Коригиране на турбото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Коригиране на турбото

Мнение от ludia » 12 Яну 2009, 22:07

Някои знае ли къде могат да променят геометрнията на турбината ми на 325ТД. Понеже съм решил да слагам кулер на моята 325ТД за да стане ТДС.
За щастие турбините на тд и тдс са еднакви, но на тд надува 0.9 а на тдс 1.1
Та как мога да направя старата ми да надува на 1.1
Вече съм си намерил кулер и тръбите само остава да ги сложа и да коригирам турборо.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Яну 2009, 22:35

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 21:37, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Яну 2009, 22:37

Бедна смес стопява буталата понякога така че провери и за горивота как стои въпроса ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Яну 2009, 22:39

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 21:36, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 13 Яну 2009, 8:26

При ТД И ТДС разликите са:
115кс. колектори :arrow: турбо
145кс. колектори :arrow: кулер :arrow: турбо
Турбините са напълно еднакви.
Можеби ще има нужда в настроика на ГНП то след като се добави кулера, но несъм сигурен.
А глава пука като водната помпа е оригинална с пластмасови перки, а не като и дейде времето.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Яну 2009, 11:32

WALL написа:V-max e твоя човек! Не е само въпроса да я надуеш, а още гориво :confused:


мерси колега :D наистина има нужда самоот гориво , така се надуват ТДСите ;) ето дна темичка , където нещата се изказаха доста добре :

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=109935&highlight=


Преди около година-две помогнах за една такава опреция (о ТД към ТДС) и ефекта беше поразителени за мен :mhihi: Колицата разкъсваше наред из Младост само със слагането на кулер + корекция на софтуера


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 13 Яну 2009, 12:10

Прочетох доста но специално тази тема не съм чел.
Разбрах че трябва само да сложа кулерчето и да реголирам налягането чрез гайката на баипаса на турбината.
Понеже както казах на тдс са надува до 1.1 а на тд надува до 0.9
Сега ми остава само да си купя манометър и да се стопли времето.
И слагам кулерчето на старама ми любов :mhihi:
Ако има желаещи за помощ в специалност V-max с удоволствие ще се възползвам пък после ще се почерпим подобаващо.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Яну 2009, 12:51

преместена от Е46

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook