Вибрации на 5-та, мирише на феродо.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Вибрации на 5-та, мирише на феродо.
Дравейте колеги.
Днес усетих една лека вибрация в краката си докато карах в града. Не и обърнах особенно внимание. После излязох на магистралата и на 5-та при 90км/ч по едно леко нагорнище усетих същата вибрация пак леко, помислих ,че съм спукал гума не спрях веднага защото бях на един мост. Малко по нататък вибрацията стана доста по-силна (цялата кола се тресеше) и си помислих ,че вече гумата се мята защото е на джанта. Спрях.
Излязох да проверя гумите първото ми впечатление беше силната миризма на феродо. Проверих гумите не бяха спукани и тогава се усетих ,че май е съединителя, а и като се замисля 1-ва ми влизаше доста трудно от 2-3 седмици насам.....
Прибрах се бавно, бавно...и форсирах малко колата на свободна да проверя да не би да е нещо дюзи, помпи....но се форсира нормално, течностите са в норма...температурата (странно ,че я бах изкарал на компа) беше 90'С по време на случилото се.
Смятам да я отварям пак та.... въпроса ми е вие какво мислите, и да ме насочите малко как се сваля на БМВ 525 тдс съединителя,скоростите ,а като го сваля ще се види какво е ,маховик ли, феродо ли.
Благодаря.
Днес усетих една лека вибрация в краката си докато карах в града. Не и обърнах особенно внимание. После излязох на магистралата и на 5-та при 90км/ч по едно леко нагорнище усетих същата вибрация пак леко, помислих ,че съм спукал гума не спрях веднага защото бях на един мост. Малко по нататък вибрацията стана доста по-силна (цялата кола се тресеше) и си помислих ,че вече гумата се мята защото е на джанта. Спрях.
Излязох да проверя гумите първото ми впечатление беше силната миризма на феродо. Проверих гумите не бяха спукани и тогава се усетих ,че май е съединителя, а и като се замисля 1-ва ми влизаше доста трудно от 2-3 седмици насам.....
Прибрах се бавно, бавно...и форсирах малко колата на свободна да проверя да не би да е нещо дюзи, помпи....но се форсира нормално, течностите са в норма...температурата (странно ,че я бах изкарал на компа) беше 90'С по време на случилото се.
Смятам да я отварям пак та.... въпроса ми е вие какво мислите, и да ме насочите малко как се сваля на БМВ 525 тдс съединителя,скоростите ,а като го сваля ще се види какво е ,маховик ли, феродо ли.
Благодаря.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
батенце като ти гледам подписа, в скоро време може да напишеш едно опътване за ремонти на 525 тдс на БГ език 

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Колега, маховика ако е много прецакан тресе на място, тресе при тръгване. Освен това докато се тресе се чува метално почукване под колата. Същото се чува и като се гаси без натиснат съединител. В момента не се сещам за причина да мирише на феродо заради маховика. Така че, ако нямаш някой от тези симптоми можеш да си спокоен за маховика.
Да не ти задържа някой спирачен апарат? Съединителят боксува ли на пета скорост?
Да не ти задържа някой спирачен апарат? Съединителят боксува ли на пета скорост?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
BMW-E39 написа:батенце като ти гледам подписа, в скоро време може да напишеш едно опътване за ремонти на 525 тдс на БГ език
Такова вече има в раздела "Детски болести" и "За TDS-са от А до Я" Но не съм го писал аз.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Воденичаров написа:Да не ти задържа някой спирачен апарат? Съединителят боксува ли на пета скорост?
Не мисля,че е от спирачките, колега. Сега я покарах бавно. При смяна на скорости има някаква лека вибрация и лек шум към скоростната кутия.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега сваляи кутията и ново сьединителче.ако те интересува дословно как става ще пиша ,но не е кои знае какво ,за около3 часа спокоино бачкане става
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега, значи сваляй кутията и сменяй феродов, притискателен диск и аксиален лагер и задължително свали маховика и виж в какво състояние е;) Незавсимо, че на вид притискателя му няма нищо, щом е пребуксувал феродовия и той си е за смяна. Имах скоро един случай на една 328-ца, пребуксува съединителя и свалихме кутия, собсвтенника не му се даваха кинти и сменихме само феродовия диск и сглобихме така. Колата върви, но при изпържване прибуксува, така че те съветвам сменяй комплект, а за маховика оглеждаш някой втора употреба добре, че нов ще те заболи главата
Ако нямаш кинти сега поизчакай и карай така лекичко, няма смисъл да отваряш и да не смениш всичко комплект, това е мое мнение и всеки сам си преценява;) Айде със здраве и успех 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега няма жило, а попма и тя е саморегулираща, а самия факт че ти отделя горе означава, че притискателя е заминал, заедно с феродото;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
**Novobraneca написа:Колега няма жило, а попма и тя е саморегулираща, а самия факт че ти отделя горе означава, че притискателя е заминал, заедно с феродото;)
Да, колега сега усетих като слязох под нея.
И гадните фашисти не са оставили на стержена резба да се регулира ,същото е като на MAN. За сега сложих 4 шайби на шпилките (червените стрелки на снимката,под гайките) така охлабва малко вилката.
ПС
Поправка не отделяше горе ,а долу - моя грешка на езика.
След шайбосването отделя горе и е доста по стегнат педала. Колата пак върви и има ряз. Това сме го правили на МАН и имаше успех, за сега ще карам така, поне още 10 000км да ме искара пак е далавера.
Благодаря засъветите.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Дам и аз тва се притеснявам, иначе карай така докато издържи;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани