Изпускателна генерация! Кой Как.. ???
Модератор: bum_bum
И като не разбираш нещо не се дразни.
Пиши си в темите / купува / продава /
Пиши си в темите / купува / продава /
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- phantomas
- младши ентусиаст
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Dizzel написа:И като не разбираш нещо не се дразни.
Пиши си в темите / купува / продава /
Ти си знаеш ама щом викаш
phantomas недей 63ки на стоковица ще я спънеш
I'm slowly drifting
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Не казвам, че се е спънала а мисля че, може да е подобре без него.
ще пробвам и без него.
ще пробвам и без него.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Тая тема съм я позабравил а и нещо пощата не ме подсеща..
Аз вече си реших проблема с генерацията
Хлопна ми дъската и я направих на ф70 от нераждъвеика с проходно краино "Титаниево" и "Резонансно" пак проходно на ф70 КОето го сложих за да задържа топлината за по добро мерене на Ламбдата.
Ето снимки:
Тръбите ми излезнаха 400лв. с монтаж и гърнето 150лв. (споменавам цени защото ми казаха, че за нераждавеика в София ще излезне над1000лв. та до 2000лв. )
Колата има осазаема разлика (може би щото бях с генерация от 320-ка)
На една отсечка 800метра по наклон нагоре доста голям правя с новата генерация 195км/ч а с предишната 165км/ч което си е осазаема разлика. А звука е убииствен и много приятен не е някакъв дразнещ.
Поздрави!
Аз вече си реших проблема с генерацията
Хлопна ми дъската и я направих на ф70 от нераждъвеика с проходно краино "Титаниево" и "Резонансно" пак проходно на ф70 КОето го сложих за да задържа топлината за по добро мерене на Ламбдата.
Ето снимки:
Тръбите ми излезнаха 400лв. с монтаж и гърнето 150лв. (споменавам цени защото ми казаха, че за нераждавеика в София ще излезне над1000лв. та до 2000лв. )
Колата има осазаема разлика (може би щото бях с генерация от 320-ка)
На една отсечка 800метра по наклон нагоре доста голям правя с новата генерация 195км/ч а с предишната 165км/ч което си е осазаема разлика. А звука е убииствен и много приятен не е някакъв дразнещ.
Поздрави!
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
archie написа:От каде си взе проходно гърне на ф70 че нещо ме надъха за генерацията
че и аз съм с 20-кова
От никаде Краиното Гърне е на Ф63 вход и ф110 изход
Но явно не му пречи
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
KIM написа:тая права тръба не прави ли мазало на пешеходците в ушите
Само ако си в "обороти"
Иначе е очудващо тихо и някакво басово приятно звучене.
Преди на 316-ката ми само изкормих катализатора и слойих илиенско проходно Гърмеше страшно и накакво метално гадно и дразнещо, но сега дали заради 6-така или заради краиното или пък по 6ироката тръба знам ли но звучи много добре
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Звука на всеки 4 цилиндров двигател е пумия, затова искам моя да го премахна максимално :mha: иначе мн добре е станало евала само аз на твое място бих използвал двуцевка накрая че така като кюнец на печка
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
и аз исках двуцевка ама четох че това гърне не случаино го слагат а заради широчината му и дължината се получавало някакъв резонанс (нещо като при музикалните инструменти) и от там по добрия звук.
Пък и за тия пари 130лв. двуцевка само някоя "илиенска"
Гледах и разрезан на две оригинален ремус вътре бахти смешното една тръба надупчена която се разклонява на две в края и вата около нея Това е Ремуса а парите са му
Пък и за тия пари 130лв. двуцевка само някоя "илиенска"
Гледах и разрезан на две оригинален ремус вътре бахти смешното една тръба надупчена която се разклонява на две в края и вата около нея Това е Ремуса а парите са му
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
извинявай за оффа, но кой ти се е упражнявал така на колата? ясно че са нямали машина за огъване на тръби ама тези заварки къртят.....а и пари си им дал....
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
че какво друго, освен вата и тръби очакваше да видиш :mha:
цената идва от качеството на материалните, изработката и от инжинерната мисъл употребена за направата на гърнето. ясно е, че като принцип са еднакви
цената идва от качеството на материалните, изработката и от инжинерната мисъл употребена за направата на гърнето. ясно е, че като принцип са еднакви
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани