BMW 518, 520 (12v), 520 (24v)
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
BMW 518, 520 (12v), 520 (24v)
Iskam da popitam kakwo mislite za tezi ma6ini i ako move da mi kagete za razhoda im na gorivo. Sa6to me interesuva slaganeto na AGU. Znam, 4e pri 520 (24v) tova e po - osobeno zatova pitam za ostanalite dva modela. Po katalogni danni 518 uskorqva za 10.5sec i ima Vmax = 190km/h. A 520 (12v) uskorenie 11sec. i Vmax = 198km/h. Imali istnia v tova.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
ne,za uskorenieto ne e taka.518 uskoriava za ne6to ot sorta na 11,8sek.,a 520 za 10,5-a za max.speed na 520-okolo 200-210km/h
518 i 520
Za6to da e AD? Audi 100 s 2 litruv dvigatel sa6to ima 115 konq. 2.4td i 2.5td sa6to sa po 115 konq. Razlikata m/u 520i i 518 e 14 konq (129 - 115 = 14). Ne iskam 520 s 15o konq. Ili 520i ili 518i kato i dvete 6te gi napravq na gaz. No sega sam nameril edno 520i s dosta ekstri no bez klimatik, mogeli da mu se slogi klimatik ili klimatronik i za kolko na staro ili 4iso novo. I nezabravqite da mi kagete kolko har4i 518 i 520 na bezin i gaz pri umereno karane.
14 коня
виж, ако можеш графиките на въртящия момент, тогава ще разбереш откъде и как идват тез 14 коня и дали са най-важното нещо (хинт: не са)
<br>
br
br
Карах 518І 1993г производство, като и навъртях над 80 000 км. Мога да ти кажа следното:
1. Разходът градско съм го докарвал до около 10.
2. Извънградско - като държиш стрелката на разходомера в/у 10, колата върви с около 140 -150 км/ч.
3. Харчи масло, каквото и да направиш.
4. Качат ли се 4 (еле па 5 човека), всяка Лада ще те направи смешен на ускорение.
5. Наложи ли ти се да задминеш друга кола, препоръчително е предварително да изключиш климатика. Ускорението се подобрява около 2-3 пъти.
6. Няма да имаш никакви проблеми зимата - не върти гуми.
7. Максималната скорост е ограничена на 215 км/ч.
8. Разполага с много празно място под предния капак.
9. Задължително изхвърли надписа 518. Веднага ставаш прицел по кръстовищата на всяка бангия.
10. Имаш ли нужда от 10?
1. Разходът градско съм го докарвал до около 10.
2. Извънградско - като държиш стрелката на разходомера в/у 10, колата върви с около 140 -150 км/ч.
3. Харчи масло, каквото и да направиш.
4. Качат ли се 4 (еле па 5 човека), всяка Лада ще те направи смешен на ускорение.
5. Наложи ли ти се да задминеш друга кола, препоръчително е предварително да изключиш климатика. Ускорението се подобрява около 2-3 пъти.
6. Няма да имаш никакви проблеми зимата - не върти гуми.
7. Максималната скорост е ограничена на 215 км/ч.
8. Разполага с много празно място под предния капак.
9. Задължително изхвърли надписа 518. Веднага ставаш прицел по кръстовищата на всяка бангия.
10. Имаш ли нужда от 10?
Vse pak si go karal 80 000. Ako e tolkova lo6o za6to go napravi. Po princip si haresvam 520 no me pritesnqva razhoda na gorivo. Ako darga razhodomera na 10 kolko 6te varvi edin 520 i do kolko 6te moga da go svalq gradsko. Ako moge da gori 11 gradsko dobre no ako sa 15 - 16 ne mi haresva. I moga li da namerq 129 konq 1993 ili 1994 godina?
въртящ момент
и аз не съм ги виждал:( (графиките на въртящия момент)
обаче съм почти сигурен, че на по-големия двигател, като цяло е по-висок и равномерен, евентуално изнесен към по-ниски обороти (в сравнение с по-малкия двигател)
иначе ще кажа: мощността при дадени обороти е константа по въртящия момент при тези обороти.
по принцип максималната мощност е близо до максималните обороти (примерно последната 1/3 от диапазона).
в тази 1/3, въртящия момент намалява, и мощността зависи повече от оборотите, отколкото от въртящия момент (оборотите се повишават, въртящия момент намалява, и мощността като произведение от двете, започва да нараства със все по-бавни темпове, докато накрая, дори почва да намалява)
точно поради това разликата в максималната мощност не е фрапираща като абсолютна стойност, но като разпределение в оборотите е.
п.с. ще се радвам, ако някой (за пореден път роската:) ме коригира или допълни или и двете, примерно аз се сещам за vanos, но нищо практическо не знам за него (за съжаление)
п.п.с. това при положение, че двигателите са горе еднакво скроени, защото въртящия момент зависи не само от обема (спирам че много се отплеснах)
обаче съм почти сигурен, че на по-големия двигател, като цяло е по-висок и равномерен, евентуално изнесен към по-ниски обороти (в сравнение с по-малкия двигател)
иначе ще кажа: мощността при дадени обороти е константа по въртящия момент при тези обороти.
по принцип максималната мощност е близо до максималните обороти (примерно последната 1/3 от диапазона).
в тази 1/3, въртящия момент намалява, и мощността зависи повече от оборотите, отколкото от въртящия момент (оборотите се повишават, въртящия момент намалява, и мощността като произведение от двете, започва да нараства със все по-бавни темпове, докато накрая, дори почва да намалява)
точно поради това разликата в максималната мощност не е фрапираща като абсолютна стойност, но като разпределение в оборотите е.
п.с. ще се радвам, ако някой (за пореден път роската:) ме коригира или допълни или и двете, примерно аз се сещам за vanos, но нищо практическо не знам за него (за съжаление)
п.п.с. това при положение, че двигателите са горе еднакво скроени, защото въртящия момент зависи не само от обема (спирам че много се отплеснах)
<br>
br
br
- Breyton
- ентусиаст
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Dokolkoto znam 520-ta s 24klapana e po ikonomi4na ot taia s 12 klapana.
Plus tova edin dvigatel kolkoto pove4e kub.cm-a e tolkova po-dulug jivot ima.
Plus tova edin dvigatel kolkoto pove4e kub.cm-a e tolkova po-dulug jivot ima.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани