Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Много яко, евала.. много е кофти с хенон и с "жълти" халогени... тия H11-ки от къде ги взе и кви пари? Че и на мойта са такива халогените... че мисля да сложа един NightBreaker и с жлъти халогени ще е bad...
Mollov написа:
Много яко, евала.. много е кофти с хенон и с "жълти" халогени... тия H11-ки от къде ги взе и кви пари? Че и на мойта са такива халогените... че мисля да сложа един NightBreaker и с жлъти халогени ще е bad...
От Ebay, $20-25 комплекта Имам един излишен комплект (GP Thunder 7,500k), ако го искаш - свиркай
Понеже си играх да го напиша
това обяснение в една тема в
помощ на колега от форума, мисля
че няма да е лошо да го има и тук,
ако някой реши да се възползва
това обяснение в една тема в
помощ на колега от форума, мисля
че няма да е лошо да го има и тук,
ако някой реши да се възползва
naskoksan написа:Може ли и аз да се включа
Аз също исках да се пробвам
в тая сфера, то нали кучето с
гледане месар ставало, та и аз...
Както и да е взех си една що годе
прилична машинка (за парите си),
българска на Sparky. Някъде около 190лв
струваше. От същия магазин си купих и
две гъби, твърда и мека, но те не бяха
с добро качество, струваха по 10лв всяка.
Взех си и две пасти на 3М, първа и втора
степен. Продават се по 100гр насипно, около
7лв. Има ги в повечето магазини където продават
автобояджийски материали.
И така с всички налични материали, няколко
часа прекарани в четене на detailing подфорумите
на E46fanatics.com и E90post.com и доста обяснения
от приятел, който е наясно с тази материя се
престраших да пробвам.
Да подчертая, че не съм минавал колата с водна
шкурка, което при случая с колегата според мен
е наложително, за да се свали изгорелия слой на
лаковото покритие.
Моята кола я правих само с меката гъба и втори номер
паста.
Започнах със задната броня, защото прецених, че
ако объркам нещо, поне няма да е непоправимо, а
и няма да си личи толкова. Нанесох пастата с пръст
върху бронята и набързо я разнесох с гъбата, без да
включвам машината. После пуснах машината на първа
степен (около 700rpm) и започнах да разнасям равномерно
пастата върху малък очастък от бронята, докато не се
получи равномерно покритие. Това с плавни движение,
без да натискам, като използвам единствено тежеста
на машината и без резки движения. Когато пастата започна
да изчезва, превключих на малко по-висока скорост,
около 1000-1100rpm, до пълното разнасяне на материала.
Резултата беше задоволителен.
Същата процедура приложих и на предния капак.
Свалих разбира се бъбреците, но емблемаа оставих.
Покрих пръскалките на предния прозорец с хартиено,
тиксо. Хубаво е да поркиват подобни пластмасови или
гумени оплътнения, за да не избеляват при нанасянето
на пастата, а в фъгите остава материала и после трудно
се почиства, като засъхне.
Разботих на малки очастъци, около 50/50см, като всеки
от тях се припокриваше, за да не остават разлики.
Машината трябва да върви плавно, със сравнително
прави линии, за да не се получават кръгови петна след това.
Хубаво е да имате повече от една гъба, ако сте решили
да пастирате цял автомобил, защото гъбата се задръства
с паста и отлагания от лаковото поркитие. Гъбата може
да се пере с сапунена вода, но после трябва хубаво
да се изплакне от сапуна и добре да изсъхне, защото
всякаква влага може да ви изиграе лоша шега. Остават
петна, който после трудно изчезват.
Важно е при пастирането да се използват ниски скорости
на машината и да се проверява постоянно колко е загрял
лака. Ако температурата надвишава вашата телесна такава,
се преместете на друг място или детайл, докато не изстине,
защото може да прегре лака и да се надуе, а после трябва
да се боядисва. Следете и за миризми на лак или ацетон,
това ще ви предпази от прегряването на лака.
Хубаво е да имате и памучен парцал, с който да обирате
остатъците от опастата или други замърсители. Някой ползват
микрофибърни кърпи, но по евтините и некачествени такива
драскат лака.
Още един съвет, нямате закрито помещение и пастирате навън,
гледайте да сте на сянка, не на директна слънчева светлина.
Не действа добре. Както и е добре времето да е тихо, за да
не се вдига излишна прах, която допълнително драска
лаковото покритие.
Преди да започнете е хубаво да си изясните, какво искате
да постигнете с пастирането на автомобила си. Имайте предвид,
че пастите не правят чудеса. Драскотини, които при преминаване
през нокъта на ръката, задържат, ще излезат или много трудно
с третиране с водна шкурка от 1500 единици нагоре или леко
ще се закрият. Повечето леки драскотини, от миене по
автомивки, бърсане с мръсни парцали и т.н. ще излезат с
абразивна паста от рода на 3М първа или втора степен, с
твърда гъба. За финно пастиране, с много блясък може да
използвате 4-та степен с мека гъба...
Това е общо взето, което знам за този вид работа по колата,
не претендирам за меродавност, дори напротив. Това е
личния ми опит, с подбна техника и материали.
Със сигурност, не съм засегнал напълно всички елементи
от процеса, но се надявам се да съм ви бил от полза.
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
Малко корекция на първия пост. За да отключите скритото меню трябва да превъртите до меню 18 и да въведете сбора от последните пет цифри на рамата. Няма проблем да се влиза и при запален двигател. От меню 20 може да си ресет-нете софта.
- Dimski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 3.0SD
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
kronos написа:Малко корекция на първия пост. За да отключите скритото меню трябва да превъртите до меню 18 и да въведете сбора от последните пет цифри на рамата. Няма проблем да се влиза и при запален двигател. От меню 20 може да си ресет-нете софта.
Само да те поправя Колега,трябва да се стигне до меню 19,наистина не е проблем да се прави тази манипулация и при включен двигател.
- zuki831
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 28.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60
- Мечтае да кара: служебна :)
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
LHD to RHD headlight conversion мисля че е полезно
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=440929
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=440929
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
В скритото сервизно меню, в подменю 6.01 можете да наблюдавате колко гориво имате с точност до 50мл. До като ви зареждат на колконката се вижда с колко ви цакат, например днес на Ромпетрол на 16л. ме удариха с 0.500мл. Показва много точно.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
kronos написа:В скритото сервизно меню, в подменю 6.01 можете да наблюдавате колко гориво имате с точност до 50мл. До като ви зареждат на колконката се вижда с колко ви цакат, например днес на Ромпетрол на 16л. ме удариха с 0.500мл. Показва много точно.
Nice one. Не го знаех, ще го пробвам довечера
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
Над 1000 DIY от колегите от бимерпост - http://www.bimmerpost.com/forums/archiv ... f-172.html
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Dimski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 3.0SD
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
Сравнение на каросериите F30 vs. E90 vs. F10
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
Ето малко информация относно NCS Dummy-то:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... NCS-Expert
Има доста полезни неща, включително и как да си добавяме стойности, които реално ги няма за текущия автомобил - при кратко натискане на ръчката на мигачите да мигат не 3, а 4, 5, 6 или там колкото пъти искате; промяна на интервала от време на Welcome Lights при отключване на колата и т.н.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... NCS-Expert
Има доста полезни неща, включително и как да си добавяме стойности, които реално ги няма за текущия автомобил - при кратко натискане на ръчката на мигачите да мигат не 3, а 4, 5, 6 или там колкото пъти искате; промяна на интервала от време на Welcome Lights при отключване на колата и т.н.
- morto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....
От 2-3 месеца вентилатора на климатроника почна да издва кофти звуци. Решението е това http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f16 ... on-t92159/ нищо сложно и при мен свърши работа!
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани