На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
- methanol
- Бобо Дебелия
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
На такива обороти че когато превключиш на горната предавка трябва да си в оборотите на максималния въртящ момент, примерно за м50б20 4700рпм като трябва да се има впредвид че всяка предавка има различна дължина и на всяка предавка "изцеждането" е различно.
- djvisage
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
А някой да знае от къде мога да намеря графика с въртящ момент и мощност за М50В20?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
djvisage написа:А някой да знае от къде мога да намеря графика с въртящ момент и мощност за М50В20?
превключваш точно преди да набиеш прекъсвача,аз превключвам до трета предавка на 7200 от трета към четвърт на 6900,чипа ми е много зъл и храни яко до 7000 и след всяка смяна оборотите падат точно до границата на която тръгва да върви колата и няма дупка в ускорението.
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
Много сте интересни като започнете с подобни въпроси Не усещаш ли колата?Направи няколко старта и ще си отговориш на въпросите сам
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
За последния въпрос, който зададе, надали има точен отговор. Всичко зависи от настилка/гуми.... Ако си с по-изтъркани гуми на по-изтъркан асфалт, тръгваш на по-малко обороти, за да не въртиш и обратното...
П.С. Ако греша някъде, ще ме прощавате
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Изчетох с интерес темата, но ми направи впечатление "гениалният" израз на цитираният Ross Bentley в едно мнение от предишната страница:
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.
„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Fear написа:Изчетох с интерес темата, но ми направи впечатление "гениалният" израз на цитираният Ross Bentley в едно мнение от предишната страница:„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.
болидите от формула 1 тежат 500кила. На такива килограми не ти трябва много въртящ момент, и въпреки това вобще не е като на 328, освен това са с ограничение в кубатурата и трябва да са атмосферни което не позволява да се постигне голям въртящ момент. Плюс това на болидите не им е идеята да са възможно най-бързи в права линия. Погледни обаче драг колите. Там не случайно рулират коли с огромни американски двигатели по 9литра или такива с огромни турбота. Те могат да изкарат конете и атмосферно, от малка кубатура ама торг? Като върнеш газта и я ритнеш пак усещаш въртящ момент не кс. И в крайна сметка конете са просто въртящия момент по оборотите делено на 5250. Така ,че може да получиш конете или с голям въртящ момент или с много обороти като при формулите. така, че този цитат е донякъде верен.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Болидите са с минимално тегло 605кг. Не, че е много повече от 500кг., ама са си 20%.
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Fear написа:Болидите са с минимално тегло 605кг. Не, че е много повече от 500кг., ама са си 20%.
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.
Да, прав си забраих ,че вече новите болиди са в8. Относно сравнението ти ,не мисля ,че е правилно бензин с дизел да се сравнява и атмосферен с турбо. Ето ти отдолу по близко сравнение и двете коли са 505 кс и двете са задно едната e 5литра 505кс другата ги вади от 7. Едната е 500нм с по добра трансмисия другата 640нм и по лека. И двете са 2006г. http://www.youtube.com/watch?v=ovZWaOYMBkE
Ако сравнението което беше пуснал горе беше между две бензинови коли амтосферни с еднаква трансмисия и еднакви килограми и шофйор тази с по голям въртящ момент щеше да смаже другата.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
BMW_RIDER написа: Ако сравнението което беше пуснал горе беше между две бензинови коли амтосферни с еднаква трансмисия и еднакви килограми и шофйор тази с по голям въртящ момент щеше да смаже другата.
Toва е вън от съмнение, все пак при абсолютно равни други условия, едната кола има нещо в повече от другата.
Цялата работа тръгна от
„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
което, мисля че си съгласен с мен, е пълна глупост.
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
При м43 максималния въртящ момент ти идва при 3900 оборота.При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.Почти не превърта гуми.А като смениш към 6100 оборота,следващата предавка тръгва точно от подходящото място около 4000.
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Dpy написа:При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.
Газта или съединителя
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
uCnaHeTcA написа:Dpy написа:При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.
Газта или съединителя
Задкрилките.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани