ESS tuning = счупен двигател
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Дано не се превърне темата в спор за качествата на бензина, въпреки, че е голям проблем явно. Мойта кола харчи повече 98 лук ойл, отколкото 95 на еко, което идва да ми каже, че тоя 98 не е точно 98.
Мога да си представя такова разочарование, като сложиш скъп кит на скъпа кола, но за съжаление сме в булгаристан и ако не майстора да сбърка нещо при монтажа, то бензина ще е осран или маслото ще е Приста в туби от Кастрол... Аз лично бих изчакал да се отвори да се види кое, как..
Мога да си представя такова разочарование, като сложиш скъп кит на скъпа кола, но за съжаление сме в булгаристан и ако не майстора да сбърка нещо при монтажа, то бензина ще е осран или маслото ще е Приста в туби от Кастрол... Аз лично бих изчакал да се отвори да се види кое, как..
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Не искам да се явявам защитник нито на Лукоил нито на Петрол но карам турбо коли от 2003та, всички с допълнителен тунинг и съм ги карал само с Петрол 98 - досега никакви проблеми.
Последната такава (преди БМВ-то) беше СААБ 9-5 2.0Т 150 к.с. и 240 Нм заводски. Направихме го 220 к.с. и 360 Нм. Вървеше много добре, така да се каже, и с попътен вятър вдигаше 270 км/ч. 40 000км - никакви грижи, само с 98 от Петрол. Турбото вдигаше над налягане 1.2 бара
За да се повреди БМВто с този компресор с над налягане едва 0.55 бара от лош бензин трябва да е много, ама много лош тоя бензин, освен това да ми е запушен бензиновия филтър и бензиновата помпа да не може да вдигне налягане.
В понеделник ще знаем какво и защо е станало, но едва ли е от бензина
Последната такава (преди БМВ-то) беше СААБ 9-5 2.0Т 150 к.с. и 240 Нм заводски. Направихме го 220 к.с. и 360 Нм. Вървеше много добре, така да се каже, и с попътен вятър вдигаше 270 км/ч. 40 000км - никакви грижи, само с 98 от Петрол. Турбото вдигаше над налягане 1.2 бара
За да се повреди БМВто с този компресор с над налягане едва 0.55 бара от лош бензин трябва да е много, ама много лош тоя бензин, освен това да ми е запушен бензиновия филтър и бензиновата помпа да не може да вдигне налягане.
В понеделник ще знаем какво и защо е станало, но едва ли е от бензина
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Отворихме двигателя. Явни поражения по бутало цил 1 и по малко по бутало цил 4. И на двата цил нямаше компресия. Заради задирането на цил 1 трябва да се смени поне блока, Има и съмнения за главата макар че на пръв поглед е ОК. Снимките са долу
Компа не даде грешка за бедна смес, напротив даде за богата когато явно е спрял да пали цил 1, освен това изгарянето на бутало 1 не прилича на изгаряне от бедна смес (това е твърдение по снимка на експерт по моторите в Рикардо, ако това име ви говори нещо)
Някакви идеи каква може да е причината за това? Сегмент? позапушени катализатори?
http://store.picbg.net/pubpic/C6/75/370c2944d2d3c675.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/69/E2/a773f5bfef7869e2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/70/F2/942d80584d3d70f2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/52/B3/f85d1f726e3e52b3.JPG
Компа не даде грешка за бедна смес, напротив даде за богата когато явно е спрял да пали цил 1, освен това изгарянето на бутало 1 не прилича на изгаряне от бедна смес (това е твърдение по снимка на експерт по моторите в Рикардо, ако това име ви говори нещо)
Някакви идеи каква може да е причината за това? Сегмент? позапушени катализатори?
http://store.picbg.net/pubpic/C6/75/370c2944d2d3c675.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/69/E2/a773f5bfef7869e2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/70/F2/942d80584d3d70f2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/52/B3/f85d1f726e3e52b3.JPG
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Това е типично стапяне от висока температура в цилиндъра, и причините са или бедна смес или лошо гориво. Имало е детонации със сигурност и те са започвали както обикновенно от най-топлата част в горивната камера:!: В паметта не са ли записани детонации на тези два цилиндъра? Няма начин да не са записани, освен ако по някакъв начин господата от ЕСС не са повлияли на отчитането на детонациите Също така не бъди толкова убеден че сместта не е била бедна Няма как да знаеш какво означава бедна смес за ЕКУ-то на М54Б25 А това са най-вероятно смеси над 14....което е ТВЪРДЕ бедно за двигател със свръхпълнене Преди време и на лудия сместта му беше богата около 11.5-12.0 ама фъсна бутало И като смени инжектора на същия цилиндър нещата си дойдоха на мястото Така че, занеси инжекторите на проверка, и не забравяй да ги бележиш по цилиндри. Така ще се намали гадателския кръг или пък си приготви още един блок и бутала....
е21 345 0-402м 12.18
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Как мога да проверя инжекторите? Не няма записана грешка за бедна смес
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
TOM написа:В София поне на две места има стенд за почистване и замерване на инжектори, питай някой....
Примерно ги докарай при мен и после ние с Томи ще хвърлим един боб да видим какво може да е причината....
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
миии, сложих 3.0 двигател и същия кит. пратиха ми софтуер за 530i. Сложихме малко по-консервативна ролка и сега съм на 0.5 бара и колата няма грижи. Сега чакам да получа от Норвегия малко по-малка ролка (за около 0.6 бара) и ще видим.
Все още не е ясно какво е причинило бедната смес, но смених помпа, регулатор на горивото и дебитомер, и сега си гледам АФ постоянно и всичко е ОК.
Малко по-късно Quaife диф и ще сме готови. Междувремнно имам разправия с EBC спирачки че ми пратиха предни дискове криви, ама ше го решим и тоя проблем.
На финала трябва да сме с 350 кс на вала и 420 Нм което за 1600 кг е добре май
Все още не е ясно какво е причинило бедната смес, но смених помпа, регулатор на горивото и дебитомер, и сега си гледам АФ постоянно и всичко е ОК.
Малко по-късно Quaife диф и ще сме готови. Междувремнно имам разправия с EBC спирачки че ми пратиха предни дискове криви, ама ше го решим и тоя проблем.
На финала трябва да сме с 350 кс на вала и 420 Нм което за 1600 кг е добре май
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И предполагам ще имаш доста по-изгодна подръжка от М5-цата да речем ? Иначе звучи страхотно
BMW only!
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
За сега се меря само с 545 и скоро може би с 550, за М5 таз кола не става - много е далече
Колкото до поддръжката - не е по-скъпа от на 525i Е60, но и това не е малко. Е, разбира се накладките се абът по-барже, и харчи 20 на сто в града но безплатен обед нема, както знаем
Колкото до поддръжката - не е по-скъпа от на 525i Е60, но и това не е малко. Е, разбира се накладките се абът по-барже, и харчи 20 на сто в града но безплатен обед нема, както знаем
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани