Ето как ще изглежда новата аеродинамика ала 2009
Модератор: Sharo
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
SKISA написа:мога да ти дам примери от технологии от формулата ,които са влезли след макс 4-5г в наще коли...!!много неща!! аз това разбирам да върви формулата !иначе за кво ми е да гледам совалки-космически и да нема никакъв ефект в колата,която ще си купя след 10г...примерно!
активните окачвания,скоростите,някои материали ,спирачки-карбонови влязоха първо там и после додоха и при нас...!!и още много неща. това е пътя,а че джуджето и оня фашистки-педаломазохист ,че са гяволи никой не го отрича! пускат фъндък само ако имат файда.
аеродинамиката на колите явно слиза надолу с тия нови правила,но и е явно ,че така ще стимулират отново инженерите да измислят нещо друго ,за да компенсират. сликовете също ще помогнат. аз бих желал\ не че некой ме пита,ма просто тва бих искал/ колите от формулата да имат връзка с производителите на масови коли и да влагат наученото в тях.
a колега ....карбонови спирачки в серийни коли ??? аз знам само за керамични ?...кажи кое още е влязло в серийното произвидство ? Аз само казвам това което ми каза инженер който се занимава с това и който е много навътре в нещата.
пс:не се заяждам стана ми интересно
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
и аз не се заяждам-говорим си!
знаеш ,че В-10 на м-ката 5цата е с доста разработки от формулата. тва е всеизвестно. отделно активното окачване.секвенционалната кутия...! регулируеми амортисьори има първо в един лотус много отдавна. са вече сички имаме...деформируемите резервоари бяха първо във формулите-сега сички ги имаме.
има много неща за изреждане-за спирачките е моя грешка ,ма и те ше влязат сигурно след време поне за спортните коли.
ризите на цилиндрите пак бяха първо във формулата-гледал съм старите формули как смунат ризи и бутала в бокса преди старта...!после ги вкараха и в колите...
а па за гумите да не говорим! там се пробват секакви смеси ,секи старт...!после производителя влага в производство като дига процентно само износоустойчивостта..
тва са един вид лаборатории ,в които се пробват различни неща и после ако са читави и досатъчно изгодни се влагат.
и си мисля ,че освен имидж и тва е идеята да има такива концерни във формулата...
знаеш ,че В-10 на м-ката 5цата е с доста разработки от формулата. тва е всеизвестно. отделно активното окачване.секвенционалната кутия...! регулируеми амортисьори има първо в един лотус много отдавна. са вече сички имаме...деформируемите резервоари бяха първо във формулите-сега сички ги имаме.
има много неща за изреждане-за спирачките е моя грешка ,ма и те ше влязат сигурно след време поне за спортните коли.
ризите на цилиндрите пак бяха първо във формулата-гледал съм старите формули как смунат ризи и бутала в бокса преди старта...!после ги вкараха и в колите...
а па за гумите да не говорим! там се пробват секакви смеси ,секи старт...!после производителя влага в производство като дига процентно само износоустойчивостта..
тва са един вид лаборатории ,в които се пробват различни неща и после ако са читави и досатъчно изгодни се влагат.
и си мисля ,че освен имидж и тва е идеята да има такива концерни във формулата...
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
SKISA написа:и аз не се заяждам-говорим си!
знаеш ,че В-10 на м-ката 5цата е с доста разработки от формулата. тва е всеизвестно. отделно активното окачване.секвенционалната кутия...! регулируеми амортисьори има първо в един лотус много отдавна. са вече сички имаме...деформируемите резервоари бяха първо във формулите-сега сички ги имаме.
има много неща за изреждане-за спирачките е моя грешка ,ма и те ше влязат сигурно след време поне за спортните коли.
ризите на цилиндрите пак бяха първо във формулата-гледал съм старите формули как смунат ризи и бутала в бокса преди старта...!после ги вкараха и в колите...
а па за гумите да не говорим! там се пробват секакви смеси ,секи старт...!после производителя влага в производство като дига процентно само износоустойчивостта..
тва са един вид лаборатории ,в които се пробват различни неща и после ако са читави и досатъчно изгодни се влагат.
и си мисля ,че освен имидж и тва е идеята да има такива концерни във формулата...
всъщност и за спирачките си прав...ферари вече прави с такива ...хммм донякъде си прав ,но от формулата идва само идеята...и отново се разработва за серийните коли ...явно истината е някъде по-средата
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Истината ви я казах!!! Няма по-грозни болиди от актуалните в момента
А това че така трябва да бъдат,за да се ефективни спор няма .Едва ли някой го интересува ,че на ламерче като мен не му харесва визията на колите....Налагат се правила ,който всички трябва да ги спазват и това е ,пък ние тука можем да си вадим от 9 кладенца вода,защо,ако,може би и т.н.
Та грозни или хубави,изпреварващи или затварящи с обиколка ще ги гледаме и занапред .И пожелавам на всички всяко състезание и темата за него да се като последното този сезон .Но накрая крайният победител да е друг
А това че така трябва да бъдат,за да се ефективни спор няма .Едва ли някой го интересува ,че на ламерче като мен не му харесва визията на колите....Налагат се правила ,който всички трябва да ги спазват и това е ,пък ние тука можем да си вадим от 9 кладенца вода,защо,ако,може би и т.н.
Та грозни или хубави,изпреварващи или затварящи с обиколка ще ги гледаме и занапред .И пожелавам на всички всяко състезание и темата за него да се като последното този сезон .Но накрая крайният победител да е друг
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Ето още малко снимков материал на "Б" спецификацията на болида на нашия тим
Тук явно болида е с така обсъжданата система "KERS" ако се съди по символа .
Източник: http://www.worldcarfans.com/9081120.010
П.С Лично на мен болида изглежда много по-добре без големия брой аеродинични елементи, които бяха характерни за болидите до момента. Надявам се това изчистване на дизайна да не се отрази на бързината на болидите. Естествено има доста време до началото на сезона и мисля че ни очаква интересен сезон догодина.
Тук явно болида е с така обсъжданата система "KERS" ако се съди по символа .
Източник: http://www.worldcarfans.com/9081120.010
П.С Лично на мен болида изглежда много по-добре без големия брой аеродинични елементи, които бяха характерни за болидите до момента. Надявам се това изчистване на дизайна да не се отрази на бързината на болидите. Естествено има доста време до началото на сезона и мисля че ни очаква интересен сезон догодина.
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
///M Power написа:....
всъщност и за спирачките си прав...ферари вече прави с такива ...хммм донякъде си прав ,но от формулата идва само идеята...и отново се разработва за серийните коли ...явно истината е някъде по-средата
Не само Ферари, но и Мадзерати ! Да не говорим за компресия на моторите, въртящ момент, изходна мощност и аеродинамика на изпускателните газове. Апропо, позиция на шофьора, интериор на управлението и откликване на автомобила, къде го забравихме в темата?
Are you M enough...?!
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани