inspection

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

inspection

Мнение от hemi » 31 Яну 2005, 21:32

Здравейте,онзи ден брат ми си купи една Е30 318и ,88-ма ,вси4ко си функционира нармално с изклю4ение на това,4е на таблото свети ''inspection'' ,а в сервизната книжка пише,4е колата е била на инспекция преди 4000км.,а диодите за маслото не светят изобщо,та днес бях в същия сервиз дето е правена последната инспекция,та там ми из4истиха грешката,при което проработи индикатора за маслото но за малко,после пак из4езна както и съобщението инспекция.Радоста ми оба4е беше кратка,преди малко бях на пазар и пак ми светна този проклет надпис :( :( :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Яну 2005, 21:43

смени си батериите в таблото ,и чети повече в форума преди да пишеш :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.01.2005

Мнение от koruin » 01 Фев 2005, 12:31

Това с аглупости.Него слушай тоя какви батерии го гонят.Иди в оторизирания сервиз на БМВ там хората знаят какво да правят. Неса ти занолили компютъра .Обикновенно след като се сменя маслото се занулява и компютъра .Такаче иди в сервиза и моя съвет е неходи при пишман майстори. Те затова са сервизите на представителствата на фирмите кито продават даена марка автомобил.

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 01 Фев 2005, 13:53

Alexi написа:смени си батериите в таблото :!:

Е то и мойто не свети откакто е кола ама тва не ме впе4атлява особено.
Но все пак къде са тия батерии и как се сменят,ако некой знае нека сподели. :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 01 Фев 2005, 14:13

koruin написа:Това с аглупости.Него слушай тоя какви батерии го гонят.Иди в оторизирания сервиз на БМВ там хората знаят какво да правят. Неса ти занолили компютъра .Обикновенно след като се сменя маслото се занулява и компютъра .Такаче иди в сервиза и моя съвет е неходи при пишман майстори. Те затова са сервизите на представителствата на фирмите кито продават даена марка автомобил.


Абе на теб всяка втора дума ти е "оторизиран сервиз"! Ама си нямаш идея как дразниш! Я кажи сега ти в кой оторизиран сервиз работиш ??? Така е най-лесно деба ... Човека може би не му се плащат луди пари, ако може да си го оправи сам :!: А пък в оторизираните сервизи не е задължително да са най-добрите майстори :!:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Фев 2005, 14:55

koruin
Спазвай добрия тон! Колегите правилно са написали решението на проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.01.2005

Мнение от koruin » 02 Фев 2005, 13:43

Не работя в никой сервиз. Но дори и да няма мнмого добри майстори , в сервиза , то поне имат най-точна и последна информация директно от завода на БМВ. А и ако нямате ништо против там всеки ден се занимават само с БМВ , а както знаете всяка марка и модел кола си имат специфични проблеми , коит в сервизите на фирмите вносители ги знаят на изуст, и ги правят със затворени очи.Така че аз само предлагам не задължавам никого. Има една БГ поговорка че ако имаш 1килограм брашно го занеси на майстор хлебар да ти направи хляба.От тук нататък си правете изводите сами.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Фев 2005, 14:14

Деца не правете това сами в къщи :mhihi: :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Re: inspection

Мнение от DA WOLF » 05 Фев 2005, 15:49

hemi написа:Здравейте,онзи ден брат ми си купи една Е30 318и ,88-ма ,вси4ко си функционира нармално с изклю4ение на това,4е на таблото свети ''inspection'' ,а в сервизната книжка пише,4е колата е била на инспекция преди 4000км.,а диодите за маслото не светят изобщо,та днес бях в същия сервиз дето е правена последната инспекция,та там ми из4истиха грешката,при което проработи индикатора за маслото но за малко,после пак из4езна както и съобщението инспекция.Радоста ми оба4е беше кратка,преди малко бях на пазар и пак ми светна този проклет надпис :( :( :uups:


На М40Б18 ойл сървайс се занулява като се свържат "накъсо" 19 и 17 (някой казват че става и с 19 и 7) на пин аут буксата за 5-8сек. а инспекшън същите само че за 10-12сек.
успех!
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Фев 2005, 21:44

АААААААААААААААААААААААА

Search, find, suche, поиск, търсене - какво ли е това

DA WOLF 19-17 :nono: , 19-7:yes:, но и 1-7:yes: , зависи от куплунга ;)


http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ - и край по въпроса с пиновете. :bowdown: иво

Повторното светване - батериите са за смяна.
Какви - акумулаторни, със същия волтаж и най-добре със същия капацитет като старите.
Тип - каквито са старите (дотук съм сменял 2 различни размера).
Откъде - магазин за фотографски материали (продават най-различни размери, волтажи и капацитети).
Смяната - нужни са малко знания за запояването, старите батерии (ако не са сменяни вече) са заварени с точкова заварка за пластини, които са запоени към платката. След запояването е нужно батериите да се закрепят механично към платката (с топла пластмаса, по-здрав силикон)

Подробност - издържат около 5 години, но някои в интернет предпочитат, за по-лесна смяна, да запоят проводници и да ги изнесат извън таблото, в отделна кутийка.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 06 Фев 2005, 0:12

моят го занулявам с 19 - 17
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 03 Авг 2005, 12:06

А да попитам и аз :моито е Е30 М10 /87.Имам същия проблем,ка да си зануля компютъра.Казаха ми 1 и 13 така ли е?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 03 Авг 2005, 12:21

говоритеза буксата която е на мотора а не тази на купето нали?а вазмойно ли е кат запаля колата да не ми светят зелените лампички,но когато мине определените км и доидат червените лампи те по4ват да светят.да не би да са изгоряли бах маааму?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 03 Авг 2005, 12:25

7-цата на маса през пробна лампа
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook