Обезвъздушаване
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Обезвъздушаване
Здравейте на всички искам да попитам как най лесно мога да си обезвъздуша охладителната системата че нещо май не мога да се справя колата е 520 24V благодаря ви предварително.
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
Тук, горе има нарисувана една лупичка и след нея пише 'търсене'. Кликваш отгоре, пишеш каквото те интересува ( в случая 'обезвъздушаване'), натискаш 'търсене' и си залят с потоци инфо по темата.
Колега, това го е пуснал "turbo"-то на 03.03.2006 г. и смятам че е доста точно и ще ти свърши работа:
"Пичове, направете си обезвъздушаване на охладителната система ама го направете СОБСТВЕНОРЪЧНО, защото е тънка работа. Имаше някъде тук из форума теми пуснати, но все пак идеята е следната:
До капачката на радиатора има едно кранче, което е точно за обезвъздушаване и се развива или с голяма отверка или с монета от 5 ст.
Само че няма да го развивате, а само ще се подготвите за развиване
Подготвяте си и антифризче разредено до -40 градуса ( да кажем 2 л. да има ).
Отваряте капачката на радиатора (по-скоро на разширителния съд ама той така или иначе е закачен на радатора де ) и доливате от предварително подготвеното за целта антифризче до средата между двете белязки за нивото и после връткате парното на МАКС към червеното. Палите си маторчето и чакатеееееее. Чакате го да загрее до работна температура, като проверявате долния маркуч на радатора и ако е горещ ( ама да не се пипа почти ) значи колата е загряла и термостата вече е отворил и съответно върти големия кръг ( през радиатора ).
При това положение започвате леко да развивате въпосното кранче за обезвъздушаване с едни 5 стинки . От там леко почва да излиза антифризче и да фъска и въздухче ( може леко да ви парне ама така ще се знае поне че нещо сте правили все пак ). Гледате и нивото през капачката и доливате, ако требе. И така бая време, докато забележите че излиза вече само антифризче и то вече със сигурност бая горещо трябва да бъде. Завивате кранчето хвърляте един поглед на нивото на антифриза в другата ( голямата ) дупка и завивате и капачката на радиатора. Ако много се маниачите, като мене, може след една седмица каране пак да проверите какво излиза през малкото кранче.
И да не забравите да драснете по някой ред да кажете дали се е решил проблемът."
Ето и линк към темата макар че е за парно а не конкретно за обезвъздушаване
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15
"Пичове, направете си обезвъздушаване на охладителната система ама го направете СОБСТВЕНОРЪЧНО, защото е тънка работа. Имаше някъде тук из форума теми пуснати, но все пак идеята е следната:
До капачката на радиатора има едно кранче, което е точно за обезвъздушаване и се развива или с голяма отверка или с монета от 5 ст.
Само че няма да го развивате, а само ще се подготвите за развиване
Подготвяте си и антифризче разредено до -40 градуса ( да кажем 2 л. да има ).
Отваряте капачката на радиатора (по-скоро на разширителния съд ама той така или иначе е закачен на радатора де ) и доливате от предварително подготвеното за целта антифризче до средата между двете белязки за нивото и после връткате парното на МАКС към червеното. Палите си маторчето и чакатеееееее. Чакате го да загрее до работна температура, като проверявате долния маркуч на радатора и ако е горещ ( ама да не се пипа почти ) значи колата е загряла и термостата вече е отворил и съответно върти големия кръг ( през радиатора ).
При това положение започвате леко да развивате въпосното кранче за обезвъздушаване с едни 5 стинки . От там леко почва да излиза антифризче и да фъска и въздухче ( може леко да ви парне ама така ще се знае поне че нещо сте правили все пак ). Гледате и нивото през капачката и доливате, ако требе. И така бая време, докато забележите че излиза вече само антифризче и то вече със сигурност бая горещо трябва да бъде. Завивате кранчето хвърляте един поглед на нивото на антифриза в другата ( голямата ) дупка и завивате и капачката на радиатора. Ако много се маниачите, като мене, може след една седмица каране пак да проверите какво излиза през малкото кранче.
И да не забравите да драснете по някой ред да кажете дали се е решил проблемът."
Ето и линк към темата макар че е за парно а не конкретно за обезвъздушаване
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани