Проблем с мощност БМВ 320Д 150коня

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 31.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D / E65

Проблем с мощност БМВ 320Д 150коня

Мнение от Avatarest » 27 Фев 2009, 18:43

Здравейте,

Имам проблем с БМВто си - няма мощност в ниските обороти. Проблема се появи преди време, като постепенно се усилва. Колата до момента в който не се вдигнат оборотите над 2500 просто набира по-бавно от опел 1992г. Годината на модела ми е 2001, новата маска.

Бях на сервиз днес - Супер Дизел ООД на околовръстното. Не даде никакви проблеми на компютъра, единствено след 3 часа мотане и каране на сам на там, се установи, че най-вероятно, не сигуно проблема е в дебитомера. Интересува ме някой имал ли е такъв проблем, може ли въобще проблема да е в тая джаджа и цената от 310лв. за нея нормална и реална ли е.

Нещо много се съмнявам за тоя сервиз, първия който гледа колата, според мен хал хабер си няма от това което прави. Почна да ми обяснява, че не трябва да сменям скорост преди 2500 оборота и да я форсирам повече на всяка предавка, щот била спортна. Което за мен са пълни глупости! Това е напълно нормална кола, която може да се кара и в градски условия, 150 коня не са кой знае какво и т.н.

Чудя се да ходя ли пак там, ако може да ми препоръчате някакъв сервиз, където имат идея какво да гледат и могат да ми дадът някаква реална информация.

Това по което откриха проблема беше че при натискане педала на газта преди 2000 оборота, в системата не влиза необходимото количество въздух!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Фев 2009, 18:56

Проблаема ти е 99% Дебитомер. Цената е тази. Сменя се и се програмира колата за този дебитоер. А за сервиза може и да го смениш. Не съм от Сф и не мога да ти препоръчам нищо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 27 Фев 2009, 19:07

И аз съм убеден, че е дебитомер, защото съм виждал коли с подобен проблем и след смяна се оправят - дебитомера е "консуматив" направо след броени км му идва времето за жалост.
Не мисля, че си прав като съдиш хората по този начин, все пак това им е работата. Ако не разбират няма да я работят нали и няма да имат клиенти :)

Поздрави,
Добри
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 27 Фев 2009, 19:09

И аз мисля че в дебитомера ти е проблема
Също можеш да пробваш да запушиш АГР клапана... докато ти го сменят... може да има положителен ефект :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Фев 2009, 20:25

Недех да запушваш дебитомера на 150 коня май не се отразява добре един колега беше писал че след като си го е отпушил колата тръгнала да върви иначе си за дебитомер сигурно .

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Фев 2009, 20:32

сигурно имаш предвид АГР -а
при мен и с отпушен и с запушен върви еднакво добре, има малка разлика в загряването и ниските обороти


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 27 Фев 2009, 21:02

Има при мен пък като чили със запушен клапън по-бързо загрява, но може и да е от времето понеже го запуших като започна да се стопля.
А иначе колата върви доста по-добре в ниските със запушен клапан.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 28 Фев 2009, 0:15

Че на мене какво ми е останало че 150 коня дава грешка като се изолира агр-а и спира да върви :drinking:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 2.03.2009
Местоположение: ruse

Мнение от koookoooo » 02 Мар 2009, 12:59

Здравей! До колкото разбирам бмв ти е дизел 15о конски сили,проверявал ли си интерколера да не е пробит

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook