Тема за малки проблемчета за които не си заслужава нова тема
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Тема за малки проблемчета за които не си заслужава нова тема
Защо не си направим една такава тема за малки проблемчета за които не си заслужава пускане на нова отделна тема?
По доста форуми такива теми имат голям успех...
Надявам се, че и колегите от БоваКар могат да помагат в тази тема.
Аз имам един проблем... Всеки месец си мажа уплътненията със спрей купен от БМВ (Гуми нещо си се казваше), но проблемът е, че с тоя спрей се цапа повече отколкото да върши нещо полезно... та ето го и проблемът - търся си подобен спрей, но под формата на мазило или нещо подобно като гъбичките за обувки.
В БМВ ползват някаква грес, но нея не я продават.
По доста форуми такива теми имат голям успех...
Надявам се, че и колегите от БоваКар могат да помагат в тази тема.
Аз имам един проблем... Всеки месец си мажа уплътненията със спрей купен от БМВ (Гуми нещо си се казваше), но проблемът е, че с тоя спрей се цапа повече отколкото да върши нещо полезно... та ето го и проблемът - търся си подобен спрей, но под формата на мазило или нещо подобно като гъбичките за обувки.
В БМВ ползват някаква грес, но нея не я продават.
pironkov написа:моята с нищо не я мажа...и си е ОК.
а кожата веднуй в годината я мажа с препарат на "Търтъл" за почистване и грижа и скърцат дрехите върху нея не самата кожа...
ама и кожата на Индивидуал-а е по мека и различна
Проблемът при мен е, че бързо се зацапват уплътненията на тавана и скърцат докато не се почистят.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Тема за малки проблемчета за които не си заслужава нова
MaXimal написа:Защо не си направим една такава тема за малки проблемчета за които не си заслужава пускане на нова отделна тема?
По доста форуми такива теми имат голям успех...
Надявам се, че и колегите от БоваКар могат да помагат в тази тема.
Аз имам един проблем... Всеки месец си мажа уплътненията със спрей купен от БМВ (Гуми нещо си се казваше), но проблемът е, че с тоя спрей се цапа повече отколкото да върши нещо полезно... та ето го и проблемът - търся си подобен спрей, но под формата на мазило или нещо подобно като гъбичките за обувки.
В БМВ ползват някаква грес, но нея не я продават.
Колега, купи си силиконов шпрей. Продават го по хубавите железарии. Струва около 15 лева. Той не цапа. Става и против замръзване на уплътненията за зимата.
Re: Тема за малки проблемчета за които не си заслужава нова
lusienk написа:MaXimal написа:Защо не си направим една такава тема за малки проблемчета за които не си заслужава пускане на нова отделна тема?
По доста форуми такива теми имат голям успех...
Надявам се, че и колегите от БоваКар могат да помагат в тази тема.
Аз имам един проблем... Всеки месец си мажа уплътненията със спрей купен от БМВ (Гуми нещо си се казваше), но проблемът е, че с тоя спрей се цапа повече отколкото да върши нещо полезно... та ето го и проблемът - търся си подобен спрей, но под формата на мазило или нещо подобно като гъбичките за обувки.
В БМВ ползват някаква грес, но нея не я продават.
Колега, купи си силиконов шпрей. Продават го по хубавите железарии. Струва около 15 лева. Той не цапа. Става и против замръзване на уплътненията за зимата.
Препарата на БМВ също е на силиконова основа(май) и си цапа...
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
разменям един горивен филтър за 2 бири и малко лафче за колите.
филтъра е за е87- 118д, 120д, Е60-530д, Х3-3,0д.
Филтъра ми беше продаден за е90-320д ни поради некоректността и некомпетентността на някои хора се наложи да си купя друг. Пробван е и изцапан с нафта но колата така и не запали.
MAHLE KL 169/3D
филтъра е за е87- 118д, 120д, Е60-530д, Х3-3,0д.
Филтъра ми беше продаден за е90-320д ни поради некоректността и некомпетентността на някои хора се наложи да си купя друг. Пробван е и изцапан с нафта но колата така и не запали.
MAHLE KL 169/3D
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- pkw08
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Някой да знае, или да е свалял кора на предна врата ? Става въпрос за Е-90/91, днес забелязах, че при отключване и заключване на автомобила на предна дясна врата бутона за откл.,закл. един път се прибере един път неиска, а иначе колата си се заключва и отключва нормално. Искам да сваля кората и да видя защо така се получава. Не ми се ходи в М кар иначе ги питах и казаха, че не е проблем и да я оставя да е оправят.
- Toneloker
- ентусиаст
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Абе колеги как мога да видя температурата на колата на е87? Рових из компютъра, ама никъде не намерих.
pkw08 написа:Някой да знае, или да е свалял кора на предна врата ? Става въпрос за Е-90/91, днес забелязах, че при отключване и заключване на автомобила на предна дясна врата бутона за откл.,закл. един път се прибере един път неиска, а иначе колата си се заключва и отключва нормално. Искам да сваля кората и да видя защо така се получава. Не ми се ходи в М кар иначе ги питах и казаха, че не е проблем и да я оставя да е оправят.
Махаш лайстната на вратата.Има 4-5 болта , развиваш ги и лекичко с отверка подпъхваш под кората за по лесно махане.Нищо сложно.Само внимавай с кабелите за управлението на стъклата , да не прецакаш буксата ако дръпнеш рязко кората. Успех
- pkw08
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
На оборотометъра, м/у 6000/7000 или м/у последните две цифри, трябва да има чертички. Само си проверете в книжката колко чертички трябва да са, за да е нормална температурата. Ако не се лъжа бяха 2.
- emo_pld
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '08 730d
Възможно ли е да ми е изгоряло стъпалото на pro Logic 7 ? Нещо ми пращи , но само на ниски честоти. В понеделник ще хода да ми го отстранят гаранционно , но ми се събраха около 1500 км тия 3 дни и полудявам с тва пращане и без свястна музика...
- DAEL
- Дакела
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани