ИЗКЛЮЧВА ЛИ СЕ ТРАКШЪН КОНТРОЛА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
ИЗКЛЮЧВА ЛИ СЕ ТРАКШЪН КОНТРОЛА
Здравейте. От 2 седмици притежавам БМВ 320 дизел 2000г.Страхотен автомобил.
Интересува ме дали тракшън контрола може да се изключи от копчето до скоростния лост или постоянно системата против боксуване е включена.
Интересува ме дали тракшън контрола може да се изключи от копчето до скоростния лост или постоянно системата против боксуване е включена.
Re: ИЗКЛЮЧВА ЛИ СЕ ТРАКШЪН КОНТРОЛА
Айде чети ама на руски::::Система автоматической стабилизации устойчивости с регулятором тягового усилия (ASC+T)карел написа:Здравейте. От 2 седмици притежавам БМВ 320 дизел 2000г.Страхотен автомобил.
Интересува ме дали тракшън контрола може да се изключи от копчето до скоростния лост или постоянно системата против боксуване е включена.
Эта система повышает устойчивость движения, особенно при ускорениях и на поворотах.
Система автоматической стабилизации устойчивости с регулировкой тягового усилия ASC+Т предотвращает пробуксовку колес и обеспечивает максимально возможную устойчивость движения.
Датчики на колесах определяют из угловые скорости. На этой основе система управления делает вывод о пробуксовке ведущих колес. В зависимости от дорожных условий используется два механизма регулировки. При большом избытке мощности и, следовательно, пробуксовке ведущих колес понижается крутящий момент двигателя. В дополнение к этому и без вмешательства водителя производится автоматическое подтормаживание буксующего ведущего колеса. Тем самым достигается эффект, сравнимый с эффектом регулируемого самоблокирующегося дифференциала. Подобное подтормаживание возможно при скорости до 40 км/ч. При скорости выше 40 км/ч, но не более 100 км/ч для увеличения силы тяги используется подтормаживание меньшей интенсивности.
Система включается после каждого пуска двигателя.
Контрольная лампа на приборном щитке гаснет спустя некоторое время после включения зажигания.
Отключение системы
Нажмите клавишу. При этом загорится контрольная лампа.
Обратное включение системы
Еще раз нажмите клавишу. Контрольная лампа погаснет.
Мигание контрольной лампы
Мигание означает, что система регулирует тяговые усилия, исходя из фактического режима движения.
Если контрольная лампа не гаснет после пуска двигателя или загорается на ходу, то это сигнал о неисправности системы. Однако автомобиль и без ASC+T сохраняет свою пригодность к нормальной эксплуатации. Для ремонта обратитесь на СТОА BMW.

Като се заговори за тракшън контрол, имам едно въпросче, задницата ми БАЯ поднася при неравности по пътя и дупки, примерно по магистралата има един очастък (1/2 магистрала
) който е супер неравен и с кръпки и като карам с над 100 колата направо си минава от 1 лента в друга поради поднасяне на задницата... някой има ли идея от какво е това? Мисля да ходя да си провера задните гуми да не е от тях нещо. Казаха ми че имам 2 втулки за смяна, който се оказа че не са толкова за смяна и дали е възможно пък да е от тях? Някой ако има предложение или знае от какво е ще съм много благодарен... 



Продавам оригинални фарове, стопове и мигачи Е46
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Имаше една тема за това, там Наско беше разяснил специално за това...
При едно натискане на копчето не се изключва напълно, колегата е прав... Трябва да го задържите 5 секунди и тогава лампата на таблото ви светва в червено - тогава пробвайте и вижте дали има разлика
А относно поднасянето по магистралата - това определено не е типично за Е46 или което и да е БМВ. Има проблем, колега!
При едно натискане на копчето не се изключва напълно, колегата е прав... Трябва да го задържите 5 секунди и тогава лампата на таблото ви светва в червено - тогава пробвайте и вижте дали има разлика

А относно поднасянето по магистралата - това определено не е типично за Е46 или което и да е БМВ. Има проблем, колега!
MORE BEER!
Hashishev написа:Ясно е че има... въпроса е какъв?То поднася и си се стабилизира пак, но 1 път ми се случи направо да мина в другата лента
. Иначе и в София си поднася на по неравни пътища или на дупки, в началово си мислех че щот е с задно ма.... не е от тва
колега и аз го имам същия проблем
особенно когато има леки коловози на пътя!колата неможе да се удържи!
но при мен проблема идва от предни втукли на носачи,поне така ми казаха и утре съм в бокса за смяна!ако има подобрения ще пиша!
мини и направи един реглаж на заден мост,да кажат какво е положението преди да сменяваш каквото и да е!
Ще чакам да кажеш, аз отпред рециклирах носачите и шарнирите, и отпред е екстра, но носи отзад
ходих на реглаш на преден мост, там казаха че на задния не му се прави реглаж и не е от това, като им казах какъв е проблема, мисля че са втулките, но възможно ли е от тях да прави такъв проблем, а и ми казаха че са бая пари тия втулки...


Продавам оригинални фарове, стопове и мигачи Е46
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Azrail написа:Имаше една тема за това, там Наско беше разяснил специално за това...
При едно натискане на копчето не се изключва напълно, колегата е прав... Трябва да го задържите 5 секунди и тогава лампата на таблото ви светва в червено - тогава пробвайте и вижте дали има разлика![]()
А относно поднасянето по магистралата - това определено не е типично за Е46 или което и да е БМВ. Има проблем, колега!
Как така светва в червено?Аз съм с 320д `00г. и колкото и да задържа бутона все е в жълт цвят...
- dmblagoev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d, F21 120xd
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
dmblagoev написа:Когато е изключен напълно светят 2 лампи,на DSC в жълто и индикатора за ръчната в червено.
A на ASC ??
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
dmblagoev написа:Когато е изключен напълно светят 2 лампи,на DSC в жълто и индикатора за ръчната в червено.
индикатора за ръчната при мен е в жълто

- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
Spoika написа:dmblagoev написа:Когато е изключен напълно светят 2 лампи,на DSC в жълто и индикатора за ръчната в червено.
индикатора за ръчната при мен е в жълтосигурен ли си че при теб е червено?
и при мен е така

- dmblagoev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d, F21 120xd
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани