Филтър за бензинови пари ?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Филтър за бензинови пари ?!?
Колеги имам следния проблем, липсва ми една част от колата която ми казаха, че е филтър за бензиновите пари от резервора. . Та при мен само един маркуч и едно като клапан от което трябва да излиза маркуч и да влиза в това нещо като цилиндър е останало. Въпросът ми е трябва ли да го има това, каква функция изпълнява отразява ли се понякакъв начин липсата му и става ли да вкарам само маркуча които идва от резервоара в клапанчето ?
Последна промяна al3xx на 14 Окт 2009, 11:48, променена общо 1 път
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Това е кутията с активен въглен, през която минават бензиновите пари от резервоара, засмуквани с вакуумния маркуч през клапана и отвеждани заедно с постъпващия въздух в цилиндрите. Ако държиш на екология, купи си кутията. Може да си караш и без нея, само проследи къде отива маркуча на вакуума в колектора, извади го оттам и запуши отвора. Може и така да си караш както е в момента, по-добре нищо не пипай.
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Притеснява ме едно нещо само във клапанчето което се вижда на снимките влиза една букса предполагам това подава някакъв сигнал на компютъра и ако е така и то не работи както трябва прави грешки възможно ли е да влияе върху определянето на горивната смес това ?
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Изключи буксата от клапана, извади маркуча от дросела заедно с клапана и го прибираш, запушваш отвора на дросела на мястото където е бил предишния маркуч с нещо подходящо и си питай питанката.
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Ти може би си направил така на твоята кола,че даваш такива УМНИ съвети на колегата! Ако може пусни снимка да видим как си Запушил дупката която е от смукателите.Както и да е,за да сме по полезни към тези който четат темата ще ви кажа при мен как беше ОСКУБАНО буквално сичко,и беше забит един маркуч с болт към него за да запушва изходящия въздух от смукателния колектор,нямам снимки,за да ви го покажа.Та закупих този филтър свалих го от 1.8ИС,аз съм с 1.8 М40 да знаете,че стават,но за да го сложа купих и маркуча за парите който отиваше под купето(СИН НА ЦВЯТ) върви редом с другите маркучи за бензин на щипките под купето.Цялата система е един маркуч от резервоара до мотора,един за отичане,и един който влиза в смукателя,както и една букса,която идва от мотора.
След тази интервенция искам да ви кажа,че колата стана доста по пъргава и педала на газта доста по рязък,и глупостите от сорта КЪРТИ И СИ КАРАЙ,това са хора дето трупат мнения и нищо обективно не казват,с което да помогнат на форума,дано съм бил полезен,дадох напълно обективен съвет изпитан от мене.
След тази интервенция искам да ви кажа,че колата стана доста по пъргава и педала на газта доста по рязък,и глупостите от сорта КЪРТИ И СИ КАРАЙ,това са хора дето трупат мнения и нищо обективно не казват,с което да помогнат на форума,дано съм бил полезен,дадох напълно обективен съвет изпитан от мене.
- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
При мен съм направил така - отворът при дросела е с поставен маркуч, който е затапен с болт , буксата си е включена в клапанчето (иначе ми дава грешка). Синята пластмасова тръба, по която се извършва вентилацията е удължена с гумен маркуч и е оставена да "диша" все пак нали е вентилация. Всичко останало е разкарано от двигателния отсег. Колата върви еднакво, както преди когато беше с тази система, така и в момента без нея. Поздрави.
БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Незнам колега при мен,след като дръпнах болта от смукателя и оборотите почнаха да играят в несвяст,всеки който както иска да го прави все пак това прави "вакум".Аз смятам,че тая кола са я измислили един хотел с хора и да правя някви изврящения по нея не е от най добрите идей . А отностно грешката незнам в момента дали нямам грешка запаметена тъй като след като включих бензиновия филтър не съм я закачвал на диагностика.,предполагам моста който ми беше сложен на мястото на буксата е залъгвал Еку-то така,че ако видите висящ мост да знаете,че нещо ви липсва
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Cvetin написа:... беше ОСКУБАНО буквално сичко,и беше забит един маркуч с болт към него за да запушва изходящия въздух от смукателния колектор....След тази интервенция искам да ви кажа,че колата стана доста по пъргава и педала на газта доста по рязък
Не си падам по коментари на теми отпреди година и половина, Ники Николов изобщо не е човек, който не разбира и трупа мнения, това е първо. Второ колата ти не е станала по-пъргава от това, че си сложил липсващите неща по "тунинга" направен наистина неподходящо от предишния собственик - болт в маркуча . Не ме разбирай погрешно, поздравявам те за това, лично аз съм против подобен тип "тунинговане" и държа всичко да си бъде както е излязло от завода. По принуда карах известно време- няколко дена с изваден маркуч от дросела, а самият отвор на дросела го запуших с тапа от тези гумените на малките шишенца. Болтът в маркуча вероятно не е уплътнявал добре, влизало е въздух оттам и за това колата е била спъната. За да не трупа грешки може да се кара с включена букса съм клапана, затапен дросел и единственото неудобство е силната миризма на бензин в двигателния отсек, която с вентилатора може да се усети и в купето. На старите автомобили без сложната система за вентилация и екология има само един маркуч от резервоара, оставен да виси свободно надолу до задния калник и миризмата на бензин се усеща и вътре в купето, освен отвън.
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
Да за миризмата съм напълно съгласен,появи се след слагането на филтъра което е хубаво,че го изяснихме за да няма притеснения относно някой като мен нов който се притеснява,че може да е разбазикало работата на мотора, а за маркуча си беше бая опечен и е възможно да е изпускал .Аз не съм казал нищо лично за колегата просто констатирам при мен случея,радвам се,че темата се допълва за е максимално полезна.
- dobo-is
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Re: Филтър за бензинови пари ?!?
тук също има подробно инфо по въпроса ...
viewtopic.php?f=11&t=151313
viewtopic.php?f=11&t=151313
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани