Моля помощ !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2008

Моля помощ !!!

Мнение от КВ2 » 08 Апр 2008, 9:23

Здравейте на всички любители на марката БМВ. Ето и моят болезнен въпрос. :help: Колата ми 525тдс от отлична рухна за броени дни :( , ето и хронологията, за да могат по-вещите по темата да кажат защо стана така и как да я поправя. За да бъда точен още от самото начало казвам, че всичките събития се случват за една седмица. Първоначално ми изпуснаха гарнитурите на нафтовата помпа и започна да тече нафта и съответно да засмуква въздух. Естествено след запалване докато изгони въздуха работеше лошо и препушваше. След няколко дни, между точно два светофара находящи се един от друг на около 500-600 метра двигателя прегря. На първия светофар погледнах уредите и до втория двигателя рязко загуби мощност и като погледнах уредите пред очите ми светна лампата на температурата. Естествено на мига разбрах, че съм загазил яко след като знам проблема на този двигател :( . Щях да забравя, комшия ми каза, че няколко дни сутрин ме е наблюдавал и че колата е препушвала в бяло. Моля кажете от какво може да стана така, че като сложа новата глава да не я оправя и нея, защото бая е скъпа. Благодаря предварително на всички изказали мнение и дали съвет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 08 Апр 2008, 9:40

Ами човек отиди на диагностика,там ще ти обявят проблемити и започни да поправяш нужното, защото явно е добро италианско попадение си нацелил!
Според мен това е най-добрия начин!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 08 Апр 2008, 10:40

Съжалявам, че точно това трябваше да ти е първия пост тук. Карай я (с пътна помощ) в сервиз, и провери работата на водната помпа, термостата и виското. Антифриза и маслото омеша ли ги? Като я качат на компютъра тя сама ще си каже.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от КВ2 » 08 Апр 2008, 11:58

Не е омешала маслото и антифриза. Тези глави подлежат ли на заваряване?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от КВ2 » 08 Апр 2008, 13:30

Също искам да попитам за някаква изравнителна водна помпа как да разбера работи ли? Все пак трябва да съм подготвен като отида в сервиз защото много обичат незнаещите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Апр 2008, 15:39

КВ2 написа:Също искам да попитам за някаква изравнителна водна помпа как да разбера работи ли? Все пак трябва да съм подготвен като отида в сервиз защото много обичат незнаещите.

Мисля, че тдс-а няма такава помпа.
Изображение
ИзображениеИзображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 08 Апр 2008, 18:06

eдна диагностика нема да навреди


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 18:15

как си сигурен,4е е заминала главата?губи ли ти антифриз?казваш 4е не пресякла маслото, объзвъздуши хубаво водната с-ма,водна помпа,термостат,капа4ката на казн4ето,виското провери ги първо тях?ако някои от тези неща са ти били проблемни,може и да си изпуснал главата и в по-добрия слу4аи гарнитурата и
Последна промяна ivan. на 08 Апр 2008, 18:16, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 08 Апр 2008, 18:16

Колега има доста теми по-въпроса ,прочети всички започващи с Прегря,Загря, Гарнитура,Глава и ще ти стане доста ясно за някои особености на този двигател ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Апр 2008, 0:20

Когато купите нова кола, защо не я обслужвате?!
И децата знаят, че след покупка на кола, особено тдс се сменят АБСОЛЮТНО задължотелно:
1. Водна помпа (с металните перки)!
2. Термостат!
3. Виско (след проверка)!
4. Подгревни свещи (след проверка)!
4. Ремъци (и двата)!
5. Масла и филтри!

При теб първо ти е протекла нафтовата помпа, ремонт 150-350лв!
След което, се е повредило нещо от позиции 1-3!
Случва се да е наведнъж или последователно, но двете неща нямат нищо общо!
Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от КВ2 » 10 Апр 2008, 13:34

Главата е спукана на 6ти цилиндър до бренера! Ами сега, едни казват завари я, може да я спукаш на друго място но не и пак там други казват нова,
да ама нова си е цифра. Дайте акъл. Може ли да е изкривила вала или биела, че някои изказват и такова мнение?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от КВ2 » 16 Апр 2008, 23:49

Вече я подкарах, но така и не разбрах от какво се получи водна помпа, виско и термостат наред. Радиатора беше мръсен но не даваше индикации за загряване. Два дни преди да стане белята е пушела бяло значи белята е била станала само дето не съм знаел още и е издухала леко полеко антифриза и накрая светна лампата бързо. Каква ли е причината и дали има въобще причина или просто слабост на този двигател и му е дошло времето. Щях да пропусна гарнитурата беше идеална не беше от нея. :roll:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook