БМВ на газ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
ре
Дюзите се слагат на колекторите много близо до главата /бърз респонс/ , а ако се демонтират се навиват алуминиеви или други тапи.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
А някой да има впечатления от газови с Ламбда контрол и нещо повече за техническото им устройство?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Аз съм от един месец на газ и съм много доволен. Имам чувството даже, че колата върви по-добре (яд ме е само дето дадох към 150лв да я настройват на бензин миналата година). Мотора е 1,8 карбуратор и харчи 8,9 на дълъг път при 100-130км/ч и между 10,9 и 11,9 градско.
Това за гърмежите явно засяга инжекциона - аз не съм имал такива засега. Уредбата на карбуратор нова Ловато ми излезе 360лв с узаконяването.
Това за гърмежите явно засяга инжекциона - аз не съм имал такива засега. Уредбата на карбуратор нова Ловато ми излезе 360лв с узаконяването.
- Milionera213
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 22.04.2003
- Местоположение: София
- Кара: 740i
Най-голямата засада която е свързана с газта е естествено с вървежа на колата, аз лично бих го преглътнал ако знаех че мога да включа на бензин и да се напека ако ми е кеф - да обаче не става, защото колата се спъва зверски и на бензин и няма нищо общо с това което е било преди да се сложи плочката, защото тя огртаничава въздуха и колата нема душа. Предишната ми кола е30 318 М40 беше много читава и много вървеше, бях и сложил чип и К&N филтър и спортно гърне - тип менте и колата до 100, 120 вървеше много хубво - засичал съм я с хронометър и няколко пъти е давала под 10 сек до 100, обаче реших и аз да сложа газто и какво се получи - верно тънка лайсна, обаче колата - зверски труп, под 14 сек не може да направи 100 ни на газ ни на бензин... това в крайна сметка ме накара да я сменя защото вече не ми доставяше удоволствие от шофирането. Ако си въреше на бензин като хората щях да си я карам още със сигурност. Ако даваха газови инжекциони на изплащане можеби щях да се замисля пак за газ, но обикновенна газова с изпарител - никога повече на БМВ.
Искам да пожелая на всички крадци парите които изкарват от кражби да ги дават за хемодиализа, патерици, химиотерапия, инвалидни колички и антибиотици
- dopestar
- ентусиаст
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Ми то и мойто е на газ, а вярно ли че може да се напвари да върви повече отколкото на бензин и ако да КАК?
............................
може да върви повече като се развият кранчетата на 3ка дето влиза в плочката.газта е проста система изпарителя пуска двигателя засмуква.колкото повече пуснеш толкова повече лапа и върви.
голямо четене падна по темата.нека и аз се изкажа.
до скоро карах е30 м20 .направих го на газ и 5години така.не съм имал проблеми.гърми когато не е регулирано правилно подаването на газта.сега с е36м40 пак съм на газ и пак сам я монтирах и то уредбата от 320 дори не сложих емулатор за лабдата,но няма проблеми вече чукнах на газ 1500км.не е гърмяла кихала има мощност и т.н.
за хора с малко техническа култура и ръце които не са заврени нейде на тъмно не е проблем да си монтират газ сами.схемата е проста и не изисква някакви специални умения или инструменти.
монтаж:
1.дебитомера се отделя от филтъра и се слага между тях плочката,след като се замаже със силикон
2.след дебитомера преди маркуча който отива към дроселната клапа(дебелия)се слага спирателната клапа която пази дебитомера от "кихане" на мотора.пак със силикон.внимава се да не се маца безобразно а само по прилепващите повърхности.
3.изпарителя се поставя на стойка зад предни леви фарове върху подкалника.има вход и изход за водата.връзват се за входа и изхода на парното с тройници или тетки и скоби.заднего или хванат за него(продават се такива връзки) се слага клапана с електромагнитчето нагоре.
4.изходящата тръба за газта на изпарителя се свързва чрез маркуч в плочката от т.1 като към този маркуч се слага тройник с кранчета,а след него маркучи с по малък диаметър-такъв че да пасва на изходните му отвори и на отворите на плочката
5.укрепва се бутилката в багажника и се прекарва тръбата по пътя на тръбите на горивото и се привързва с пластмасови скоби.тръбата не трябва да има контакт с подвижни части или да е подложена на вибрации.
6.от релето за инжекциона(монтирано на стойка пред кутията с предпазители до големия маркуч,под черно капаче)то е черно и най голямото от релетата под капачето.реже се захранващия кабел дебелия червен.за долния край се връзва кабел към ключа който е захранващ веригите и на газ а към горния от ключа(байпас).на другото положение на ключа се връзва + на клапана за газта и на изпарителя.изпарителя и клапана се връзват на корпус за -
ако сте сръчни цялата процедура трае не повече от час и половина и ви спестява около 80-90лв
след това не е зле ако не си вярвате да отидете при газаджия с газ анализатор да ви настрои работата на газ,а и да имате кой да псувате ако кихне и изкриви оста на дебитомера.ще ви вземе около 10лв.след това наливате газ за остатъка от разликата по монтажа и вярвайте ми ще ви остане и да почерпите
ами приятно каране на газ!
голямо четене падна по темата.нека и аз се изкажа.
до скоро карах е30 м20 .направих го на газ и 5години така.не съм имал проблеми.гърми когато не е регулирано правилно подаването на газта.сега с е36м40 пак съм на газ и пак сам я монтирах и то уредбата от 320 дори не сложих емулатор за лабдата,но няма проблеми вече чукнах на газ 1500км.не е гърмяла кихала има мощност и т.н.
за хора с малко техническа култура и ръце които не са заврени нейде на тъмно не е проблем да си монтират газ сами.схемата е проста и не изисква някакви специални умения или инструменти.
монтаж:
1.дебитомера се отделя от филтъра и се слага между тях плочката,след като се замаже със силикон
2.след дебитомера преди маркуча който отива към дроселната клапа(дебелия)се слага спирателната клапа която пази дебитомера от "кихане" на мотора.пак със силикон.внимава се да не се маца безобразно а само по прилепващите повърхности.
3.изпарителя се поставя на стойка зад предни леви фарове върху подкалника.има вход и изход за водата.връзват се за входа и изхода на парното с тройници или тетки и скоби.заднего или хванат за него(продават се такива връзки) се слага клапана с електромагнитчето нагоре.
4.изходящата тръба за газта на изпарителя се свързва чрез маркуч в плочката от т.1 като към този маркуч се слага тройник с кранчета,а след него маркучи с по малък диаметър-такъв че да пасва на изходните му отвори и на отворите на плочката
5.укрепва се бутилката в багажника и се прекарва тръбата по пътя на тръбите на горивото и се привързва с пластмасови скоби.тръбата не трябва да има контакт с подвижни части или да е подложена на вибрации.
6.от релето за инжекциона(монтирано на стойка пред кутията с предпазители до големия маркуч,под черно капаче)то е черно и най голямото от релетата под капачето.реже се захранващия кабел дебелия червен.за долния край се връзва кабел към ключа който е захранващ веригите и на газ а към горния от ключа(байпас).на другото положение на ключа се връзва + на клапана за газта и на изпарителя.изпарителя и клапана се връзват на корпус за -
ако сте сръчни цялата процедура трае не повече от час и половина и ви спестява около 80-90лв
след това не е зле ако не си вярвате да отидете при газаджия с газ анализатор да ви настрои работата на газ,а и да имате кой да псувате ако кихне и изкриви оста на дебитомера.ще ви вземе около 10лв.след това наливате газ за остатъка от разликата по монтажа и вярвайте ми ще ви остане и да почерпите
ами приятно каране на газ!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- Новини
jordan написа: така че спецовете дето казват че на бмв газ не се монтира много здраве от мюнхен!
Има фабрично произведени БМВ-та на газ и няма кой да го оспори На заводски газифицираните баварци след модела (пр. 318) стои и буквата "g". 318g е 318-ка с фабрична газова уредба Редички са тези екземпляри. Аз лично бих ги нарекъл дори срам за компанията
Относно карането на газ. Продължавам да карам на бензин и двете БМВ-та и за момента не смятам да им слагам. Но това ми коства вече доста жертви
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Един познат на бащата си беше поръчал Е60 с Газ от завода и като отишал на БГ Газстанция колата не искала да тръгме с нашата газ
ТДС - Турбо Див Селянин
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е туй вече и аз не мога да го преживея ,Е60 на газ ,баси унижението за тая горда машина ... откак дигнаха горивата аз карам с ОМВ100 ,че сега е изгоден днес сложих до горе ,помотах се из улиците ,наказах един кадет ,поизмъчих 2-3 пъти задните гуми...кефи ме мотора как се радва на хубавото гориво .. моята кола газ никога няма да види.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Искам да питам следното:
Кое от нещата което се променя/слага при инсталирането на газова уредба прави така, че после и на бензин колата не иска да върви както преди това?
Кое от нещата което се променя/слага при инсталирането на газова уредба прави така, че после и на бензин колата не иска да върви както преди това?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Доста неща изчетох и ми стана ясно, че проблема идва от по-малкия диаметър на плочката от този на дебитомера и по този начин намаления дебит на въздуха.
Та въпроса ми се изменя така: Какво ще стане ако сложа плочка с диаметър равен (или до 10% по-малък) на този на дебитомера? Няма да върви добре на газ ли? или ще гори много газ?
С каква цел се слагат плочки с по-малък диаметър?
Та въпроса ми се изменя така: Какво ще стане ако сложа плочка с диаметър равен (или до 10% по-малък) на този на дебитомера? Няма да върви добре на газ ли? или ще гори много газ?
С каква цел се слагат плочки с по-малък диаметър?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани