Проблем с мощност БМВ 320Д 150коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с мощност БМВ 320Д 150коня
Здравейте,
Имам проблем с БМВто си - няма мощност в ниските обороти. Проблема се появи преди време, като постепенно се усилва. Колата до момента в който не се вдигнат оборотите над 2500 просто набира по-бавно от опел 1992г. Годината на модела ми е 2001, новата маска.
Бях на сервиз днес - Супер Дизел ООД на околовръстното. Не даде никакви проблеми на компютъра, единствено след 3 часа мотане и каране на сам на там, се установи, че най-вероятно, не сигуно проблема е в дебитомера. Интересува ме някой имал ли е такъв проблем, може ли въобще проблема да е в тая джаджа и цената от 310лв. за нея нормална и реална ли е.
Нещо много се съмнявам за тоя сервиз, първия който гледа колата, според мен хал хабер си няма от това което прави. Почна да ми обяснява, че не трябва да сменям скорост преди 2500 оборота и да я форсирам повече на всяка предавка, щот била спортна. Което за мен са пълни глупости! Това е напълно нормална кола, която може да се кара и в градски условия, 150 коня не са кой знае какво и т.н.
Чудя се да ходя ли пак там, ако може да ми препоръчате някакъв сервиз, където имат идея какво да гледат и могат да ми дадът някаква реална информация.
Това по което откриха проблема беше че при натискане педала на газта преди 2000 оборота, в системата не влиза необходимото количество въздух!
Имам проблем с БМВто си - няма мощност в ниските обороти. Проблема се появи преди време, като постепенно се усилва. Колата до момента в който не се вдигнат оборотите над 2500 просто набира по-бавно от опел 1992г. Годината на модела ми е 2001, новата маска.
Бях на сервиз днес - Супер Дизел ООД на околовръстното. Не даде никакви проблеми на компютъра, единствено след 3 часа мотане и каране на сам на там, се установи, че най-вероятно, не сигуно проблема е в дебитомера. Интересува ме някой имал ли е такъв проблем, може ли въобще проблема да е в тая джаджа и цената от 310лв. за нея нормална и реална ли е.
Нещо много се съмнявам за тоя сервиз, първия който гледа колата, според мен хал хабер си няма от това което прави. Почна да ми обяснява, че не трябва да сменям скорост преди 2500 оборота и да я форсирам повече на всяка предавка, щот била спортна. Което за мен са пълни глупости! Това е напълно нормална кола, която може да се кара и в градски условия, 150 коня не са кой знае какво и т.н.
Чудя се да ходя ли пак там, ако може да ми препоръчате някакъв сервиз, където имат идея какво да гледат и могат да ми дадът някаква реална информация.
Това по което откриха проблема беше че при натискане педала на газта преди 2000 оборота, в системата не влиза необходимото количество въздух!
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Проблаема ти е 99% Дебитомер. Цената е тази. Сменя се и се програмира колата за този дебитоер. А за сервиза може и да го смениш. Не съм от Сф и не мога да ти препоръчам нищо
- somuchbetter
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
И аз съм убеден, че е дебитомер, защото съм виждал коли с подобен проблем и след смяна се оправят - дебитомера е "консуматив" направо след броени км му идва времето за жалост.
Не мисля, че си прав като съдиш хората по този начин, все пак това им е работата. Ако не разбират няма да я работят нали и няма да имат клиенти
Поздрави,
Добри
Не мисля, че си прав като съдиш хората по този начин, все пак това им е работата. Ако не разбират няма да я работят нали и няма да имат клиенти
Поздрави,
Добри
impossible is nothing
BMW TEAM PLOVDIV
BMW TEAM PLOVDIV
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
И аз мисля че в дебитомера ти е проблема
Също можеш да пробваш да запушиш АГР клапана... докато ти го сменят... може да има положителен ефект
Също можеш да пробваш да запушиш АГР клапана... докато ти го сменят... може да има положителен ефект
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Има при мен пък като чили със запушен клапън по-бързо загрява, но може и да е от времето понеже го запуших като започна да се стопля.
А иначе колата върви доста по-добре в ниските със запушен клапан.
А иначе колата върви доста по-добре в ниските със запушен клапан.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани