Проблем с бензинова помпа на 318и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: dupnica

Проблем с бензинова помпа на 318и

Мнение от vasco_rs » 29 Окт 2004, 14:25

Здравейте преди няколко дни ми се развали помпата,купих си друга която е от 520 но сега бмв-то ми не се набира както преди особенно ако натисна газта до долу защо? :(
'RS'

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 15.10.2004

Мнение от GRIPEN » 10 Ное 2004, 19:40

Аз преди седмица сменях помпа ,макар 4е не е на БМВ принципа си е един и сьщ,като се сменя помпа се купува САМО помпата която я дават за твоя двигател по каталог :!: Разли4ни помпи разли4ен дебит ;)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Ное 2004, 1:15

на 520 със сигорност е с по-голям дебит , освен ако не е "каба" :DDD
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Ное 2004, 11:11

аз вчераси сложих външна от форд механична инжекция , мн по яка е от оригиналната на бмв-то

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Проблем с бензинова помпа на 318и

Мнение от ivantchoG » 15 Ное 2004, 10:57

vasco_rs написа:Здравейте преди няколко дни ми се развали помпата,купих си друга която е от 520 но сега бмв-то ми не се набира както преди особенно ако натисна газта до долу защо? :(

По-долу има таблица с налягане на горивото. Ако регулатора или помпата не поддържат описаното налягане става твоя случай - колата върви донякъде и после "нещо я спира". Бас държа, че свещите ти са "бели".

Fuel pressure checks (fuel injection engines)

Fuel system pressure (relative to intake manifold pressure)
3-Series (E30)
316i with M40/B16 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
318i with M10/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
318i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
320i with M20/B20 engine (L-Jetronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
320i with M20/B20 engine (Motronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 ± 0.05 bars
325i with M20/B25 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.05 bars

5-Series (E28/”old-shape”)
All models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars

5-Series (E34/”new-shape”)
518i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars

All other models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars

Fuel system hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 bars

Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars

Fuel pump hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.5 bars

Transfer pump pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.28 to 0.35 bars
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook