Посещение на завода на БМВ в Мюнхен.
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shaterhand
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 520 D
- shaterhand
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 520 D
Такааа, еми върнах се.
Какво да ви кажа - бях там около 7 часа общо - музей, шоурума, в завода 2 часа.....
Ето малко снимки и клипче
http://www.youtube.com/watch?v=z0mDm7ruZmA
http://www.youtube.com/watch?v=k_IzT_LuvUo
[/img]
[url][/url]
Какво да ви кажа - бях там около 7 часа общо - музей, шоурума, в завода 2 часа.....
Ето малко снимки и клипче
http://www.youtube.com/watch?v=z0mDm7ruZmA
http://www.youtube.com/watch?v=k_IzT_LuvUo
- MasterBoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330ci
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Извинявам се, ако не съм разбрал, но колко ти излезе цялото удоволствие.
Път ..
Тур в завода
и музея ?
Път ..
Тур в завода
и музея ?
- shaterhand
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 520 D
Таксата за вход в музея и завода е символична - 18 евро ако не се лъжа общо. Важно да се знае специално за завода е да се запишеш по-отрано, защото местата са ограничени.
Ще си позволя само да разкажа една от случките в завода.
В края на тура стигнахме до етапа на тестване на готовите автомобили.
- представлява около 50 м широка плащадка на която влизат по около 10 автомобила на редица и се тестват за сработка на всички системи - т.е. не част по част а как работят заедно.
Един от посетителите попита:
"Колко случая на проблемни автомбили по време на тестовет имате за година?"
Инженера каза:
"В този завод се прави предимно 3-та серия (той е основен за групата), и правим около 300 000 бр годишно. Практически нямаме върнат автомобил. Може би 4-5 екземпляра имат някакво отклонение от параметрите за обща работа. Но ако тук намерим автомобил с проблем, то това означава че качествения контрол на предишните точки не работи."
Интересен беше и въпросът:
"Как не се получават обърквания при сглобката на автомобилите при положение че имате изключително много вариация на оборудване и екстри".
Отговор.
"Оше при първоначалната направа на скелета на автомобила се вгражда идентификатор. Когато автомобила се движи по поточната линия той де факто се идентифицира на роботите и все едно им казва "Здравейте, аз съм черно Е90, ...кц, бежова кожа, автоматик и т.н."
Пътя излиза различно - зависи кой с каво ходи. Аз лично съвместих служебни с лични ангажименти.... То май личните бяха по-важни....

Ще си позволя само да разкажа една от случките в завода.
В края на тура стигнахме до етапа на тестване на готовите автомобили.
- представлява около 50 м широка плащадка на която влизат по около 10 автомобила на редица и се тестват за сработка на всички системи - т.е. не част по част а как работят заедно.
Един от посетителите попита:
"Колко случая на проблемни автомбили по време на тестовет имате за година?"
Инженера каза:
"В този завод се прави предимно 3-та серия (той е основен за групата), и правим около 300 000 бр годишно. Практически нямаме върнат автомобил. Може би 4-5 екземпляра имат някакво отклонение от параметрите за обща работа. Но ако тук намерим автомобил с проблем, то това означава че качествения контрол на предишните точки не работи."
Интересен беше и въпросът:
"Как не се получават обърквания при сглобката на автомобилите при положение че имате изключително много вариация на оборудване и екстри".
Отговор.
"Оше при първоначалната направа на скелета на автомобила се вгражда идентификатор. Когато автомобила се движи по поточната линия той де факто се идентифицира на роботите и все едно им казва "Здравейте, аз съм черно Е90, ...кц, бежова кожа, автоматик и т.н."
Пътя излиза различно - зависи кой с каво ходи. Аз лично съвместих служебни с лични ангажименти.... То май личните бяха по-важни....


- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
колега,кажи какъв е този ефект от първото клипче,светлини някакви ли са ?shaterhand написа:Такааа, еми върнах се.
Какво да ви кажа - бях там около 7 часа общо - музей, шоурума, в завода 2 часа.....
Ето малко снимки и клипче
http://www.youtube.com/watch?v=z0mDm7ruZmA


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- shaterhand
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 520 D
Не, това са метални топчета, които се движат във въздуха и приемат различни форми....
разбира се са вързани леко с месинка......
Но пак е доста ефектно, особенно на живо.
разбира се са вързани леко с месинка......
Но пак е доста ефектно, особенно на живо.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани