Дискусия: M43 бил несполучлив мотор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Дискусия: M43 бил несполучлив мотор?
Колеги, напоследък чувам много разнопосочни изказвания по тази тема. Някои хора казват, че това е изключително издръжлив и сполучлив мотор, други - че това бил най-скапания мотор. Интересно ми е вашето мнение.
Наистина ли този мотор е несполучлив и е от типа "Пробвали се да направят нещо, ама видели, че не става и се отказали"?
Наистина ли този мотор е несполучлив и е от типа "Пробвали се да направят нещо, ама видели, че не става и се отказали"?
- Kregec
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
хаххахахаха колега М43 е по издържлив от М40. Една от пречините едия е със верига М43 а М40 е с ангренажен ремък. До колкото знам от лудия гсм М40 е по скапания мотор, за това нека се изкажат по вещите ама това е моито мнение.
А на 1.8 ис и 1.8 ти май бяха с М44 които е наи добрия щото е с кована карантия и държи на турбиниране много добре...
А на 1.8 ис и 1.8 ти май бяха с М44 които е наи добрия щото е с кована карантия и държи на турбиниране много добре...
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Да не би да има някаква кой знае каква разлика между B16 и B18?! И от това да идва разминаването?
Гледам, че 1.6 е поставян от 1993 до 2002- това, ако е несполучлив мотор, здраве му кажи.
И 1.8 е слаган също в продължение на 9 години 1992-2001!
От друга страна M43B19 е имал бая по-кратък живот 2-3 години.
Гледам, че 1.6 е поставян от 1993 до 2002- това, ако е несполучлив мотор, здраве му кажи.
И 1.8 е слаган също в продължение на 9 години 1992-2001!
M43B16
* 1993-1999 E36 316i
* 1994-1998 E36 316i Compact
* 1998-2002 E46 3-Series
M43B18
* 1992-1995.5 E36 318i
* 1994-1996 E34 518i
* 1995-2001 E36 Z3 1.8
От друга страна M43B19 е имал бая по-кратък живот 2-3 години.
Последна промяна thunderl на 02 Дек 2008, 15:08, променена общо 1 път
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
аз съм с М43 карам баварката вече година и половина и освен масло и антифриз друго не съм пипнал,а колата се кара всеки ден.От това което съм дочул е по добрия мотор
Последна промяна Biogame на 02 Дек 2008, 15:04, променена общо 1 път
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
[quote="thunderl"]Да не би да има някаква кой знае каква разлика между B16 и B18?!
Мирише ми на лют спор
Мирише ми на лют спор
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Kregec написа:А на 1.8 ис и 1.8 ти май бяха с М44 които е наи добрия щото е с кована карантия и държи на турбиниране много добре...
м42 има некви ковани железа уж .. м44 е по лек
най скапания е м40 - само от към газоразпределителен механизъм , лудия го нади у си държи доста доволно
Изобщо няма кво да се коментира, М43 си остава най-добрия мотор за 3 серия във всякакви характеристики .
м52б28 , s50 ?
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
mitrax написа:Kregec написа:А на 1.8 ис и 1.8 ти май бяха с М44 които е наи добрия щото е с кована карантия и държи на турбиниране много добре...
м42 има некви ковани железа уж .. м44 е по лек
най скапания е м40 - само от към газоразпределителен механизъм , лудия го нади у си държи доста доволноИзобщо няма кво да се коментира, М43 си остава най-добрия мотор за 3 серия във всякакви характеристики .
м52б28 , s50 ?
Почва се !
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Plamenavramov написа:thunderl написа:Да не би да има някаква кой знае каква разлика между B16 и B18?!
Мирише ми на лют спор
Не, не - темата изобщо не е - кой е по-добрия м43 и кой върви повече. Става въпрос, да не би просто единия да е толкова по-различен от другия като сполучливост и здравина, че да се получава от това такава разлика в мненията.
Макар, че като гледам тук във форума си се оформя ясно мнение на страната на м43.
mitrax написа:Kregec написа:А на 1.8 ис и 1.8 ти май бяха с М44 които е наи добрия щото е с кована карантия и държи на турбиниране много добре...
м42 има некви ковани железа уж .. м44 е по лек
най скапания е м40 - само от към газоразпределителен механизъм , лудия го нади у си държи доста доволноИзобщо няма кво да се коментира, М43 си остава най-добрия мотор за 3 серия във всякакви характеристики .
м52б28 , s50 ?
говориме за : поддръжка,здравина,икономичност ...всичко
кво има да пишеш за S50 ???? да не ги дават с бензиностанция безплатно
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Нарочно не я заключих веднага, щото си помислих, че ще се държите прилично и може и да стане няква дискусия... ма явно не...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани