М50Б25 турбо проект
Модератор: bum_bum
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
М50Б25 турбо проект
Здравейте колеги. Започнах да събарям блока на един 2,5 без ванос, който е бил на 5-ца. Идеята е да го направя евентуално 2,75 със смяна на колянов вал и биели /ако успея да ги намеря/ и да му се присади турбина като му дойде времето. Като го купувах беше с напълно разглобена глава.Решил съм да му направя основен ремонт-сега по празниците ще го нося за шлайф на цилиндри и колянов вал. Ще моля напредналите да помагат щото т'ва ми е сефтето.
Блока е в мн. добро състояние- по цилиндрите стоят следите от хонинга. Какви биели ми трябват ако реша да слагам дългоходов колянов вал от тдс за да стане 2,75 литра и сгъстяване 12 ? Oт кой 4 цилиндров мотор бяха кованите 84 милиметрови бутала, които мога да сложа щото са по-леки от тия които са в мотора сега-М42 или М43, че въобще не са ми ясни..
Благодаря ви предварително.
Блока е в мн. добро състояние- по цилиндрите стоят следите от хонинга. Какви биели ми трябват ако реша да слагам дългоходов колянов вал от тдс за да стане 2,75 литра и сгъстяване 12 ? Oт кой 4 цилиндров мотор бяха кованите 84 милиметрови бутала, които мога да сложа щото са по-леки от тия които са в мотора сега-М42 или М43, че въобще не са ми ясни..
Благодаря ви предварително.
Последна промяна VENBO на 22 Юли 2010, 11:20, променена общо 3 пъти
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи и успех няма да останеш разочарован
ПС ако има нещо друго питаи и успех няма да останеш разочарован
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи и успех няма да останеш разочарован
Благодаря колеги На is-а буталата са по-леки и са ковани- няма ли да е по-добре да ползвам тях, или нема голяма файда-да знам дали да търся? Тоя моя мотор в крайна сметка от 5-ца ли е или от 3-ка, че го купих на устно уверение ?
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
другия вариант е вал от м50б28 + биели м20б20 - 10.8 степен на сгъстяване
има и вариант за твоите си биели ама трябва да се вземат няколко мм от буталата и отиваш на 11.1-11.3 степен на сгъстяване
има и вариант за твоите си биели ама трябва да се вземат няколко мм от буталата и отиваш на 11.1-11.3 степен на сгъстяване
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.
Megasquirt & Megaview user
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
valentino написа:Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.
Много благодаря!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Колега това не можах да го разбера И какво имаш в предвид под шпонка???^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
VENBO написа:^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи и успех няма да останеш разочарован
Благодаря колеги На is-а буталата са по-леки и са ковани- няма ли да е по-добре да ползвам тях, или нема голяма файда-да знам дали да търся? Тоя моя мотор в крайна сметка от 5-ца ли е или от 3-ка, че го купих на устно уверение ?
Мотора е от 5-ца(или поне е бил в такава като му гледам картера на снимката)
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Ясно схванах
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
И колега сори че пак питам. Правихте я с цел турбиниране ли? Шото с тези оригиналните бутала кел файда че вала и биелите са други. Или я правихте атмосверка и сте имали за цел да и вдигнете кубатурата което вече е оправдано.^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи и успех няма да останеш разочарован
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам^Penata^ написа:Аз лично го правих защото си счупих коляновия вал.Просто имах тази идея,а и вал от дизел имах на далавера,биелите ги имах,за това го зглобих и до последния монент не знаех дали изобщо ще трагне
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: ре
slavianko написа:Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам
Дайте жокер за буталата от is- във всеки ис-ов двг ли са ковани или има значение абревиатурата М42...и тн? Или пък как да ги позная че са ковани? Биели от М20 не са ли достатъчно здрави за надув? Извинявам се за ламерските въпроси.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани