E30 история
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- TERMINATOR
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ската да се мръщи
- Мечтае да кара: E30 М3
TERMINATOR написа:bega4ka_ написа:Чакайте малко сега,нещо се обърках...мойта е30-ка е 91-92г 318ис е и е 115киловата това са 152 коня това какъв мотор се води
Мотора ти е M40-ска.Зависи, ако е оригиналния.
Благодаря колеги! И аз така си мислех, 4е двигатела ми е М 40-ска.
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Форума наистина е много добре барнат и инфото вътре е интересно.
Темата е много изчерпателно написана 10х
Темата е много изчерпателно написана 10х
- JENATA NA 6EFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Sf City
- Кара: другите да се усмихват :)
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
НЕ! ИМА САМО ЕДНА!diamantshwarz-metallic,троен стоп
НЕ! ИМА САМО ЕДНА!diamantshwarz-metallic,троен стоп
Последна промяна JENATA NA 6EFA на 02 Фев 2009, 2:21, променена общо 1 път
- ico-bmw
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Е30
Едно уточнение по темата...все питат защо има 325 171 коня и 170 коня просто когато излиза двоен стоп М20Б25 е с по висока степен на сгъстяване и от там идва разликата от 1 кон и 2 нютона във въртящия момент...решили са да разтоварят малко двигателя явно за да изкара повечко време...
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
колега браво. аз и без това от скоро придобих една 30 ка към колекцията и тази тема ми доиде много добре. все повече започвам да и се кефя. в последния месец я карам само нея 36 цата хвана прах нещо
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: E30 история
Нека и аз направя едно уточнение!
Първия дизел е М21 от конвейра слиза с турбо,
после излиза без турбо и в крайна сметка
турбото се връща, защото колата става доста мудна дори и за онези времена и продажбите наистина спадат.
Първия дизел е М21 от конвейра слиза с турбо,
после излиза без турбо и в крайна сметка
турбото се връща, защото колата става доста мудна дори и за онези времена и продажбите наистина спадат.
- Milushkata
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E 36 Compakt
Re:
имах Е30 преди време и наистина съм много много доволен от този автомобил. В момента карам Е36 и наистина разликата в двата автомобила е страхотна.
Добър шофьор не този които кара бързо, а този които спира бързо
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: E30 история
http://e30world.com/specifications/BMW-E30-specs-table
няма 20ка ма може да е полезно...
няма 20ка ма може да е полезно...
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: E30 история
браво жорка мн полезно инфо
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: E30 история
http://www.e30club.ru/index.php?id=207
Допълвам историята на модела с нещо не популярно 204 бройки все пак:mhihi: зверска гад...М30 надут до 450 коня,за 705 нютона неам думи... добре звучи 290 км/ч максимална скорост и 5 сек 0/100 км/ч ...333i...двойно стопче от южна африка...
Допълвам историята на модела с нещо не популярно 204 бройки все пак:mhihi: зверска гад...М30 надут до 450 коня,за 705 нютона неам думи... добре звучи 290 км/ч максимална скорост и 5 сек 0/100 км/ч ...333i...двойно стопче от южна африка...
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: E30 история
и тегло 1400кг ,бая му натежава моторчето
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: E30 история
м30 за Бога
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: E30 история
има го тва ама само вариант м тех 1 и то за топлите страни и наистина са много малко бройки а м30 е спасил много пунктове за вторични от фалит така че за него не се коментира е те такава баш и на мене ми се кара да ти е.а и М-ките всеки втори иска м3 аз искам 333i
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани