проблем...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

проблем...

Мнение от RIDDICK » 06 Окт 2008, 16:56

здравеите колеги ще ми е нужно компетентно мнение,накратко ще разкажа за да се придобие някава представа...,с един приятел излязохме на разходка с колите направих пробег около 300км в едната посока....,навръщане към града(не живея в Б-я) със скорост около 130-140км на автопилот започна да ми предърпва на няколко пъти и угасна по инерция я пуснах в авариината лента,помъчих я на място незапали ...,моят приятел имаше въже закачи ме и така около няколко км(5-6) скъса се въжето спряхме да го завуржем наново ,завъртях запали не губи обороти нищо....все едно нищо не е ставало....,решихме така и така е запалила да карам докато угасне понеже се намирахме на около 40км от града а доста магистрални артерии се включват и не е много удобно да се дърпаме и така аз газ докато може....изминах около 20км и пак предърпа и угасна ....пак същата процедура пробвах я да запали неиска пак въжето и пак дърпане..на около 5км от дома ми запали и я прибрах в гаража на ход ,от снощи не съм я изкарвал несмея просто защото пак ще угасне някъде и.....,та въпроса ми към вас е къде е вероятно проблема от къде да започна....?искам да вмъкна само че до скоро имах е36 и съм го имал подобен проблем,казвам подобен понеже тогава колата ми спря и не запали повече докато не смених бензиновата помпа,на тази незная къде са ми релетата бушоните ги зная но не намерих релетата ,открих 4 релета които се намират като вдигнеш капака от към шофьорската страна мисля че и компютъра се намира там поне видях че няколко снопа кабели влизат и излизат от там...,разбрах също че колата ми била с две помпи...,просто помагаите някак си моля ви,трябва да започна от някъде реле връзки помпи....,колата е е46 320 бензин 6 цилиндъра 2000-2001г,благодаря ви предварително :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 06 Окт 2008, 21:41

така ли никои неможе да каже нещо по въпрос ми,кажете поне къде са релетата немога да ги намеря...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Окт 2008, 22:32

Търси всясно на двигателя има едни другите са в жабката зад бушоните.За мене това е подкачващата помпа сигурно нещо се прецаква и скоро ще спира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 07 Окт 2008, 0:22

отпред при компа намерих 4 ,в жабката зад бушоните невидях релета или явно незная как да стигна до тях ,и според мен симптомите са като за горивна помпа но поради причината че запали на няколко пъти и дори досега я карах без проблеми съм объркан затова чакам по компетентни мнения от моето на които разчитам...,мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 07 Окт 2008, 15:17

колеги моля ви за малко повече компетентни мнения не смея да тръгна с колата да не ме остави по пътищата отново...,на диагностика ходих никаква грешка не даде...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 07 Окт 2008, 15:45

Колега, не казвай само че си взел колата, за която питаше в една друга тема? :confused: На половин цена къде беше?
За такова придърпване и гаснене - навежда на мисълта, че бенз.помпата престава да функционира. За да не можеш да запалиш след това... Не съм сигурен дали ще е точно това, но почти съм сигурен, че няма нищо общо с кабели, релета, бушони и тем подобни... Ако имаш приятел със същата - сложи неговия дебитомер и виж да не е от него... Или извади буксата му и пак я сложи, ако запалиш без проблем - може и там да е проблема... По принцип на този мотор няма много възможности при такъв проблем (ламбда, дебитомер, бенз.помпа, дюзи...) - заведи я некой свестен сервиз и ще го разкрият за нула време... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 07 Окт 2008, 16:47

:!: Сещам се за още една възможност - пулсовия генератор на колановия вал, някои му викат датчика за оборотите на колановия вал. Симптомите, които описваш са доста сходни с тези на повреден такъв датчик. Възможно е причината да е само лош контакт на буксата, но и да е самия датчик - ремонта не е голяма сума.
Двигателя М52 ли е или М54?
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 07 Окт 2008, 16:51

pazokolarov написа::!: Сещам се за още една възможност - пулсовия генератор на колановия вал, някои му викат датчика за оборотите на колановия вал. Симптомите, които описваш са доста сходни с тези на повреден такъв датчик. Възможно е причината да е само лош контакт на буксата, но и да е самия датчик - ремонта не е голяма сума.
Двигателя М52 ли е или М54?

И аз мисля че е това.
Имаше една стара тема за 318и със същите симптоми и беше точно тоя датчик на коляновия вал.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 07 Окт 2008, 18:46

колеги на диагностика не отидох понеже нямам лампа която да ми отразява повреда и реално не биха ми казали нищо защото колата си работи нормално не губи обороти не прекъсва има си тягата и пали на четвърт...,за това отидох купих една нова помпа изръсих се 220 евро и си я смених и се надявам това да ми е бил проблема,отидох на ход до магазина с очакването да ме остави по пътя но това не се случи дори се надявах да спре за да мога като я закарам огаснала и я закачат на компа да си покаже нещо,но това не се случи и затова нова помпа и....късмет си желая дано е това :D ,благодаря на всички отзовали се на моят вик за помощ и се надявам за в бъдеще да помагате пак...поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 07 Окт 2008, 23:33

[quote="Biankonero"]Колега, не казвай само че си взел колата, за която питаше в една друга тема? :confused: На половин цена къде беше?



не колега не е ставало дума за мен или моята кола... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 07 Окт 2008, 23:47

По старите коли имаха регулатор за налягането и той правеше подобни мизерии.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook