Въпрос за хидравлична помпа
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за хидравлична помпа
Колеги, моля за съвет! Както си карах, волана стана твърд като дърво. Оказа се проблем с хидравличната помпа. От време на време управлението се подобрява, но после волана пак става като на Лада! Трябва ли веднага да се смени с нова или в настоящата има временен проблем, който може да се отстрани?
Става дума за 520i.
Става дума за 520i.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
1. Първо виж как е нивото. Дали не губи отнякъде хадравлична течност.
2.Промий системата!
3. Смени го с ATF - Dextron III на Motul, а не с ATF - Dextron II, както е по книжка.
Успех!
2.Промий системата!
3. Смени го с ATF - Dextron III на Motul, а не с ATF - Dextron II, както е по книжка.
Успех!

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Може да е запушено филтърчето в казанчето. Ако е омаслено отвън направо го смени заедно с маркучите и заедно с това промивка на системата и смяна с Дексрон 3. Ако това не излекува
рециклиране на помпата или нова.

- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Като сваляха радиаторите в сервиза разкачиха и 2 маркуча на сервото. Запушиха ги за да не изтече маслото, но все пак изтекога едни 50-100 грама. Сега сутрин като запаля и нещо скърца все едно се трие на сухо. След 2-3 мин. изчезва. Има ли начин да разбера какво е маслото в момента? Имам под ръка половин шише ESSO ATF D (21611) (отговаря на GM Dexron II D) от друга кола. Дали е проблем ако го смеся със сегашното?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
CheGevara написа:купи за сигурност Dextron III защото е съвместимо с Dextron II!
Щом са съвместими значи не би трябвало да има проблем да сипя Dexron II

Следващият въпрос е колко да сипя? Никъде не видях деления min/max или каквито и да било други деления. На капачката има една "пи*ка" която влиза в казанчето но и на нея няма деления. В момента нивото е под нея.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
M5 написа:... Никъде не видях деления min/max или каквито и да било други деления. На капачката има една "пи*ка" която влиза в казанчето но и на нея няма деления. В момента нивото е под нея.
"Пи*ката" на капачката играе роля и на мерителна щека. В долния й край има два пръстена. Нивото на маслото трябва да е между тях.
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Аз долях малко "на око". Другия път ще проверя колко ми е точен окомера
. Проблем ли е ако е отишло над максимума?

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
M5 написа:Аз долях малко "на око". Другия път ще проверя колко ми е точен окомера. Проблем ли е ако е отишло над максимума?
Възможно е да протече от някъде, но не мисля, че е фатално.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Внимание:
Искам да уточним че ако караш с Dextron II можеш да долееш Dextron III, обратното не се препоръчва.
Нивото не трябва да е м/у мин и макс, а на макс (мое си мнение), защото ако караш по-агресивно по трасето
Троян-Карнаре, може пак да ти "извие" помпата на някой от завоите. Все пак всеки за себе си, нали?!
Успех!
Искам да уточним че ако караш с Dextron II можеш да долееш Dextron III, обратното не се препоръчва.
Нивото не трябва да е м/у мин и макс, а на макс (мое си мнение), защото ако караш по-агресивно по трасето
Троян-Карнаре, може пак да ти "извие" помпата на някой от завоите. Все пак всеки за себе си, нали?!
Успех!

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани