Когато нещата отидат по дяволите...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
То ако ще се чупи мотора , може да се счупи винаги.
Това да не караш повече от 150-160 ..... за да го пазиш
Качествено масло, всичко в изправност и газ колкото може и колкото позволява пътя де
Това, че е дизел нищо не значи... той също си има прекъсвач и му пречи да влезе в саморазрушителни обороти
Още повече 320д на 150 км/ч май е малко след 3к оборота.... (ако се не лъжа де)
Това да не караш повече от 150-160 ..... за да го пазиш

Качествено масло, всичко в изправност и газ колкото може и колкото позволява пътя де

Това, че е дизел нищо не значи... той също си има прекъсвач и му пречи да влезе в саморазрушителни обороти

Още повече 320д на 150 км/ч май е малко след 3к оборота.... (ако се не лъжа де)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Никой не е казал да го караме само с 160км/ч аз също не го карам така но с колегата имаме в предвид че все пак е дизел колата и трябва да се има в предвид това ако нямаше значение натоварването и дизелите щяха да бъдат по 8000-9000обр.
Като искам скорост излизам с мотора,вдигам 300км/ч и после спокоен се качвам в милата ми печица

Като искам скорост излизам с мотора,вдигам 300км/ч и после спокоен се качвам в милата ми печица



всички говорим едно и също
както и да е, да насочим разговора в друга посока
може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора
и резултата накрая
май за сега са ОК
както и да е, да насочим разговора в друга посока

може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора
и резултата накрая
май за сега са ОК

Последна промяна © на 06 Авг 2009, 20:31, променена общо 1 път
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Към колегата слави или kickdown къде мога да намера тая програмка и може ли да си ползвам в къщи през лаптопа?
има огромна тема по въпроса http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=131937
благодарение на някои колеги (jomby) може да си я имаш и в къщи
благодарение на някои колеги (jomby) може да си я имаш и в къщи

martin_g60 написа:Към колегата слави или kickdown къде мога да намера тая програмка и може ли да си ползвам в къщи през лаптопа?
Аз я ползвам професионално, в смисъл в сервиза имаме и диагностична глава и компютъра е само с Unix без емулаций и тн. От вкъщи не го ползвам защого не ми се налага, просто това го работя и си имам цялото оборудване за BMW, Mercedes и VAG в сервиза.
може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора
Точно това е менюто, разбрал си ме перфектно и дюзите са ти чук направо

Друго по интересно подменю в DDE, е Comsumption Correction, което ти позволява да си настроиш разхода на бордовия да ти е реален, което е много приятно и полезно

© написа::shock:
може ли малко по подробно?
пак ли се влиза от диагностика там?
мислех, че не може да се настройва това
Пак по същия път, като с дюзите, само че не търсиш Smooth Runing Control, а търсиш Comsumption Correction, пак в същото меню се намира. След това ще те попита какви са показанията на бордовия, ти ще му ги въведеш, след това, ще те попита за реалния разход премерен с презареждане и след тези процедури ще му дадеш END. След това ще ти каже да изключиш от контакт за 10 секунди и си готов


- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Kickdown написа:© написа::shock:
може ли малко по подробно?
пак ли се влиза от диагностика там?
мислех, че не може да се настройва това
Пак по същия път, като с дюзите, само че не търсиш Smooth Runing Control, а търсиш Comsumption Correction, пак в същото меню се намира. След това ще те попита какви са показанията на бордовия, ти ще му ги въведеш, след това, ще те попита за реалния разход премерен с презареждане и след тези процедури ще му дадеш END. След това ще ти каже да изключиш от контакт за 10 секунди и си готовСлед това си нулираш от лостчето или от навигацията разхода и ако всичко е наред, трябва да започне да отчита вярно
Ние със Слави сме го коментирали този въпрос, и бяхме стигнали до задънена улица. А сега както казваш, че от там се намества разхода, направо ми направи слънчев деня


- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
малко не по темата, ама къде ги намирате в българия тези пътища, че да карате с 200 по тях? аз по магистрала тракия с повече от 150 не смея да карам, че лавираш между дупки, мутри с джипове и вуйчовци с жигули... умната, ей, ще се утрепете, тук не е германия с аутобаните.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Kickdown написа:финалната диагноза - префорсиране на мотора...
Колега ,Моята версия е ,че от продължителните високи обороти двигателят ти е бил подложен на продължително локално прегряване, както всички знаем главата е най-комплексната част от конструкцията и водния поток не облива равномерно навсякъде. В твоя случай стеблото на клапана се е изметнало, или главата под действие на високата локална температура с няколко десети от милиметъра и той не се е прибрал и е срещнал челото на буталото.
Кой цилиндър изгърмя?
Друга версия е ако пружината на клапана се е строшила.
Това което ме учудва е ,че тея двигатели нямат защита. Ей го на една тъпа шкода октавия ли беше клапаните не срещат буталото има оставено над бутално пространство и дори да скъса ангренаж ремък или верига не ги знам с какво са няма да напреави тая поразия. Много съм озадачен защо дизелите на БМВ са така.
Успех с ремонта ,колега.
Последна промяна bera на 08 Авг 2009, 15:32, променена общо 1 път
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Колеги много газ давате а това не са състезателни коли
Миналата година мой приятел си купи 745ца кара я 15 дни все едно нее негова и мотора блокира.Преди това имаше 330ix караше я по тоя начин само където не спеше в дару кар.Така че давайте малко по спокойно 


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
като гледам стопеното бутало не мисля че може да се стопи така от увиснал клапан ,по скоро обратното - буталото е прегряло и се е стопило ,локалното прегряване е довело до увисване на клапана поради затягане ... дизел с пикаещи дюзи лесно топи бутало това че си ги тествал с някаква програма нищо конкретно не означава за тях.. работиш в сервиз за коли за това да знаеш - износване на цилиндри няма да видиш ,това не е лада .. заминават само сегментите дори и на 500к да го отвориш цилиндрите ти ще са като нови ако не са надрани от счупени сегменти примерно ... маслото според мен напълно го изключете като причина за аварията
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани