Проблем с парното и климатика...Проблема ОТСТРАНЕН

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Проблем с парното и климатика...Проблема ОТСТРАНЕН

Мнение от mafffff » 07 Сеп 2007, 17:51

Колеги преди 3-4 дена пускам си аз климатика и забелязвам че от моите клапи за парното духа топло а от клапите на пасажера до мен си духа нормално студено ... след известно време и при мен започва да духа студено ама доста по слабо ...това добре ама качвам се аз снощи на колата а вън зверски студ и викам чакай да пусна парното-пускам парното настроено да духа на AUTO и от средната конзола и на вратите не духа нищо само на краката ... какво става по дяволите .... бая изчетох за някакви клапи прочетох и в раздела важни теми за спасението от проблема но извинете ме там е написано така все едно всички тук сме професионални монтиори .... кажете какво и става на колицата и как да се спася от проблема че зима идва все пак .... Благодаря предварително // колата е Е34 М50б20 93г

---> Искам да благодаря на всички колеги който се включиха в дискусията ...Как отстраних проблема0- махнах капачето на клапите почистих с компресор(беше се насаъбрало адкси много прах ) пръснах клемите с контактен спреи и топлото отново се върна при мен .... [/code][/code]
Последна промяна mafffff на 10 Сеп 2007, 10:36, променена общо 2 пъти

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Сеп 2007, 17:53

пробвай да рециклираш клапите ,ако са мноо изадени буталцата вътре си за нови клапи
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 07 Сеп 2007, 18:01

колега проблема е че нито знам къде са клапите нито мога да разбера дали са за смяна или не ..... просто с парното сме доста на ВИЕ ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Сеп 2007, 18:07

Клапите 2бр. са до блока с бушоните и може да имат черен пластмасов капак над тях (при някой коли го няма фабрично и клапите седят открити)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

ре

Мнение от mafffff » 08 Сеп 2007, 17:21

Бих искал да се свържа с някой колега който се е справил с такъв проблем за да се консултирам с него ....Благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 08 Сеп 2007, 17:38

И аз имам някакъв подобен проблем забелязва се вечер като захладнее времето и пускам на мах студено(не клима) и ми духа леко топличко май и моите клапи са тръгнали,ама и аз като колегата нищо не мога да хвана от обясненията за рециклирането.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Сеп 2007, 18:23

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

Ето за това става въпрос, намира се до бушоните точно, вътре е едно клапанче което с годините се попрецаква, трябва да се отвори почисти и тн, но май си е бошлаф работа, и отива към смяна :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 08 Сеп 2007, 19:26

колеги нека разграни4им проблемите да не би да се окажат 2-човека се оплаква от разли4на по вид струя.аз мисля 4е ако проблема е в клапите намиращи се до бу6оните при4ината би била в самата температура на струята като е пуснато парното например ако ако е пуснал на мах. парното да му духа нормално силно но по хладно.да не би при4ината да е в моторчетатаа които управляват каде да духа струята/в краката лицето ит.н./да не отварят или затварят хубаво.за6тото аз са6то наблюдавам при мен подобен проблем.като пусна парното на ауто или в лицето и кракта духа само в краката а от централната конзола -не.а преди го праве6е.а като пусна климатика си духа нормално от всякаде.моля помислете над това и ако наистина са от тези клапи предложете на4ин за оправия.благодяря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 08 Сеп 2007, 20:01

Тази тема започна да напомня на изповедалня срещу климатроника, та ще я използвам и аз да споделя. Каквото и да правя, каквато и комбинация от положения на врътките (3-те врътки + 3-те плъзгача отляво е моето управление), не мога да пусна нормално студен въздух на предното стъкло. Отворя ли плъзгача за да духа на стъклото, започва да духа топло като все едно врътките са ми докрай надясно. Малко неприятно става да се кара дефакто на парно без нужда...
Някой има ли идея къде точно е проблема или поне къде със сигурност не е? Управлението, клапите насочващи въздуха или въпросните клапани топло - студено при бушонната кутия?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 08 Сеп 2007, 20:18

да не би да са ти клеясали жилата на плъзгачите/така мисля 4е са жила :uups: /и да не позволяват по прецизна настроика :roll:.но поне става ясно че този проблем запо4ва да става сериен :confused: .а зимата иде...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 08 Сеп 2007, 20:30

При мен не би трябвало да са клеясали, доколкото разбирам логиката на плъзгачите, те би трябвало да управляват дебита на въздуха към стъклото, но температурата би трябвало да се диктува от положението на врътките а при мен те не влияят, поне не и върху този въздух, който духа на стъклото. Инак влияят на централните дефлектори и долните (за краката). Ако пусна компресора на климатика, на предното стъкло обаче духа охладен въздух...
Също, ако наглася двете врътки за температурата на максимално студено (без климатик), лявата зона ми духа стоплен от парното въздух през централните отвори после нормален, после пак леко стоплен - доста изнервящо в такова време, в което не ми е топло и съответно не се налага да пускам компресора за да охладя, ами по-скоро да отворя прозореца... само че става доста по-шумно вътре.
Загадка някаква, но поне зимата ще се окажа в по-благоприятното положение :mhihi: . Въпреки всичко искам да накарам всичко да работи така, както е предвидено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 09 Сеп 2007, 0:57

дамм наистина загадка,на която тарся отговора и аз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Сеп 2007, 8:26

Postman написа:При мен не би трябвало да са клеясали, доколкото разбирам логиката на плъзгачите, те би трябвало да управляват дебита на въздуха към стъклото, но температурата би трябвало да се диктува от положението на врътките а при мен те не влияят, поне не и върху този въздух, който духа на стъклото. Инак влияят на централните дефлектори и долните (за краката). Ако пусна компресора на климатика, на предното стъкло обаче духа охладен въздух...
Също, ако наглася двете врътки за температурата на максимално студено (без климатик), лявата зона ми духа стоплен от парното въздух през централните отвори после нормален, после пак леко стоплен - доста изнервящо в такова време, в което не ми е топло и съответно не се налага да пускам компресора за да охладя, ами по-скоро да отворя прозореца... само че става доста по-шумно вътре.
Загадка някаква, но поне зимата ще се окажа в по-благоприятното положение :mhihi: . Въпреки всичко искам да накарам всичко да работи така, както е предвидено.


Колега темп. за централните духалки (и духалките на вратите) се управлява от врътката между двете централни духалки, а това какво да ти духа в краката и на прозорците от врътките до плъзгачите. За съжаление само с това мога да ви помогна.

Пожелавам ви успех и дано бързо управите проблема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 10 Сеп 2007, 9:14

Колеги проблема при мен е същият както при колегата написал погоре пускам на auto и топлото започва да духа в краката само ... тоест през средната конзола не иска ... какъв е лека срещу тази болка ./....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: re

Мнение от zvetiko » 10 Сеп 2007, 9:54

mafffff написа:Колеги проблема при мен е същият както при колегата написал погоре пускам на auto и топлото започва да духа в краката само ... тоест през средната конзола не иска ... какъв е лека срещу тази болка ./....


Защото средната конзола е за студеното.Както и отворите на вратите.Топло духа при краката и от отворите на таблото под стъклото и от страни.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook