E30 325E

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2002

E30 325E

Мнение от pepe » 03 Фев 2003, 20:01

Ще ми обясните ли що за кола е това? Разбрах, че е с 2700м3-двигател.Струва ли си? Колата е двоен стоп 87 г. :roll:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 03 Фев 2003, 23:45

Може и да бъркам, но мисля че не е 2,7 - 325Е си е дефорсирана 325i

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

BMW 325e

Мнение от LandShark » 04 Фев 2003, 9:54

BMW 325e е един малко особен за традицията на марката модел. Разработван в края на 70-те по време на петролна криза, двигателя (първо слаган в Е28 528е) е силно дефорсиран M20. Наистина имат общи черти с 325i (M20/B25), доколкото главата е една и съща, а също и диаметъра на цилиндъра е същия (84mm), но хода при M20B27 е малко по-голям (81 vs 75mm). В Е30 този модел се произвежда само между 1985 и 1987 и има два вариант на двигателя: по-ранните развиват мощност от 122 к.с., по-късните модификации ('87?) са 127к.с. Мощността не е много защото ограничителя на оборотите е на едва 5000 об/мин, за разлика от бегачката 325i, която достига до 6500об/мин. За сметка на това двигателя на 325e е оптимизиран за въртящ момент и развива внушителните 240Nm при едва 3000 об/мин, срещу 227Nm при 4200 оборота на E30 BMW 325i. Поначало означението с буквата "e" идва от гръцката буква ета, която във физиката се използва за означаване на К.П.Д.: това означение ясно показва какви са били основните приоритети при разработката на този мотор: ефективност, икономичност. Конструктивно една от основните разлики между М20В25 и М20В27 е това че клапаните на първия, високооборотен мотор са с двойни пружини, докато на втория - единични: решение което позволява да се вдигне кпд-то, за сметка на максимално допустимите обороти. А самия автомобил е оборудван с дълъг диференциал (2.93), за разлика от 325i-ците (3.64, 3.73, 3.91) - също решение което прави колата не толкова бърза на ускорение, но доста по-икономична, а и този диференциал, в комбинация с добрия въртящ момент прави необходимостта от превключване на предавките по-рядка. Но въпреки скромната си мощ, 325e именно поради въртящия момент се набира добре от 0 до 100 км/ч, и все пак - това не е модел, който можем да определим като бегачка. Има варианти, при който с комбинация от разни части може да се сглоби 327i - високооборотен 2700 ссм двигател, който ще е около 200к.с., но това иска допълнителни средства и "experience"... :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Фев 2003, 13:56

само ще допълня че са доста често срещани в Щатите тези Е30 325 ета И че за точно този двигател на bmw се носи славата "NEVER BRAKES!"
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 04 Фев 2003, 14:38

В Стара Загора имаше същото и искаха да го купуват Дару Кар за сервизна кола.Но незнам какво стана :roll:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: E30 325E

Мнение от madpetio » 06 Фев 2003, 12:48

pepe написа:Ще ми обясните ли що за кола е това? Разбрах, че е с 2700м3-двигател.Струва ли си? Колата е двоен стоп 87 г. :roll:


ПРОДАВА ЛИ СЕ?????
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2002

Мнение от pepe » 08 Фев 2003, 11:31

Един ден го видях на горубляне.В общи линии добре изглежда.Не е нов внос.Искаха му към 2500 лв.За мен е идеално но първо исках да разбера що за кола е.Колко ли харчи? :shock:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook