби с кучето ~ 150+km. няколко пъти в годината и поне веднъж яко пътуване по няколко хиляди км. в чужбина предимно магистрали пак по изложби или почивка.
Имам 2 деца и след последното ходене до Връховръх големия син откри повръщането на спускане


Страшно ми хареса колата на Явор след подобренията, но дали би вършила работа на човек като мен- определено не. Ходим за гъби из балкана, влача каравана по язовири и рядко карам с повече от 140км. Така изглеждат нещата от моята камбанария.
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
ix-a ,който е с възможно най -мекото окачване на е34 и като прибавим напречния наклон и склонността на недозавиване на преден мост...при скорост 160км/ч на около 120градусов завой колата тръгна ,последваща реакциая -кикдаун и колата се уравновеси и спре да влачи странично-изведе ме от средата на завоя ,който беше с вълни на асвалта-е интересно ми е едно стегнато окачване къде ще отиде в тая ситуация---трасето е прохода Петрохан,посока Монтана -Голямото село ....е тук да благодаря на Валери и Бай ни Олег за посрещането 


by ''kompleksa''
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Кавичките около подобряване ( = "подобряване" = неподобряване ) излизат ли на вашите монитори или само аз си ги виждам? 

Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Postman написа:Кавичките около подобряване ( = "подобряване" = неподобряване ) излизат ли на вашите монитори или само аз си ги виждам?
Подобряване относно начина на движение-на писта си цар(неприкосновен),но за нашето ежедневие е равно на хвърлени излишно пари.
Това мисля аз -никой не ангажирам и на никой не искам да давам някакъв наклон-мое си мислене и изказване.
щом те кефи-

дай некаква цена на нивоматната с-ма,тя е еднаква с тая на м5,но изнасянето от завоя е друго поради разликата в динамиката на мотора
една кола не е само окачване и мотор ,и оборудване...........в перфекнтна комбинация може да те заблуди......
пример-аз съм с е36 м40 б18 на метан ,движим заедно с гти на ваф груп.........
загадка-кой пръв прекоси дисциплината

В кръга на шегата-залагам си недозавиващото е34 спрямо някво със окачване -подобрено .ю
Дисциплина :Монтана -големото село.Ама кой ли луд ще влезе в завой там със 160км/ч.аз бих го направил отново-имам и преживен удар с тая скорост,ма завоя бе 90 градуса -горе долу и алкохола в кръвта на водача.
Перфектния баланс -преден заден мост,център на тежеста и т.н.
Перфекното окачване -мека возия ,без отмятъне на завой,без лашкания в странични напрежения............
..........ОТГОВОРА Е ОРИГИНАЛ М-КОНИ МОНИи тем подобни има ама оше доста да работят.
Нов въпрос за специалистите,отбегнали нивомата-Защо настройката му е обратно пропорционална на работата му с пружините

Въпрос2-виждали ли сте изместен център на тампон в е34 -сток

Хайде подобрявайте и на пролетния събор на е34 ще се видим и сравним тдс с м спорт и вашите кони


by ''kompleksa''
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Жалко, че чак сега виждаш темата и даваш мнение, можеше да ми спестиш една шапка пари ако беше писал по-рано...
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Иване,аз не вярвам,че те спасило мекото окачване в тоя завой! Мисля,че е било 4х4-то и нивомата. Мое лично мнение.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Колега ivan. не знам дали на пук на колегата Постман или просто така ги виждаш нещата, но демонстрираш изключително закостенял начин на разсъждаване. Прехваленото от теб М-техниково окачване не е нито комфортно, нито пък яката работа в завой спрямо едно Кони/Билщайн или друга ДОКАЗАНА марка в света на автомобилните спортове, то просто е един ГОЛЯМ компромис. Всъщност перфектно окачване няма, но това е друга тема. А ти карал ли си оригинално М-окачване, Билщайн Б8, Кони, Айбах за да направиш съпоставката и да дадеш толкова категорично мнение? Пък и там където си поднесъл в 120 градусовия завой, с окачване като на Постман вероятно изобщо нямаше да влезнеш в опасна ситуация която да изиска от теб перфектните шофьорски умения.
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
.......точно обратното.
Като за начало,мненията въобще НЕ сами на пук на колегата Постман.
Просто съм се возил в твърди(сериозни)окачвания и знам какво е усещането на висока скорост при вълни на асвалта в завой.
За м-ковото няма какво да коментираме.
Просто изказвам мнение,което исках да имат предвид колеги хвърлящи се на окачване-било то полезно ........неговото е маняшко и тук да кажа ,че и на мен няма да си приятни такива коментари в моя тема,като иде реч за моя си мания.
Може би не трябваше да ''цапам''тая тема,която е доста полезна.
Просто си мислих практично(може би) и там са породени постовете ми.
За гладък асвалт съм абсолютно сигурен,че това красиво комби е буквално залепено за пътя.
Извинявам се ако съм засегнал някой.
Успех колеги
Като за начало,мненията въобще НЕ сами на пук на колегата Постман.
Просто съм се возил в твърди(сериозни)окачвания и знам какво е усещането на висока скорост при вълни на асвалта в завой.
За м-ковото няма какво да коментираме.
Просто изказвам мнение,което исках да имат предвид колеги хвърлящи се на окачване-било то полезно ........неговото е маняшко и тук да кажа ,че и на мен няма да си приятни такива коментари в моя тема,като иде реч за моя си мания.
Може би не трябваше да ''цапам''тая тема,която е доста полезна.
Просто си мислих практично(може би) и там са породени постовете ми.
За гладък асвалт съм абсолютно сигурен,че това красиво комби е буквално залепено за пътя.
Извинявам се ако съм засегнал някой.
Успех колеги


by ''kompleksa''
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Неотдавна пристигна и корава предна стабилизираща щанга - 27мм, понеже старите такива са дефицитни се наложи да взема нова.
Парт номерът е 31 35 2 227 364, а донорът - Е31 850 CSi. В момента карам с 24 мм отпред и 20 отзад. На повечето Е34 може да се монтира директно, но при по-късните "двайски", каквато е моята, се налага малка преработка отдолу, за да стане като по учебник. Когато съм готов и покарам ще споделя впечатления.
Благодаря на колегата за съдействието!
Парт номерът е 31 35 2 227 364, а донорът - Е31 850 CSi. В момента карам с 24 мм отпред и 20 отзад. На повечето Е34 може да се монтира директно, но при по-късните "двайски", каквато е моята, се налага малка преработка отдолу, за да стане като по учебник. Когато съм готов и покарам ще споделя впечатления.
Благодаря на колегата за съдействието!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Покарах с дебелата щанга, колата се накланя по-малко разбира се, и като че ли вече е по-предвидима при случайни (непредизвикани) дрифтове... допада ми - доволен съм. Смених и биелетките с такива от MINI Cooper (задни) - номер по LEMFÖRDER 34503 01, за да компенсирам по-голямата ширина на дебелата щанга, от снимката предполагам става ясно. Възможно е и с оригиналните да се получи, но аз предпочетох да играя на сигурно с кинематиката на окачването.
P.P. С тази 27мм предна щанга работата ми по окачването приключва - планът е изпълнен докрай, оттък насетне само обслужване, т.е. подмяна на дефектирали елементи или дребни неща като полиуретанови тампони, но когато/ако гумените се скъсат.
P.P. С тази 27мм предна щанга работата ми по окачването приключва - планът е изпълнен докрай, оттък насетне само обслужване, т.е. подмяна на дефектирали елементи или дребни неща като полиуретанови тампони, но когато/ако гумените се скъсат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани