Когато нещата отидат по дяволите...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 06 Авг 2009, 18:27

То ако ще се чупи мотора , може да се счупи винаги.
Това да не караш повече от 150-160 ..... за да го пазиш :roll:
Качествено масло, всичко в изправност и газ колкото може и колкото позволява пътя де ;)
Това, че е дизел нищо не значи... той също си има прекъсвач и му пречи да влезе в саморазрушителни обороти ;)
Още повече 320д на 150 км/ч май е малко след 3к оборота.... (ако се не лъжа де)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 06 Авг 2009, 18:32

Никой не е казал да го караме само с 160км/ч аз също не го карам така но с колегата имаме в предвид че все пак е дизел колата и трябва да се има в предвид това ако нямаше значение натоварването и дизелите щяха да бъдат по 8000-9000обр.
Като искам скорост излизам с мотора,вдигам 300км/ч и после спокоен се качвам в милата ми печица :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Авг 2009, 20:24

всички говорим едно и също
както и да е, да насочим разговора в друга посока :P

може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора
Изображение

и резултата накрая

Изображение

май за сега са ОК :D
Последна промяна © на 06 Авг 2009, 20:31, променена общо 1 път

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 06 Авг 2009, 20:27

Към колегата слави или kickdown къде мога да намера тая програмка и може ли да си ползвам в къщи през лаптопа?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Авг 2009, 20:29

има огромна тема по въпроса http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=131937
благодарение на някои колеги (jomby) може да си я имаш и в къщи :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 06 Авг 2009, 23:41

martin_g60 написа:Към колегата слави или kickdown къде мога да намера тая програмка и може ли да си ползвам в къщи през лаптопа?


Аз я ползвам професионално, в смисъл в сервиза имаме и диагностична глава и компютъра е само с Unix без емулаций и тн. От вкъщи не го ползвам защого не ми се налага, просто това го работя и си имам цялото оборудване за BMW, Mercedes и VAG в сервиза.

може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора


Точно това е менюто, разбрал си ме перфектно и дюзите са ти чук направо :) А затова с END, не се притеснявай.

Друго по интересно подменю в DDE, е Comsumption Correction, което ти позволява да си настроиш разхода на бордовия да ти е реален, което е много приятно и полезно :)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Авг 2009, 23:45

:shock:
може ли малко по подробно?
пак ли се влиза от диагностика там?
мислех, че не може да се настройва това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 07 Авг 2009, 0:53

© написа::shock:
може ли малко по подробно?
пак ли се влиза от диагностика там?
мислех, че не може да се настройва това


Пак по същия път, като с дюзите, само че не търсиш Smooth Runing Control, а търсиш Comsumption Correction, пак в същото меню се намира. След това ще те попита какви са показанията на бордовия, ти ще му ги въведеш, след това, ще те попита за реалния разход премерен с презареждане и след тези процедури ще му дадеш END. След това ще ти каже да изключиш от контакт за 10 секунди и си готов :) След това си нулираш от лостчето или от навигацията разхода и ако всичко е наред, трябва да започне да отчита вярно :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 07 Авг 2009, 7:46

Kickdown написа:
© написа::shock:
може ли малко по подробно?
пак ли се влиза от диагностика там?
мислех, че не може да се настройва това


Пак по същия път, като с дюзите, само че не търсиш Smooth Runing Control, а търсиш Comsumption Correction, пак в същото меню се намира. След това ще те попита какви са показанията на бордовия, ти ще му ги въведеш, след това, ще те попита за реалния разход премерен с презареждане и след тези процедури ще му дадеш END. След това ще ти каже да изключиш от контакт за 10 секунди и си готов :) След това си нулираш от лостчето или от навигацията разхода и ако всичко е наред, трябва да започне да отчита вярно :)

Ние със Слави сме го коментирали този въпрос, и бяхме стигнали до задънена улица. А сега както казваш, че от там се намества разхода, направо ми направи слънчев деня :). Сега остана да намеря някой в Сливен с тази програма :):):)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 07 Авг 2009, 14:05

Такааа, проверих колектора - пеперудките са там, не е и от маслото, финалната диагноза - префорсиране на мотора...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Мнение от kamendc » 07 Авг 2009, 15:34

малко не по темата, ама къде ги намирате в българия тези пътища, че да карате с 200 по тях? аз по магистрала тракия с повече от 150 не смея да карам, че лавираш между дупки, мутри с джипове и вуйчовци с жигули... умната, ей, ще се утрепете, тук не е германия с аутобаните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 08 Авг 2009, 15:14

Kickdown написа:финалната диагноза - префорсиране на мотора...

Колега ,Моята версия е ,че от продължителните високи обороти двигателят ти е бил подложен на продължително локално прегряване, както всички знаем главата е най-комплексната част от конструкцията и водния поток не облива равномерно навсякъде. В твоя случай стеблото на клапана се е изметнало, или главата под действие на високата локална температура с няколко десети от милиметъра и той не се е прибрал и е срещнал челото на буталото.
Кой цилиндър изгърмя?
Друга версия е ако пружината на клапана се е строшила.
Това което ме учудва е ,че тея двигатели нямат защита. Ей го на една тъпа шкода октавия ли беше клапаните не срещат буталото има оставено над бутално пространство и дори да скъса ангренаж ремък или верига не ги знам с какво са няма да напреави тая поразия. Много съм озадачен защо дизелите на БМВ са така.
Успех с ремонта ,колега.
Последна промяна bera на 08 Авг 2009, 15:32, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 08 Авг 2009, 15:32

Колеги много газ давате а това не са състезателни коли :) Миналата година мой приятел си купи 745ца кара я 15 дни все едно нее негова и мотора блокира.Преди това имаше 330ix караше я по тоя начин само където не спеше в дару кар.Така че давайте малко по спокойно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 15 Авг 2009, 12:08

Мале, мале... дано бързо оправиш БМВ-то. Отдавна не бях влизал във форума и не очаквах такава лоша новина за бившата ми колица. Направо и мен ме заболя като прочетох.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Авг 2009, 12:44

като гледам стопеното бутало не мисля че може да се стопи така от увиснал клапан ,по скоро обратното - буталото е прегряло и се е стопило ,локалното прегряване е довело до увисване на клапана поради затягане ... дизел с пикаещи дюзи лесно топи бутало това че си ги тествал с някаква програма нищо конкретно не означава за тях.. работиш в сервиз за коли за това да знаеш - износване на цилиндри няма да видиш ,това не е лада .. заминават само сегментите дори и на 500к да го отвориш цилиндрите ти ще са като нови ако не са надрани от счупени сегменти примерно ... маслото според мен напълно го изключете като причина за аварията

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook