Малко помощ за М20...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Малко помощ за М20...
Здравейте на всички, нов съм тук. От доста време следя форума, но просто не е имало повод да спамя излишно...
Та, директно към въпроса ми - захванали сме се с една Е30 320... Проблема беше, че прекъсва след 5000 оборота и неможе да стигне до червената линия...Но само понякога...
Сменихме бензинова помпа(сдаде багажа), бензинов филтър, свещи, въздушен филтър, масло, кабели. Искам да му я направя като хората. Проблема го нямаше като я взехме. Когато се появи мислех, че е от помпата, но и след смяната нямаше ефект....
Сменихме гарнитури на всмукателите (бяха се скъсали 2), регулирахме клапаните защтото щтракаше доста (0,25 и на двата, студена - поне така сам разбрал от толкова висене в тоя форум) Тази вечер я изкарахме - сега винаги отива до червеното, но пак се усеща забавяне след 5000 и то пак понякога....
Като я изгася и запаля веднага, няма проблем. Осезаемо по добре набира когато е наред. Ще се радвам ако можете поне да ме насочите каде да търся проблема...? Благодаря предварително... 





The fun is not in the straight line...!
- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Компресията не сме я мерили... Ще я проверим при първа възможност. Относно налягането на бензина - и аз за там си мислех, че ще има проблем. Помпата е нова, на 3.5 бара. Ще пробвам да измеря налягането или да сменя регулатора и да видя дали ще има ефект.
Благодаря за отговорите!

The fun is not in the straight line...!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Мойта така правеше от време на време биеше прекъсвач на 5000об.,смених кабелите и свещите и ефекта не беше особен.
И преди 2 дни почна на 3000-3500.Все съм си мислел за палеца и капачката.Свалих капачката и като я видях разбрах проблема.По 6-те пластинки дето предават искарата към кабелите имаше улеи доста дълбоки и с нагар по тях.
Палеца също е гаден ако си с системата "Мотроник",завит е със 3 шестограмчета и понякога се пука точно при тях и почва да мърада
Провери ги тези работи,по симптомите които описваш си мисля че е точно от там проблема.
И преди 2 дни почна на 3000-3500.Все съм си мислел за палеца и капачката.Свалих капачката и като я видях разбрах проблема.По 6-те пластинки дето предават искарата към кабелите имаше улеи доста дълбоки и с нагар по тях.
Палеца също е гаден ако си с системата "Мотроник",завит е със 3 шестограмчета и понякога се пука точно при тях и почва да мърада

Провери ги тези работи,по симптомите които описваш си мисля че е точно от там проблема.
- Apoc
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 318is M44
- Мечтае да кара: Турбо кола
И при моита го имаше този проблем,но при мен се появяваше само като загрее колата.Оказа се че ламбда сонда е заминала 

“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
ЕКУ-то над 4000-4500 оборота вече не следи ламбдата(особенно при пълна газ).
На дроселовата клапа има една черна кутийка(като ТПС при по-новите коли),но вътре има две ключета.Дайте пълна газ и мерете между средния край и единия от крайните на тази черна кутийка при свалена букса-трябва да показва много малко съпротивление.Хитрината е там че тази кутийка казва на ЕКУ-то да смени картите при пълна газ и да впръсква повече гориво и да промени аванса.
На дроселовата клапа има една черна кутийка(като ТПС при по-новите коли),но вътре има две ключета.Дайте пълна газ и мерете между средния край и единия от крайните на тази черна кутийка при свалена букса-трябва да показва много малко съпротивление.Хитрината е там че тази кутийка казва на ЕКУ-то да смени картите при пълна газ и да впръсква повече гориво и да промени аванса.
Megasquirt & Megaview user
Благодаря много за мненията колеги, утре свалям дистрибутора да видя как изглежда...
Няма да е проблем да премеря и ТПС-а, дано да дава малко съпротивление, че не е от евтините работи..
Ако усея да отсраня проблема със сигурност ще споделя къде е бил, може темата да е полезна на някой по късно.... 




The fun is not in the straight line...!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
В случай че има проблем с ТПС-а(черната кутийка) да не вземеш да си даваш парите за нова част-имаше тема със снимки на Дилян Пенчев как се разглобява и ключетата се сменят.
Megasquirt & Megaview user
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Проблема е отстранен - сменихме капачката - имаше подобрение но за малко... После отворихме отново бензиновата помпа - беше паднала голямата цедка и има6е боклуци по самата помпа.
Изчистихме всичко, монтирахме обратно голямата цедка и сега няма никакво замисля до червената линия. Благодаря на всички за помощта!




The fun is not in the straight line...!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани