Втулки за джанти, откъде?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Втулки за джанти, откъде?
Колеги, днес си купих ето тези джанти от Е39 http://bmwfans.info/original/E39/Lim/523i-M52/ECE/L/A/2000/04/mg-36/ill-36_0183/
И сега трябва да търся втулки, че централния отвор идва по-голям, та мен ми казаха варианта да се направят на стругар, другаде чух че се продавали готови... кой е по-добрия вариант според вас, и ако се продават къде ги има ?
И сега трябва да търся втулки, че централния отвор идва по-голям, та мен ми казаха варианта да се направят на стругар, другаде чух че се продавали готови... кой е по-добрия вариант според вас, и ако се продават къде ги има ?
- justboy
- Олдскул фен
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Втулки за джанти, откъде?
georgipass написа:Колеги, днес си купих ето тези джанти от Е39 http://bmwfans.info/original/E39/Lim/523i-M52/ECE/L/A/2000/04/mg-36/ill-36_0183/
И сега трябва да търся втулки, че централния отвор идва по-голям, та мен ми казаха варианта да се направят на стругар, другаде чух че се продавали готови... кой е по-добрия вариант според вас, и ако се продават къде ги има ?
Гледам от Варна си, ако ти се идва до Добрич за около 30-40 лева знам къде ги правят тука.
Аз като си взех 16ките от подписа колата все тропаше нещо.
На баланс ходих, джанти ми изправяха, абе всичко и накрая втулки дебели 0.7 мм и стана доста време няма проблеми.
Идваш с колата мерят централните отвори. И до 1 час ти ги носят.
E34, E38
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- justboy
- Олдскул фен
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
klintan66 написа:Не си струва да се правят . Купи от някой готови .
Които има шанс да не станат?
За уфертата, която му споменавам човека ще му измери каквото трябва и след 1 час са готови и си ги взима. Не го препоръчвам щото ще взема нещо от цялата работа, а защото аз направих така и нямам проблеми.
Ако те интересува нещо, колега, пиши ми лс.
E34, E38
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Те са като ластичета тези втулки. Разликата е много малка. Аз съм с джанти от Е39 и първия път като сменях гумите щях да изхвърля втулките - мислех, че са паднали от някъде до колата ми. Не съм сигурен, че всеки стругар може да ги направи такива тънки (по-точно дали ще му се занимава). Разпитай по гумаджиите, почти всеки може да ти ги вземе, ако ги няма в наличност.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Това исках да кажа и аз ,че са много тънки и не всеки стругар ще се справи . И аз съм с джанти от е39 и докато намерих оргинални пластмасови карах с едни алуминиеви ленти които се използват в енергото за прикрепване на кабел към опънат тел . Става но временно . Леко си тресе . С оргиналните втулки заспа.
- justboy
- Олдскул фен
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Този човек, който предлагам. С това си се занимава и поне за града ни е много търсен, за справянето незнам кое е еталон, но аз за 15 000 километра нямам грижи :-)
E34, E38
Извинявам се,че се намесвам в темата на колегата защото въпросът ми е малко извън нея,но не искам да отварям нова така и така се говори за джанти,та въпроса ми е по какъв начин мога да си намеря ключ за секретните болтове на джантите защото от автокъщата от където я взех само вдигаха рамене и незнаеха къде е та мисълта ми е дали мога да намерия ключът,или на стругар нещо да мисля,
а ако ми дадете съвет как да извадя болтовете и даги сменя с нови цена няма да имате колеги
а ако ми дадете съвет как да извадя болтовете и даги сменя с нови цена няма да имате колеги
Обичай ближния,ближи обичания!!!
- ddddk
- ентусиаст
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
аз тоз филм със секретния болт съм го играл вече, но на жигули...
значи, вземаш един ключ "папагал" или "гарга" му викат още някои и една тръба за рамо. Хващаш болта отстрани за цилиндричната част - стягаш - напъваш - и като го развиеш - изхвърляш!
Успех и поздрави
Д
значи, вземаш един ключ "папагал" или "гарга" му викат още някои и една тръба за рамо. Хващаш болта отстрани за цилиндричната част - стягаш - напъваш - и като го развиеш - изхвърляш!
Успех и поздрави
Д
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dizelboy
- старши ентусиаст
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
маргел мен като мид адоха джантите беха с отвор за е 39 ими дадоха едни алуминиежи много фини страхотни и не са скупи няма ядове с тях дерзаи
- ddddk
- ентусиаст
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
ааааа аз съм правил на стоманенки! Виж, за лети джанти номера с "папагала" може и да не стане... трябва да имаш видима (изпъкнала на вън) цилиндрична част на болта. Ако болта влиза навътре в джантата като във втулка, то тогава филма е друг:
Дрелка - свредло - отвор - метчик за лява резба - болт лява резба - стягаш - още стягаш - и болта на джантата трябва да се развие...
Само е притесняваща думичката "трябва" - просто има вероятност да се скъса новонарязаната резба вместо да се развие болта.
А, последното ще се случи с много голяма вероятност, ако новата резба не е точно на оста на болтовата резба.
Да улучиш оста точно и само на око е невъзможно... значи тоз метод е ташак
Я, първо кажи какви са джантите или най-добре направи една снимка на болтовата зона и ще измислим нещо...
Поздрави,
Д
Дрелка - свредло - отвор - метчик за лява резба - болт лява резба - стягаш - още стягаш - и болта на джантата трябва да се развие...
Само е притесняваща думичката "трябва" - просто има вероятност да се скъса новонарязаната резба вместо да се развие болта.
А, последното ще се случи с много голяма вероятност, ако новата резба не е точно на оста на болтовата резба.
Да улучиш оста точно и само на око е невъзможно... значи тоз метод е ташак
Я, първо кажи какви са джантите или най-добре направи една снимка на болтовата зона и ще измислим нещо...
Поздрави,
Д
много благодаря за досегашните съвети колега, а джантите са алуминиеви и наистина влизат болтовете като във втулка за момента няма как да ги снимам защото колата е в сервиз понеже ме удариха малко миналата седмицаddddk написа:ааааа аз съм правил на стоманенки! Виж, за лети джанти номера с "папагала" може и да не стане... трябва да имаш видима (изпъкнала на вън) цилиндрична част на болта. Ако болта влиза навътре в джантата като във втулка, то тогава филма е друг:
Дрелка - свредло - отвор - метчик за лява резба - болт лява резба - стягаш - още стягаш - и болта на джантата трябва да се развие...
Само е притесняваща думичката "трябва" - просто има вероятност да се скъса новонарязаната резба вместо да се развие болта.
А, последното ще се случи с много голяма вероятност, ако новата резба не е точно на оста на болтовата резба.
Да улучиш оста точно и само на око е невъзможно... значи тоз метод е ташак
Я, първо кажи какви са джантите или най-добре направи една снимка на болтовата зона и ще измислим нещо...
Поздрави,
Д
Обичай ближния,ближи обичания!!!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани